Scorito-algemeen

1 2 ... 348 ... 606 607
Peli

Zo, opstelling voor aankomend weekend even gemaakt.
12 miljoen over 😂

Edit: 5,5 miljoen over (en dan heb ik echt m'n best zitten doen)

Laatst gewijzigd
Jori


Zo maar wat bespiegelingen voor as. weekend:
– Ik denk er sterk over om 3 Vitesseverdedigers + Tanane óf Pasveer in een
1-3-4-3 opstelling op te nemen.
Kijkende naar de andere interessante partijen en daar de samenstelling van, ben ik het al er al niet mee eens. Utrecht schreeuwt ook 3 punten, maar de aanvallers lijken daar geen goede keuzes. 4-4-2 lijkt hierdoor al de betere formatie, ook omdat de Vitesse aanvallers ook niet echt aanlokkelijk lijken, zeker met je gepubliceerde stukje over eventuele wijziging en de statistieken van Openda, Broja, Darfalou.

– Willem II gaat zondag vlammen en bankzitter (gisteren) Tresor neem ik mee als gereduceerd ‘gokje’, Btw, vind de keuze van de nieuwe trainer zeer discutabel maar denk dat dat met zulke goede spelers voor een paar weken goed moet gaan. Als ik Slot was zou ik mijn spullen ook alvast klaar leggen, je zou ze zomaareens ( ;) ) eerder nodig kunnen zijn.
Ondanks de vorm van Willem II lijkt dit helaas ook 1 van de betere partijen om wat van mee te nemen. Probleem van Willem II is voor dat ze eigenlijk hun 3 beste spelers hebben voor 2 posities: Wriedt en Pavlidis voor de spits en dan op 10 Tresor of Pavlidis. Nu speelt vaak Tresor op rechts (of wordt Tresor naar de bank verwezen), wat hem stukken minder gevaarlijk maakt. Dan raak je ook nog je zelfvertrouwen kwijt en is het maar een fractie van de speler van vorig seizoen. Toch lijkt het wel een interessante, omdat hij nog wel braaf de mogelijke penalties mag nemen. En dan staat aan de overkant nog meneer Van Rhijn...


– Velen laten de spelers van de topclubs links liggen dit weekend. Dat je de verdedigers niet neemt kan maar er zal toch gescoord moeten worden en juist in zulke wedstrijden staan de grote meneren vaak op. Berghuis zit in een wel zeer serieuze dip maar Malen gaat wel mee. Even geen grote meneer maar ergens fluistert iemand telkens Jörgensen, Jörgensen

Misschien, maar zoals gezegd met een 4-4-2 hoef je maar 3 aanvallers te vinden. Waarom een aanvaller uitzoeken die het moet winnen van Senesi en Spajic (en mss ook wel Botteghin of Nieuwkoop (Geertruida centrum) erbij, terwijl Feyenoord het dan uitzoekt met Sinisterra en Berghuis voorin). Spitsen van Sparta, Fortuna, Willem II lijken toch meer houvast te bieden. Overweeg zelfs Danilo (zit nu in de selectie, wel op de tribune), maar dat is ws mijn overtuiging van zijn klasse vs het feit dat hij al 6 wedstrijden kansen krijgt, maar het maar niet lukt om te scoren.


ps. en misschien wordt het nog wel weer anders
Het klinkt alsof je het iig flink anders doet dan ik en dat kan in de januari maand alleen maar een voordeel zijn :p

Peli

Lastig lastig lastig.
En dan heb je eindelijk je team klaarstaan voor dit weekend, moet je verdorie nog een aanvoerder kiezen ook.
Ben zelf voor 1 van de 4 Vitessenaren gegaan.
Terwijl Wriedt ook op de nominatie stond.

kevinraar

dit is mij team

pasveer
kirschbaum

blind
max
warmerdam
dasa
doue

klaassen
rosario
van de streek
bero
harroui
duarte

malen
kerk
borja
giakoumakis
smit

wat vinden jullie van mij team heb nog 1.25 miljoen over heb geen idee wat ik daar mee moet doen

Peli

Ah, Kevin...

Is dit je team voor dit weekend of definitief??

Platje

Kevin, Bero eruit halen.. ook al heeft hij dit seizoen 'pas' 3 gele kaarten, afgelopen 2 seizoenen waren het er 9 en 10.. verder scoort hij al anderhalf jaar nauwelijks en blinkt hij ook niet uit in assists.. voor die 2.5m zijn er voldoende alternatieven

Laatst gewijzigd
Peli

Maar waarom zet je je definitieve team hier nu al neer, Kevin?
Zullen we collectief afspreken dit pas NA deadline day te doen?
Wel zo leuk.
Tuurlijk kunnen dillema's voorgelegd worden of vragen gesteld worden over bepaalde keuzes. Maar om nou nu al hier je selectie openbaar te maken, geef je wel erg veel weg.
Dit is echter puur mijn mening, geen idee hoe de rest hierover denkt.

Maar oké, om terug te komen op je selectie, Kevin....
Met Platje eens wat betreft Bero. En ook Broja lijkt me geen verstandige keuze. Hij is totaal niet verzekerd van een basisplaats bij Vitesse en de concurrentie voor de spitspositie in Arnhem is moordend.

Laatst gewijzigd
kevinraar

is mij team voor komend weekend

De Condor van Echt

'@Treenert
Quote
“ Zucht! Ik ben nu 5 rondes achter elkaar (flink) gestegen en dat kwam meer door veel de 0 te houden, juiste winnaars en doelpuntenmakers te hebben dan de aanvoerder juist te voorspellen. ”

Dat is natuurlijk mooi! Ik doelde echter specifiek op de afgelopen R19. Ik zou a priori - want daar gaat het om - niet verwacht hebben dat Vit en Fey zo kansloos zouden verliezen, en die potjes hebben mij veel punten gekost.

Als je dat wél voorzien had, dan ben je natuurlijk een sçavant! (Als oprecht compliment, niet ironisch.) Of je hebt een heel ander type afweging gemaakt en/of goed risico’s afgedekt. En dat is ook knap, maar maakt nieuwsgierig naar hoe je dat gedaan hebt :)

Zelf ben ik de afgelopen rondjes overigens ook behoorlijk gestegen, maar dat was in de rondjes dat het resultaat aansloot op de verwachting die je (of ik althans) vooraf kon hebben.

kevinraar

ik ga wel slecht sta maar op 38.6 procent

kevinraar

tegen heereveen had hij nog 2 keer gescoord

Platje

Dat waren ook zijn enige 2 goals in 15 wedstrijden.. maar ik neem aan dat je verder kijkt dan 1 wedstrijd? Voelt het voor jou goed, dan moet je het doen!

Peli

'@Kevin
Tegen Heracles. En idd, toen scoorde hij 2x, de enige 2 competitiegoals van Bero dit seizoen.

Treenert

[Quote]Utrecht schreeuwt ook 3 punten, maar de aanvallers lijken daar geen goede keuzes.[/quote] Eens, het lastige is wie neem je. Nu heb ik Ter Avest op de tribune (geld over) maar Jansen, die ik dan het liefst zou hebben pakt wat mij betreft teveel geel. V.d. Streek zou het overigens zo nog eens weer kunnen doen.

[Quote]Spitsen van Sparta, Fortuna, Willem II lijken toch meer houvast te bieden[/quote] Van Willem II neem ik er max. één, Polters is geschorst en Thy is zeker een optie alhoewel ik Harraoui (M) prefereer.

[Quote]met een 4-4-2 hoef je maar 3 aanvallers te vinden[/quote] Ik wil er eigenlijk wel 5

[Quote]Ik zou a priori – want daar gaat het om – niet verwacht hebben dat Vit en Fey zo kansloos zouden verliezen[/quote] Nee dat voorziet niemand maar ik had i.t.t. alle andere speelrondes slechts 1 vitesseverdediger en Tanane opgenomen omdat ik Groningen meer kans op de 0 zag hebben. Met Padt, Bazoer, Itakura en Dumfries (assist) aardig gescoord.

[Quote]Zelf ben ik de afgelopen rondjes overigens ook behoorlijk gestegen, maar dat was in de rondjes dat het resultaat aansloot op de verwachting die je (of ik althans) vooraf kon hebben.[/quote] Met jouw eigen woorden '(of ik althans)' zeg je toch precies wat ik er ook mee bedoel?

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

'@Condor, het waren natuurlijk verrassende uitslagen, maar waarom zou je je überhaupt aan H'veen vs Feyenoord wagen?

danusz1986

Weer niet kunnen verdiepen en daarom last minuten switch naar Seuntjes om te janken.

De Condor van Echt

'@Treenert Bedankt voor je toelichting. Gro was inderdaad vooraf een logische keuze. Vwb je tweede opmerking: klopt. Misschien dat ik moet concluderen dat jouw verwachtingen van de uitslagen niet eens zo afweken van de mijne, maar dat jij ze simpelweg beter vertaald hebt naar een opstelling. Oftewel: ik geef bij deze mijn ongelijk toe ;)

@Pietje: vanwege budget en max aantal spelers enz kwam ik toch bij die pot uit. En een doelpunt van Fey leek me in de lijn der verwachting te liggen. Maar ik vraag me idd af waarom ik niet meer op Gro heb ingezet.

Voor komend rondje zit ik in kringetjes rond te draaien. Inzettten op enkele jongens van Vit, W2 en Utr durf ik wel aan, maar de andere wedstrijden kunnen alle kanten op. Ik heb dus bij de rest maar gezorgd dat ik van bijna elke ploeg 1 speler heb. (Miv V’s die gezien tegenstander de nul kunnen halen en A’s die om zelfde reden kunnen scoren). Jullie mogen lachen, hoor... Ik zal zondagavond wel zien wat de schade is.

Treenert

Gelijk of ongelijk is w.m.b. niet waar het hier om gaat. Anders denkend maakt het juist interessant.
Als je van de eerste 3 clubs die je noemt je verdediging maakt kan je niet zoveel schade oplopen.

ps. als je Gia na de winterstop 5 rondjes had laten staan als aanvoerder had je dat 1924 punten opgeleverd. Vast wel iemand die dat per abuis is overkomen.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Mijn keeper, verdedigers en middenvelders bestaan uit 4 Vitesse, 2 Utrecht en 2 Fortuna.
Op de bank nog 2 Utrecht en 1 Twente.
Spitsen van W2 (2), PSV en VVV. 12,25 mln over

Fietsbel

Iemand de onbewuste assist van Leemans opgemerkt bij de goal van Konings? Loop ik toch een mooi aantal punten mis

Laatst gewijzigd
Platje

Volgens mij heeft VVV in maar 3 wedstrijden niet gescoord, tegen Ajax, Feyenoord en Heerenveen en heeft Fortuna pas 1 keer de 0 gehouden dit seizoen. Voor mij dus geen keeper of verdedigers van Fortuna

Treenert

Aardige spelertje hebben ze (gisteren) in Almelo gehaald. Doen ze toch telkens goed daar. Maar ten koste van wie gaat dat straks op het veld? Wordt druk daar vóór de verdediging.
https://youtu.be/rP6t_8k4zik2

Trésor in de belangstelling van Ajax. Dat is belangrijk voor clubs als Willem II. Welke 'opdracht' krijgt Petrović mee. Moet Trésor spelen en weet Željko dan ook nog plek te vinden voor Wriedt en Pavlidis? Ik heb Wriedt intussen verwezen naar de bank, alhoewel PH-regel ....................

Ab heeft ongetwijfeld Cox en Flemming, snap het wel maar met Cox is dat wel een coinflip.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Platje
Het gaat niet alleen om de 0. Kijk maar eens hoeveel goals en assists de bewuste verdediger van Fortuna al achter zijn naam heeft.

Platje

Daar heb je een punt 😁

Speel eigenlijk altijd 3-4-3 maar switch dit weekend een keer naar 4-3-3 met middenveld Vitesse-Utrecht-Willem II

We gaan zien hoe dit een keer uitpakt

Laatst gewijzigd
aborah

Gia zet ik voortaan als eerste in mijn opstelling. Cox hier voorlopig op de bank. Transferwindow sluit al morgenavond, dus als Tresor nog een transfer gaat maken, zit die morgen denk ik niet bij de selectie.

1 2 ... 348 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.