Linssen zou ik mijn handen niet aan branden Chef. Stengs vind ik nog wel een leuke gok. Scoort vooralsnog niet veel, maar wie weet!
Abraham is lastig. Waarschijnlijk geen goede keuze, maar oh zo leuk als hij het wel goed gaat doen en je iedereen lkan vertellen dat je dat al lang zag aankomen.
De verdediging van AZ is dit jaar een lek mandje dus veeel te weinig de nul. Anders voor 3.5 en zijn potentie op assisten en goals wel goede keuze.
Die Heraclieden zijn inderdaad verdomd lekker geprijsd zeg. Misschien dat ik er nog eentje meepak als vijfde verdediger.
Zijn er nog mensen die fanatiek KKD of Jupiler pro League meedoen? Keuzes bij KKD staat wel redelijk vast. Alleen zoveel twijfel over van Hooijdonk. Veel potentie en goals, maar mist toch veel wedstrijden. En wat doen ze bij NAC met iemand die mogelijk contract niet verlengd? Streng of vergeven ze hem door al zijn goals?
'@kaassoufflé: Gisteren werd er op dit forum een berichtje van RTV Utrecht gedeeld dat Hake voorlopig geen reden ziet hem te vervangen voor Paes. Maar het is een risico. Zit ik ook mee. Is wel een aantrekkelijke optie ivm het programma van Vitesse.
Gisteren had ik een heel verhaal opgehangen waarom ik niet veel dure verdedigers zou nemen. Vandaag nam ik de proef op de som. Jullie raden het al: veel rondes waarin mijn laatste linie twijfelachtig was. Na lang nadenken Teun opgeofferd om Blind te kunnen betalen (ik had hem voor de winterstop ook). Zit ik opeens toch met een dure achterlinie én (à la @jori) met 4 spelers van Ajax 😂. Mijn eerste verbazing was dat Blind nauwelijks minder punten had gehaald dan Teun, maar dat heeft met de vele gemiste strafschoppen van die laatste te maken en de tegendoelpunten-malus. Afijn, die ruil doorgevoerd.
Vervolgens bleek dat mijn MV weer wat hiaten vertoonde. Heb toen de ruil Blaswich-Saglam- aanvaller 1,5M (die basis speelt) —> Oelschlagel-Midstjø - Hankouri doorgevoerd. Het hoeft geen betoog dat Midtsjø een upgrade op het MV betekent. Maar naast de onzekerheid van de keeper, is er de grote verwachte variantie van de score van Hankouri. Zijn puntentotaal wordt vertekend door die 2 goals x ph-punten. Anderzijds zal ik Hankouri naar verwachting minder vaak tribuneren (dank @jori!) dan die 1,5M aanvaller. Iemand hier gedachten over?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.