Scorito-algemeen

1 2 ... 357 ... 606 607
De Condor van Echt

Waar ik wel zeker van ben is dat hij veel gerouleerd zal worden. Ik blijf af van alle PSV-spitsen.

Ab Normaal

'@Kaassouflé
Thomas zeker maar dat is geen concurrent.
In principe is dat Madueke.
Maar als Götze en Ihattaren fit zijn kan het ook zomaar Gakpo zijn die voorin staat met Malen.
En daarbij wat Condor zegt. Dat eeuwige gewissel van Schmidt...

mart1202

Wie neemt de penalty's bij Groningen eigenlijk? Hebben tot nu toe nog geen penal gekregen

Jori

'@Jip: Wou je niet per se overtuigen, enkel dat in mijn ogen dus Zehavi goedkoper is geworden, terwijl mijn verwachtingen zelf rondom niet echt zijn geminderd.

@Roy: Ieder zo zijn meug. Statistiek, kansen en verdelingen zijn wel beetje mijn stokpaardjes idd.
Vind jouw (geschatte) selectie ook erg goed, zou zelf paar accenten anders leggen, maar dat verschillende stijlen werken is ook het mooie aan dit spelletje inderdaad. Heb het misschien ook niet handig verwoord, maar bedoelde meer dat jouw forum bijdragen ook als een rode draad door je eigen selectie lopen. Vind ik zelf ook altijd interessant en leuk om te zien.

@Ab: Garanties tot aan de deur. Maar als hij zijn januari vorm houdt of zelfs beetje kan bijbouwen, waarom niet? Hij kreeg al de voorkeur toen hij geen vorm had en is momenteel ook erg belangrijk in het spel van PSV. Als alles fit is, spelen ze ws gewoon met Gakpo en Götze op de vleugels en Zahavi en Malen in de spits. Zelf vind ik het eeuwige gewissel van Schmidt ook wel meevallen, maar we zullen zien

@Mart1202: Verwacht zelf Strand Larsen, maar El Messaoudi en V Hintum zijn ook nog wel kandidaten

Peli

'@Jori
Ja soms is een reactie nuanceren best handig, blijkt maar weer.
Maar nu is het duidelijk wat je bedoelde.
En ik pluis zelf ook altijd uit op statieken en kansberekeningen.
Daar is ook dit keer mijn selectie weer voor 75% op gebaseerd.
Maar omdat ik er zo immens ruk voorsta in de rankings, heb ik er ook 25% gok/onderbuikgevoel tussen gezet. In de hoop dat juist zij een shitload aan punten gaan binnenhalen voor me.

Ps. Ff m'n account/scherm-naam aangepast naar m'n nickname. Zomaar. Lekker voor de verwarring haha.

Laatst gewijzigd
leotje

Veerman + Tannane of Klaassen + Flemming.
Wat zeggen jullie?

arjenzvob

'@Leo, ik heb 3 van de 4. Allemaal logische namen. Hangt ook af van de rest van je team.

leotje

Mensen die het aandurven met kudus?

Treenert

[Quote]Haller is idd groot nieuws, NOS bericht dat het schuld Ajax is en dus eigenlijk kansloos is om hem alsnog ingeschreven te krijgen.[/quote] Met alle transfers door moeten geven vóór 23.59 uur weten ze bij de UEFA precies wie waar onder contract staat. Waarom dan nog om lijstjes vragen? Zo amateuristisch! "Ja sorry, maar jullie zijn een vinkje vergeten, regels zijn regels", en daar staat je winteraankoop van 22 miljoen, kan toch niet!!!!

[Quote]Waar ik wel zeker van ben is dat hij veel gerouleerd zal worden. Ik blijf af van alle PSV-spitsen.[/quote] Ik niet 😜

[Quote]Dat zou immers slechte reputatie zijn voor Schmidt.[/quote] Dat is ook het enige wat hem boeit, enge vent!

[Quote]Wie neemt de penalty’s bij Groningen eigenlijk? Hebben tot nu toe nog geen penal gekregen[/quote] https://www.transfermarkt.nl/fc-groningen/elfmeterschuetzen/verein/202 Lundqvist zou ook nog kunnen als ie erop staat maar ik verwacht eigenlijk ook Strand Larsen. Wat een verschil trouwens met bijv. AZ qua aantal strafschoppen. Zegt wel iets over de verschillende speelstijlen.

[Quote]Veerman + Tannane of Klaassen + Flemming.
Wat zeggen jullie?[/quote] Alle 4

[Quote]Klopt, leuk talent als je op de filmpjes en verhalen afgaat[/quote] Maar moet dit helemaal uit Peru komen vraag ik mij dan af, hebben we er in NL toch ook wel een stuk of 100 van lopen zou je zeggen. Of zou dat toch met geld (salaris etc.) te maken hebben? Die verwende jochies hier willen én miljonair zijn voor hun 20e én een basisplaats, ms dat dat het is.

@Peli; je bent Roy?
@Leo; lijkt me niet

Laatst gewijzigd
Peli

'@Treenert
Ja

Chef83

Me laatste keus is abraham en stengs
Of
Seuntjes en dalmau wie hakt de knoop door? 😇😇😇

Astarloa

Alle 4 niet :p

Abraham misschien leuk als gokje als je 5e aanvaller. Stengs is niet veel dit seizoen. Seuntjes moet misschien weer banken zodra Polter terug is en bij Dalmau is het ook al een jaar gissen naar vorm en zelfs speeltijd.

Als ik toch een algemene tip mag geven zou ik vooral kijken naar de breedte van je selectie. 14 rondes is nog flink wat en hoe vaak komt het wel niet voor dat naar het einde van een seizoenshelft je tekort komt omdat je spelers moet inzetten die niet spelen door blessures of schorsingen.

TomTriomfeertTour

Abraham is een middenvelder op scorito! (dus nog iets interessanter)

Andere drie zou ik inderdaad niet nemen, maar je weet het nooit. Dalmau zit natuurlijk wel potentie in.

Ik heb mijn keuzes kunnen beperken tot Vloet-Klaassen of Tannane-Koopmeiners. Optie 1 lijkt risicovoller wbt posities

Treenert

'@Tom: En met het 2e duo zal je zeker niet minder punten halen

Wat betreft het voorzichtig brengen van Abraham; Is een sterke vent, speelde het afgelopen seizoen 27 potjes op het hoogste niveau in Zweden en Groningen is een club die jong talent durft te brengen en meerdere kansen geeft. Was het afgelopen seizoen niet enorm doeltreffend maar hey, een keer of 3 voor 1 mln. is al voldoende. Het is daarentegen wel ws je tribuneklant maar als ik nog 500 k over had zou ik Goossens inruilen voor vd Venne, wat een heerlijke mentaliteit heeft die gozer. Dat is er zo één die je hoort snuiven als ie achter je aan zit.. Die gaat er nog wel meer maken dit seizoen maar wanneer (krijgt hij die kans)?

Laatst gewijzigd
Platje

De punten van Tannane vallen nog best tegen, veel gele kaarten. Precies zo een speler die ik er eigenlijk niet uit wil laten omdat ik daar geheid spijt van krijg..

Peli

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/965864/schmidt-denkt-aan-formatie-verandering-bij-psv-hebben-we-al-paar-keer-gedaan.html

Bij 4-3-3 zie ik opeens veel meer redenen om tóch voor Zahavi te kiezen 🤔

Ab Normaal

Want, jij denkt dat Malen dan naar rechts verhuisd en Gakpo op links?

Peli

'@Ab
Bijvoorbeeld

JesperRenrad

Het nadeel van het volgen van dit forum is dat op een gegeven moment ik spelers begin te overwegen terwijl ik ze voor mezelf al weg had geredeneerd. (bijna) iedereen hier leest zich voldoende in dat je met een select aantal opties overblijft en dan komt het op risico/ geluk aan (blijft bijvoorbeeld Oerschlager van Utlecht staan).

Ik denk dat ik per linie 1 gokje wel aandurf, nog bovenop 1 opvuller per linie. Dan zit je met een kern die je in principe altijd op kan stellen (4x Ajax?) en dan rouleren met je mn gokjes en opvullers.

Blij als deze deadline weer gepasseerd is, en mijn baas is het daar ook zeker mee eens :)
succes iig allen

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

'@peli Bedankt voor het delen! Zoals ik het lees lijkt het erop dat ze ze, afhankelijk van tegenstander en eigen programma, zullen wisselen van 433 naar 4222 en vice versa. Ik wil mezelf blijven voorhouden dat ik van PSV aanvallers af moet blijven ;)

Peli

'@Condor
Doen wat voor jezelf het beste lijkt.
Ik postte alleen een linkje ;-) Werd er zelf wel door beïnvloed.
Maar door de verschuivingen die daardoor in mijn selectie plaatsvinden, is mijn team er zeer zeker niet minder op geworden.

@Jesper
Op zich met je eens.
Ook ik heb in elke linie een "opvuller", maar wel eentje die wekelijks gewoon basis staat bij zijn club.
Qua "gokjes" heb ik het iets voorzichtiger gedaan, mede omdat mijn budget het toelaat meer voor de zekerheidjes te gaan. (Of valt Zahavi toch eigenlijk ook wel in de categorie "gokjes"?)

Laatst gewijzigd
danusz1986

Ik had Zahavi in de eerste seizoenshelft dus nooit meer Zahavi. Pas als hij het laat zien in de 2e seizoenshelft overweeg ik hem pas weer volgend jaar.

Peli

'@Danusz
Dat is niet echt een argument toch (al bepaalt een ieder dat voor zichzelf natuurlijk).
Zahavi had en enorm veel hinder van corona èn een blessure. Daardoor langer nodig gehad om ritme te krijgen en daardoor minder potjes/minuten(en dus automatisch goals) gemaakt.

Laatst gewijzigd
TomTriomfeertTour

'@Peli dat zou nooit een argument moeten zijn, maar toch speelt het bij mij onopgemerkt vaak wel een rol hoor;).

Over Zahavi: ik vraag me af of je heel veel goals inlevert als je voor (de altijd spelende en goedkopere) Larssen kiest.

Ab Normaal

'@TomTriomfeertTour
Ik hou het inderdaad bij Strand Larsen. Moet anders teveel concessies doen.

Ben ook uit mijn KKD team.
Verdeling wordt:
4x Almere
3x Helmond Sport
2x Cambuur
2x Go Ahead
2x NEX
1x De Graafschap
1x Telstar
1x Roda
1x Den Bosch
1x Dordrecht

1 2 ... 357 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.