Scorito-algemeen

1 2 ... 349 ... 606 607
Treenert

Ik verwacht niet dat hij nu al richting A'dam gaat, maar een punt heb je zéker.

Ab Normaal

Tresor is toch geen aanwinst voor Ajax?
Zou me echt verbazen als Ajax hem koopt.

aborah

Verwacht eerder dat die naar België gaat. Aa Gent heeft 3 miljoen geboden volgens het nieuwsblad en vraagprijs is 4, 5 miljoen en Club Brugge en Wolfsburg zouden ook nog geïnteresseerd zijn naast Ajax.

MarvinG

'@Treenert

Als Tresor verkocht gaat worden denk ik juist niet dat hij speelt. Clubs en speler willen dan toch geen risico lopen op een blessure, vlak voor de transferdeadline...

Treenert

'@MarvinG idd precies ook wat Jipisjip zegt. In mijn gedachtengang was de transferdeadline volgend weekend pas, fout dus!! Intussen is Tresor zelfs verdwenen uit mijn selectie. Als hij wel speelt zondag ga ik daar zóó veel spijt van krjjgen ......!!

Laatst gewijzigd
MarvinG

Het kan maar zo dat hij speelt... Maar vaak zie je dat spelers die op het punt staan om een transfer te maken, niet meer worden opgesteld. Puur om elk risico te vermijden. Ben benieuwd. Zelf twijfel ik nog om 4 Vitesse spelers te pakken tegen RKC, of toch bij 3 houden.

Sloddies

Spannend rondje dit. Geen spelers van de topwedstrijden, dus geld in overvloed. We gaan voor Vitesse en Utrecht met Tannane als (c). De balletjes vandaag binnenkant paal en onderkant lat. De Grieken niet eruit durven laten, hoewel het wachten natuurlijk is op het moment dat het geluk van Gia op is. Verder is Danilo theoretisch ook weer toe aan een doelpunt.

Treenert

Ik ben toch voor 4 gegaan, en van W2 alleen Wriedt.
Voor nu alle ballen op Vloet zou ik zeggen ;)

Platje

Met Pasveer, de 2 backs en captain Tannane hoop ik iig op de 0 met een goaltje of assist van Tannane, we gaan het zien vanavond! Gebeurt mij helaas vaker dat het dan een stroeve 2-1 wordt als ik er vol voor ga

LekkerManJK

Een FC Groningen watcher hier die mij kan vertellen of Leal nu de basis back is?

Ab Normaal

Hoepla, captain vd Streekt prikt ‘m na 2 minuten al binnen.

Niels22

Afgaande op deze wedstrijd hoop ik dat vooral niet voor FC Groningen supporters...

Peli

Vd Streek 😁

Platje

Vd Streek er uiteraard in, baalde dat hij weer op het middenveld was beland maar die stemming sloeg snel om 😀 wel zonde van de gekozen keeper (en verdediger) van Utrecht, maar beiden op de bank, dat scheelt weer

De Condor van Echt

Wow! Vd Streek heb ik twee keer opgesteld en hij levert beide keren. Hij solliciteert serieus naar een plek in mijn definitieve selectie. En zo te lezen ben ik niet de enige die tevreden is :)

Achterin heb ik 3x Vit en 1x Utr. W2 durfde ik daar niet aan gezien hun recente uitslagen tegen Emmen. Aanval zijn 2 Grieken + Thy (Zahavi op bank - sic). Middenveld = Taan + vd Streek + Flemming + Veerman, simpelweg om te spreiden. Benieuwd wat dat gaat opleveren, want het lukte me simpelweg niet om helder en objectief na te denken...

Jori

Haha, januari gekte zet gewoon door. Oelschlagel bank en Janssen en Warmerdam basis blijken toch weer miskopen, hoe goed ze er vooraf ook mogen uitzien xD

Harderijder

Hier alleen Oelschlagel en Streek, dus valt nog mee. Waar ik in mijn definitieve team nog overwoog Oelschlagel en Janssen mee te nemen brengt dit potje me wel weer aan het twijfelen.

Peli

Ik heb vandaag Streek en Warmerdam.
Zat ook aan Warmerdam te denken voor in mijn definitieve selectie. Maar die ga ik nog even heroverwegen.

Benzardi

Deze ronde voor 4x Vit, 2x Utr,1x Ajax,1xPSV, 1x Heer,1x Gro en 1x VVV.
Ik hoop dat het goed gaat, want de %tjes zijn niet erg goed.

Treenert

Hahaha [B]Ab[/B]; doelpuntje Flemming op aangeven van jawel Cox, lekker dan

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Precies!! En dan doet de nul voor Cox er niet zoveel toe :)

Platje

Ben blij dat ik naar je heb geluisterd, staat in de basis.. bij deze nog bedankt 😇

Platje

En daar is die verdomde goal van RKC.. blij als dit wekelijkse gewissel voorbij is :)

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

He bah, niet de nul. Gelukkig scoort Bazoer. Zo kun je als V ook punten halen!

Edit: start van dit onzekere rondje viel niet tegen; vier van mijn spelers scoren. Jammer dat die andere vier dan niet de nul houden (3x Vitesse + Warmerdam). Blijft een dingetje, die x0 ;). Maar aangezien mijn afgelopen rondje na een goede start als een nachtkaars uitging, hou ik me vooralsnog voor dat het eerste gewin kattengespin is...

Laatst gewijzigd
Peli

Bazoer en Vd Streek redden mijn avond nog een klein beetje. Maar morgen moet het echt beter.

1 2 ... 349 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.