Scorito-algemeen

1 2 ... 356 ... 606 607
Platje

Heb nog niet gekeken naar mijn definitieve selectie voor de KKD, maar dat worden iig minimaal 3 spelers van Cambuur. Ik baal eigenlijk nog steeds dat ik niet al mijn spelers van mijn oorspronkelijke team kan nemen, dan kom ik meer dan 10m te kort.. part of the game natuurlijk

België blijft heel lastig, omdat ik het niet volg / ik geen idee heb van de transfers / ik het veel verrassende uitslagen vind (als je kijkt naar de nr 1 met matchduel en hij heeft de laatste 3 rondes maar 3, 4 en 4 van de 9 wedstrijden goed voorspelt zegt dat wel iets) / maar voornamelijk omdat er veel gewisseld wordt met de basisopstelling. Ik ga dan ook vooral kijken naar spelers die bijna alles gespeeld hebben, op zoek naar mooie transfers, en ik ga voor 4x Club Brugge aangezien die er wel bovenuit steken en investeer weinig in mijn verdedigers. De beste verdediger staat op plek 11 en maar 2 in de top 20.

Pim96

In België heb je in de verdediging ook wel een paar mooie koopjes. Daar investeer ik dus ook niet te veel in. Aanval ook genoeg opties, maar je keuze wel belangrijk denk. Ga je met Dost, Henry en/of Onauchu spelen? Ik kies er voorlopig 2.

Vooral het middenveld vind ik wel een uitdaging. Mijn enige zekerheid was Amallah, maar die heeft 2 wedstrijden nu al niet gespeeld. Geblesseerd?
In eerste instantie Vanaken niet in basis gehad, omdat zijn vorm niet top was na blessure. Is echter gewoon wel de enige waar je echt op aan kan. Holzhauzer en Mercier vind ik dan toch risicovol om te nemen. Zullen allebei vast wel spelen, maar gaan ze zoveel punten scoren als eerste seizoenshelft....
Refaelov gaat wel mee waarschijnlijk ondanks hogere leeftijd.

Jun Allrich

Henry en Mercier ga ik laten want ik denk wel dat het verrassingseffect van OHL weg is. Zelfde geldt voor Holzhauzer.
Amallah is inderdaad (licht) geblesseerd (gelukkig want anders zat hij in Qatar of zo) maar die neem ik zeker.
Ipv Dost neem ik Lang en wil ik ook Vanaken als ik hem er nog in krijg.
Nmecha en Onuachu neem ik zeker want die nemen de penalty's en zijn zeker van hun plaats.

Verder vind ik Ashimeru en Brüls heel aardig geprijsd en lijkt het met Standard ook wel de goede kant uit te gaan...
Antwerp zie ik niet goed komen...

Ab Normaal

'@Platje
Hier hetzelfde wil heel graag Beukema er in, maar mis de poen.
Terwijl vrijwel al mijn spelers voor de wissel flink in waarde gestegen zijn.
Zit nu vooral in mijn maag met mijn tweede keeper.
had voor 1 mln de keeper van Volendam. Een koopje. Begonnen als tweede keeper had hij de eerste keus na een blessure verdrongen.
Afgelopen dinsdag had hij zelf een lichte blessure en kon niet spelen.
Bakker in het doel dus.
Benieuwd of die nu ook mag blijven staan. Vind dat een behoorlijk risico om te nemen. Maar ja, heb ook geen geld meer over voor een duurdere tweede keeper.
Iemand die weet wat de intenties van Jonk zijn wat betreft zijn keeper?
Zijn er hier Volendammers?

aborah

Meer mensen dit probleem dat ze Wriedt en Burgzorg niet niet durven te nemen? Afgelopen wedstrijden aardig wat punten gepakt en een spits met vertrouwen... Willem 2 had in die wedstrijden wel de slechtere tegenstanders van de competitie.
Heb ze nu als 3e en 4e spits, maar toch ook het gevoel dat het iets te mager is. Mijn 5e spits is een koopje van 5 ton als tribune vulling. Heb nog 2,5 miljoen om mijn team op te waarderen, maar heb alleen niet veel meer vertrouwen in een:
H. Veerman die voor mijn gevoel juist minder is dan eerder in de competitie
Zahavi lijkt wat meer los te komen en een 2e Psv speler zou op zich wel fijn voelen, maar 1e seizoenshelft in mijn team en toen eigenlijk besloten om hem uit mijn team te gooien, bang dat ik er nu weer in trap
Antony, zal denk ik af en toe met Neres gerouleerd worden, zal nog wel de nodige punten gaan pakken, maar gaat denk ik ook af en toe een nulletje opleveren.

Wordt nog even puzzelen tot morgen 8 uur...

Marsthinaikos

Lekker puzzelen inderdaad, daarna tennis en vlg week donderdag voor de klassiekers. Blijft toch allemaal het mooiste :)

danusz1986

Belgische team is al klaar. Alleen even moeten puzzelen voor de 5e en 6e man op het middenveld.

Keepers 4 500 000
Verdediging 10 500 000
Middenveld 17 500 000
Aanval 16 500 000

4x Club Brugge
3x Standaard
2x Gent
2x Moscroun
1x Genk
1x Antwerp
1x Anderlecht
1x Eupen
1x Oostende
2x Waasland Beveren (500k opoffering)

Treenert

[Quote]Ik vind burgzorg van heracles ook wel mooi geprijsd eigenlijk ik zet hem er in .[/Quote] Dat is wel zo'n onverwacht potentieel veelscorende speler waarbij iedereen roept; "Het is ze weer gelukt in Almelo, ze hebben er weer één." Maar het kan ook Azzaoui of Kutucu worden.

[Quote]Meer mensen dit probleem dat ze Wriedt en Burgzorg niet niet durven te nemen?[/quote] Nee, maar ik denk ook niet dat je ze moet vergelijken. Heracles staat op de plek waar het hoort en in Willem II zit veel meer potentie dan daar waar ze nu bivakkeren. Met van Beek (1.250.000 !!!!!) achterop erbij komt er ms iets meer rust van achteruit waardoor Willem II wat meer op de helft van de tegenstander komt te spelen, daar waar ze goed in zijn. Wriedt komt wel aan zijn doelpunten, jammer dat Scorito de prijs van Trésor niet nóg verder heeft verlaagd, nu is mij de gok te groot.

Zit je te zoeken of je nog een buitenkansje kan vinden tussen de wintertransfers kom je deze aanvulling (500K, M) op de Peruaanse enclave bij Emmen tegen : https://www.youtube.com/watch?v=TKjFaso5XI8

Laatst gewijzigd
DvH6

Prachtig toch, die velden daar. Ben benieuwd of hij dat ook aan de Oude Meerdijk kan laten zien ;)

Platje

Haller niet Europees, foutje Ajax..

Niels22

'@Ab Normaal, Roggeveen behoorde bij de Covid-uitbraak bij Volendam. Lastig inderdaad om hem nu te kiezen denk, terwijl hij zeer fraai geprijsd is.

KKD selectie staat:
3x Cambuur
3x NEC
3x GAE
2x Helmond
1x Roda JC, Almere, Jong AZ, Eindhoven, Telstar, Den Bosch en De Graafschap

danusz1986

Knoop doorgehakt bij scorito eredivisie.

3x Ajax
3x Utrecht
2x Fortuna
2x VVV
2x Heracles
2x Vitesse
2x Groningen
1x Zwolle
1x PSV

Keeper 5.000.000
Verdediging 13.500.000
Middenveld 16.500.000
Aanval 14.750.000

danusz1986

KKD

4x Go Ahead
3x Cambuur
3x Helmond
2x Almere
2x Roda
2x Nac
1x De Graafschap
1x Telstar

Keepers 2.250.000
Verdediging 9.625.000
Middenveld 10.000.000
Aanval 9.000.000

Zit alleen met Van Hooijdonk. Wacht even tot bericht morgen als er iets komt.

Peli

Ik heb mijn team voor de eredivisie ook 100% rond nu.
Heb mezelf gezegd dat het goed is zo en dat ik er niet meer aan hoef te komen 😁😁

3x Ajax
2x Vitesse
2x AZ
2z FC Utrecht
2x Heracles
2x VVV
1x PSV
1x Feyenoord
1x FC Groningen
1x Fortuna Sittard
1x Willem II

K: 5.750.000
V: 15.000.000
M: 14.500.000
A: 14.750.000

Laatst gewijzigd
Astarloa

Snap even de reden niet waarom mensen vertellen hoeveel spelers ze van welk team in hun selectie hebben. Als je het schijnbaar toch graag wilt vertellen wacht dan nog 2 dagen en geef dan gewoon je team met uitleg ofzo.

Peli

Vinden we gewoon leuk. En we geven niet teveel prijs.
Maar jij mag daar anders over denken. Prima toch.

danusz1986

Inderdaad. Ik vergeet meestal mijn definitieve spelers te posten haha. Dan ben ik alweer kwaad als mijn speler al weer faalt haha.

Jori

'@HB: Brobbey zou idd perfect naar Feyenoord kunnen gaan, zou daar immers direct 1e spits kunnen worden en prima ontwikkelen. Maar denk eerder dat hij gewoon naar het buitenland gaat, daar mislukt en dan zien we hem over 3 jaar wel in de spits bij ADO ofzo.

Haller is idd groot nieuws, NOS bericht dat het schuld Ajax is en dus eigenlijk kansloos is om hem alsnog ingeschreven te krijgen.

@Chef83: Linssen ook goede stats, maar hoeveel zie je die spelen met concurrentie van Pratto en Jorgensen voor de spits en Sinisterra en Haps voor de linksbuiten plek? Stengs is eigenlijk overschat, sinds hij terug is van die enorme blessure is hij nooit meer zo explosief geworden en is zijn nauwkeurigheid qua passes ook enorm afgenomen, wat best wel funest is om kansen te creëren.

@Condor: Wel rigoureuze veranderingen :p Vraag is nog wel of Midtsjo zo'n toevoeging is om dat je beter zijn budget met El Hankouri (of andere spelers) kan combineren om er iets beters van te maken. En of je uiteindelijk tevreden bent met de wijzigingen of toch weer wat verdedigende accenten wil verleggen.

@Jipisjip: Zijn 2 hele mooie aanvallers om op een shortlist te zetten. Kosten ook niet teveel, dus wel fijn in afweging met of ik net iets duurdere middenvelders en verdedigers neem of dat ik dit soort types kan upgraden. Zahavi is toch eigenlijk makkelijk? je kent zijn kwaliteiten, vond 4.5 miljoen het al waard, maar toen was hij stevig besmet met covid met nog ellenlang heeft doorgewerkt en tot slot raakte hij ook nog geblesseerd. Nu kost dezelfde Zahavi 3.5 miljoen. Voor mij is het geen discussie. Veerman is wel effectief, maar ook zo ernaar geprijsd. Denk dat ik zelf doorzoek naar een speler die scorito in mijn ogen juist te goedkoop heeft gemaakt. Voordeel van aanvallers is natuurlijk wel dat ze makkelijk PH punten pakken. En denk dat Antony altijd wel wat minuten zal krijgen, Neres en hij zullen weinig volledige wedstrijden spelen denk ik zo.

@Treenert: Klopt, leuk talent als je op de filmpjes en verhalen afgaat. En bij Emmen staan ze wel open voor verandering. Maar denk dat Emmen wel wat weer nodig heeft dan een 18 jarige, die ws ook nog wel moet omschakelen naar het kunstgras (zie hoe Senesi, Sanchez etc. aanpassingsproblemen hadden op zo'n ondergrond)

@Roy: Leuk team, maar weet je het heel zeker dat je niet teveel prijs geeft? Ik kan je best in een PM je teamindeling geven zoals ik hem verwacht op basis van de teams en prijzen die je geeft :p Wel grappig, verdediging duurste linie, terwijl aanvallers normaliter duurder zijn en je 1 extra middenvelder hebt

Peli

'@Jori
En dat is "grappig" omdat?

MarvinG

Laatste hoofdbrekers hier:

Midtsjo + Strand Larsen of Koopmeiners + El Hankouri

OF toch Klaassen eruit en Gravenberch erin, zodat ik nog meer mogelijkheden heb..

Jori

'@Roy: Nouja, een "normale" verdeling zorgt toch dat het je goedkoopste linie is na de keepers. Op het eerste oog ziet het er dus wat vreemd uit. Maar na alle dingen die hier zijn behandeld, is het toch ook wel leuk te zien dat het idd zo kan en helemaal zo gek nog niet is. Maw, grappig dat jouw opstelling een reflectering is van ongeveer de voorgaande 10 pagina's.

Laatst gewijzigd
aborah

'@MarvinG ligt eraan hoeveelste spits dat is bij jou. Als het je 3e spits is zou ik voor Strand Larsen gaan. Anders zou ik voor het 2e duo gaan. Ben zelf scorito technisch niet zo fan van Midtsjo, dus als je voor Larsen gaat zou ik iemand anders samen nemen.

@Jori Ok, je hebt mij overtuigd van Zahavi. Wist niet dat Covid infectie er bij hem zo stevig had ingehakt.
Ik twijfel nu nog tussen Oelschlagel + Wriedt of Blaswich + Burgzorg, de aanvaller gaat om mijn 4e spits en kan als het niet tegen zit makkelijk schakelen naar een 4-4-2 of een 3-5-2. Ik vrees bij Oelschlagel een beetje dat hij met een slechte wedstrijd tegen Ajax meteen geslachtofferd wordt.
Ik vind het jammer dat bij mij uiteindelijk geen Groningen spelers het tot mijn selectie hebben gehaald, maar vind de Utrecht spelers beter geprijsd voor de posities waar ik een Groningen speler overwoog.

Kudus deze hele week weer vol meegetraind en zondag waarschijnlijk bij de selectie. Ik denk dat hij zich in het verloop van de tweede seizoenshelft weer in de basis gaat spelen. Klaassen zal dan denk ik weer iets verdedigender gaan spelen en zou mij geen eens verbazen als hij daar de concurrentiestrijd verliest met Alvarez. Daarom ga ik voor Gravenberch. Dat gezegd hebbende begin ik nu weer te twijfelen of dat dan een betere keuze is dan J. Veerman, blijft een ingewikkelde puzzel.

Laatst gewijzigd
Peli

'@Jori
Apart gevoel voor humor dus, zullen we het maar op houden ;-)
En ja, ik zie niks raars aan mijn selectie. De tijd zal het ons leren.
Leuk juist, dat velen een andere selectie tactiek hebben.
Oh en ik heb nagenoeg altijd een defensie die in ieder geval duurder is dan mijn aanval. Heeft dus niks met de afgelopen 10 pagina's te maken, lolbroek.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

En jullie zijn er zeker van dat Zahavi zijn basisplaats houdt als iedereen weer fit is?

Kaassoufflé

'@Ab: vrijwel zeker! Zahavi is gehaald door Schmidt, dus ik zie hem niet zo snel banken. Dat zou immers slechte reputatie zijn voor Schmidt. Ik denk dat Thomas op de bank zit als Gakpo weer terug is.

1 2 ... 356 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.