Scorito-algemeen

1 2 ... 355 ... 606 607
Peli

Aaah DIE 2M aanvaller.
Die stond bij mij ook al voorafgaand aan het seizoen op mijn lijstje, tot hij zijn middenvoetsbeentje brak 🤦🏼‍♂️ Dus nu mag hij mijn vertrouwen alsnog gaan terugbetalen.....met rente.

Laatst gewijzigd
Jori

Lekker Kwasy schimmig weer

Peli

Padummm tssss

Peli

Btw...
De onderhandelingen tussen Ajax en Brobbey zijn op niks uitgelopen en hij gaat de club deze zomer verlaten.
Die zal dus nauwelijks tot geen speelminuten meer gaan krijgen bij de Amsterdammers.
FYI

hartstikkebedankt

Ik heb begrepen dat Jori hem achter op de fiets naar Feyenoord brengt

Peli

Dan zal ik voor de zekerheid meefietsen, om er zeker van te zijn dat hij op Zuid aankomt

Ab Normaal

Brobbey, het volgende omhoog gevallen talent die meteen beledigd is al meneer niet direct een vaste basisplaats krijgt.
Gedoemd om te mislukken, eindigt ergens in Cyprus of Griekenland.

michelb6

Haller is niet ingeschreven voor Europa, dat maakt die keuze wel wat makkelijker

Kaassoufflé

Haller must have nu hij geen Europees speelt

Peli

Sssstt we hoeven niet ALLES te verklappen 🤣😉

mart1202

Dat is nog helemaal niet zeker. De fout kan ook bij de UEFA liggen

TomTriomfeertTour

"Met Rente", is dat dan weer een stille hint voor een Heracles verdediger?

Peli

'@TTT
Haha, scherp!
Maar nee, die heb ik er bij mij niet tussen staan.
Al zou een verdediger van Heracles helemaal geen slecht idee zijn.

Laatst gewijzigd
Benzardi

Het is weer passen en meten.

Dit heb ik tot nu toe bij elkaar gelabeld.

2x AJA
2x VIT
2x AZ
2x Fey
3 x VVV
1x PSV
1x HEE
1x GRO
1x RKC
1x UTR
1x SPA
1x EMM

Chef83

Wat vinden we van linssen en stengs ? Ook niet echt duur vind ik .
Ik twijfel nog een beetje over abraham .

TomTriomfeertTour

Linssen zou ik mijn handen niet aan branden Chef. Stengs vind ik nog wel een leuke gok. Scoort vooralsnog niet veel, maar wie weet!

Abraham is lastig. Waarschijnlijk geen goede keuze, maar oh zo leuk als hij het wel goed gaat doen en je iedereen lkan vertellen dat je dat al lang zag aankomen.

Peli

Met TTT eens over Linssen. Links laten liggen. Sinisterra is op 80% nu. Als die terug is en Jorgensen z'n oogklachten zijn over, gaat Linssen weer banken denk ik.
En Stengs brengt natuurlijk veel te weinig bij AZ.
500K erbij en je kan al uit heel wat leukere spelers kiezen.

leotje

Hoe denken jullie over wijndal?

Peli

Wijndal? Te duur vooral.

Pim96

De verdediging van AZ is dit jaar een lek mandje dus veeel te weinig de nul. Anders voor 3.5 en zijn potentie op assisten en goals wel goede keuze.

Die Heraclieden zijn inderdaad verdomd lekker geprijsd zeg. Misschien dat ik er nog eentje meepak als vijfde verdediger.

Zijn er nog mensen die fanatiek KKD of Jupiler pro League meedoen? Keuzes bij KKD staat wel redelijk vast. Alleen zoveel twijfel over van Hooijdonk. Veel potentie en goals, maar mist toch veel wedstrijden. En wat doen ze bij NAC met iemand die mogelijk contract niet verlengd? Streng of vergeven ze hem door al zijn goals?

LekkerManJK

Inmiddels staat Haller weer op de selectielijst voor de UEL. Anders was het inderdaad een 100% must.

BrackenRidgeCycling

Pim voor 500 minder heb je Bilate, die is wel in vorm de laatste tijd.
4xNEC
4x GAE
2x Almere
2x Cambuur
2x Helmond
1x Telstar
1x Roda
1x Nac
1x Jut

Kaassoufflé

Kan iemand iets zeggen over Oelschlagel? Zou hij de rest van het seizoen nog keepen of mag Paes binnenkort weer in de basis staan.. anders wel een koopje voor 1mil

De Condor van Echt

'@kaassoufflé: Gisteren werd er op dit forum een berichtje van RTV Utrecht gedeeld dat Hake voorlopig geen reden ziet hem te vervangen voor Paes. Maar het is een risico. Zit ik ook mee. Is wel een aantrekkelijke optie ivm het programma van Vitesse.

Gisteren had ik een heel verhaal opgehangen waarom ik niet veel dure verdedigers zou nemen. Vandaag nam ik de proef op de som. Jullie raden het al: veel rondes waarin mijn laatste linie twijfelachtig was. Na lang nadenken Teun opgeofferd om Blind te kunnen betalen (ik had hem voor de winterstop ook). Zit ik opeens toch met een dure achterlinie én (à la @jori) met 4 spelers van Ajax 😂. Mijn eerste verbazing was dat Blind nauwelijks minder punten had gehaald dan Teun, maar dat heeft met de vele gemiste strafschoppen van die laatste te maken en de tegendoelpunten-malus. Afijn, die ruil doorgevoerd.

Vervolgens bleek dat mijn MV weer wat hiaten vertoonde. Heb toen de ruil Blaswich-Saglam- aanvaller 1,5M (die basis speelt) —> Oelschlagel-Midstjø - Hankouri doorgevoerd. Het hoeft geen betoog dat Midtsjø een upgrade op het MV betekent. Maar naast de onzekerheid van de keeper, is er de grote verwachte variantie van de score van Hankouri. Zijn puntentotaal wordt vertekend door die 2 goals x ph-punten. Anderzijds zal ik Hankouri naar verwachting minder vaak tribuneren (dank @jori!) dan die 1,5M aanvaller. Iemand hier gedachten over?

Laatst gewijzigd
Chef83

Ik vind burgzorg van heracles ook wel mooi geprijsd eigenlijk ik zet hem er in .

1 2 ... 355 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.