Scorito-algemeen

1 2 ... 350 ... 606 607
michelb6

Wat zou jullie voorkeur hebben voor het definitieve team:
Padt en Koopmeiners of Onana en El Messaoudi/Vloet? Ik denk dat Padt niet veel van Onana gaat verschillen, maar vind Koopmeiners wat onzeker met zijn blessure.
En verwachten jullie dat Janssen basis blijft bij Utrecht?

Laatst gewijzigd
Astarloa

Janssen zal basis blijven lijkt me. Maar ja, redelijk blessuregevoelig dus mij het risico niet waard. Koopmeiners is bij mij een zekerheidje. Eerste helft niet gehad en dat heeft me een hoop punten gekost. En met nog 14 wedstrijden te gaan gaat die er nog wel genoeg maken verwacht ik.

Peli

'@Treenert:
Ik hoop voor je dat je niet naar het gefluister hebt geluisterd.
Jorgensen start niet vandaag.

Treenert

Of er komen een heleboel ph-punten aan.
Hahaha, hij zit bij mij op de bank, was mijn gokje van de week.

Laatst gewijzigd
Peli

'@Harderijder
Met 5 centrale verdedigers in hun selectie, kan het bij Utrecht op die 2 posities alle kanten op.
Als je per se een Utrecht verdediger wil, lijkt Warmerdam me de enige die elke wedstrijd heel de wedstrijd gaat spelen. Of voor 250K minder voor Ter Avest gaan, als dat budgettechnisch nut heeft voor je.

Peli

Zelfs als Feyenoorder zou ik nooit voor Jorgensen gegaan zijn haha. Gokje of niet. Met zoveel geld over deze speelronde is Tadic mijn bankzittende gok vd week.

Ik durf zelfs te stellen dat geen 1 Feyenoorder mijn eindselectie gaat halen.
A. Omdat ze geen van allen hun investering waard gaan zijn, vermoedelijk.
En B. omdat ik als Feyenoorder moeite zou hebben om hen op bank/tribune te zetten. En dan kan ik dus mijn opstelling niet meer rationeel inelkaar zetten.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Sta bij Match King dit weekend toch al op een mooi aantal van 16 punten. Drama weer dit.

Pietje Precies

Met jou een hoop andere die een matige ronde hebben. Zalig dat men niet gewoon voor de thuisteams is gegaan.

De Condor van Echt

'@primavera: ik heb ook alleen maar rode vlakjes. Gelukkig scoorden Giak en Flemming gisteren, maar dat is het dan ook wel.

Treenert

'@Roy ik had er wel graag 3 willen hebben ;)

Laatst gewijzigd
Peli

'@Treenert
Nou, vandaag wel idd.
Misschien toch maar eentje ertussen puzzelen dan 😉

Treenert

Gemiddeld rondje, niet gestegen/gedaald. Kan tevreden zijn over de transferperiode. Nu begint het 'grote' puzzelen, niet zozeer over de (mijn) vaste waardes maar meer over signalen die mogelijk van invloed kunnen/gaan zijn.
Vb ik denk de laatste weken een verbeterende Klaassen te zien. Niet alleen om zijn doelpunten maar sinds Haller komt hij daar ook weer vaker. Daarentegen mag dat ook wel voor zijn prijs. En zo heb ik nog een stuk of 6 dilemma's.

Laatst gewijzigd
mart1202

Durft iemand het aan met oelschlagel?

hartstikkebedankt

Denk het wel Mart

Ab Normaal

Zoals AZ. Zijn vrijwel uitgespeeld. Gaat dat consequenties hebben voor de opstelling? Gaan ze nu ineens geen risico meer nemen met Koopmeiners? Of geloven ze nog vol in de tweede plaats en rouleren ze daarom niet meer?

Peli

Ik in ieder geval niet @Mart

Ik ben er zelf redelijk uit.
Op 1 dilemmaatje na nog, maar dat is amper een dilemma te noemen.

Even een weekje goed alles rondom mijn beoogde keuzes in de gaten houden en dan proberen van mijn team af te blijven.
Dat laatste zal wel weer niet lukken, zoals dat eigenlijk elke deadline het geval is 😅🤦🏼‍♂️

danusz1986

'@Roy

Ik overweeg ook als Feyenoord geen Feyenoorder te kiezen al is Geertruida lekker bezig de laatste tijd. Dus de enige die ik overweeg. Toch had ik hem op de bank vandaag.

Treenert

Heb de wedstrijden nog niet allemaal kunnen zien maar waarom is Geertruida gewisseld?

Laatst gewijzigd
Pim96

'@Treenert Klaassen laat zich inderdaad meer voorin zien met Alvarez op het middenveld. Het zou natuurlijk wel zomaar kunnen dat ze met Labyad/Promes (als hij blijft) gaan spelen tegen mindere tegenstanders.

Geertruida kreeg paar trappen op zijn enkel. Denk dat blessure wel meevalt.

In de aanval zit ik momenteel vooral nog met twijfels. Momenteel Haller erin, maar gaat die nou zoveel meer punten scoren dan een Tadic, Berghuis of Malen? Daarnaast zijn er genoeg aanvallers die interessant zijn in de 3.5 en 3 miljoen categorie.
Enige aanvaller die vast staat is mijn bankspeler momenteel.

Edit: Oehlslagel wel een gokje, maar zou best nog even kunnen blijven staan. https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/2132740/hake-houdt-vast-aan-oehlschl-gel-als-eerste-doelman-geen-reden-om-het-anders-te-gaan-doen.html

Laatst gewijzigd
michelb6

Bovendien is de kans groot dat als Kudus weer fit is Klaassen weer wat naar achteren schuift. Dan is vijf miljoen wel heel veel.
Mijn team staat wel, op één twijfelpunt na. Er is voldoende budget dus nog weinig harde keuzes hoeven maken en selecteren is dan ook vrij simpel gegaan. Enige waar ik nog over twijfel is wie mijn laatste plekje in de verdediging gaat innemen a 2 of 2,5 miljoen.

mart1202

Pff ik vind het een stuk lastiger vergeleken met het begin van het seizoen. Toen wist ik de pareltjes er nog wel uit te vissen. Erg jammer dat je daarvoor niet wordt beloond.. Ik heb het stukje over Oelschlagel ook gelezen, maar begreep dat hij gisteren aan het klungelen was? Ik heb de wedstrijd niet gezien

Treenert

Foute pass bij uitverdedigen levert direct tegendoelpunt op. Beetje knullig idd maar geen blunder of zo en verder wel oké, die blijft wel staan. Moet ie niet te vaak doen, dat dan weer wel.

Laatst gewijzigd
Pim96

Idrissi als pinchitter erbij pakken? 😉

Peli

'@Danus
Geertruida is ook in mijn ogen de enige kanshebber

@Harderijder
Ligt eraan wie je al allemaal hebt voor achterin.
Voor 2,5 zijn sowieso Doekhi, Rasmusden en Bazoer interessant.
Mocht je er al 1 of 2 van hen hebben, dan kom uit bij Warmerdam, Ter Avest, Itakura en Malacia. Of voor 1,75 St. Jago.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Momenteel voor de definitieve selectie maar 1 PSV'er, 1 AZ speler, 0 Feyenoord spelers en 2 Ajax spelers. Is toch wel een breuk in mijn aanpak. Wie weet hoe lang ik dat volhou en er niks meer aan verander haha. En spelers van 12 verschillende teams.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 350 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.