Spannend rondje dit. Geen spelers van de topwedstrijden, dus geld in overvloed. We gaan voor Vitesse en Utrecht met Tannane als (c). De balletjes vandaag binnenkant paal en onderkant lat. De Grieken niet eruit durven laten, hoewel het wachten natuurlijk is op het moment dat het geluk van Gia op is. Verder is Danilo theoretisch ook weer toe aan een doelpunt.
Wow! Vd Streek heb ik twee keer opgesteld en hij levert beide keren. Hij solliciteert serieus naar een plek in mijn definitieve selectie. En zo te lezen ben ik niet de enige die tevreden is :)
Achterin heb ik 3x Vit en 1x Utr. W2 durfde ik daar niet aan gezien hun recente uitslagen tegen Emmen. Aanval zijn 2 Grieken + Thy (Zahavi op bank - sic). Middenveld = Taan + vd Streek + Flemming + Veerman, simpelweg om te spreiden. Benieuwd wat dat gaat opleveren, want het lukte me simpelweg niet om helder en objectief na te denken...
He bah, niet de nul. Gelukkig scoort Bazoer. Zo kun je als V ook punten halen!
Edit: start van dit onzekere rondje viel niet tegen; vier van mijn spelers scoren. Jammer dat die andere vier dan niet de nul houden (3x Vitesse + Warmerdam). Blijft een dingetje, die x0 ;). Maar aangezien mijn afgelopen rondje na een goede start als een nachtkaars uitging, hou ik me vooralsnog voor dat het eerste gewin kattengespin is...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.