Scorito-algemeen

1 2 ... 358 ... 606 607
Sjonge Jonge

Onana 12 maanden geschorst door UEFA!

JesperRenrad

Onana er maar uit dan... Stekelenburg erin... fijn budget over :)

Niels22

Succes met de aanpassingen allemaal weer

Kaassoufflé

Nou wie gaat Onana vervangen? Stekelenburg is een koopje voor 2,5 mil..

Peli

Wordt het met zekerheid Stekelenburg dan???

DvH6

Ik had Onana en Oelschlagel, maar nu vind ik Stekelenburg en Oelschlagel wel heel risicovol haha. Als Scherpen de keeper van Ajax wordt en Paes weer terugkomt heb ik dan géén keeper meer..

TomTriomfeertTour

'@DvH6 haha, ik heb precies hetzelfde

Peli

Ajax kan/zal in beroep gaan, wat weer kan resulteren in vrijspraak. Maar daar hebben wij tot vanavond 20u niks aan.
Dus ik overweeg nu 2 dingen:
1) Stekelenburg nemen voor 2.5M en de vrijgekomen 1.5M gebruiken om Blaswich te upgraden naar Pasveer. Mocht Onana dan vrijgesproken worden, heb je een zekerheidje als backup (maar een nulpunter, Stekelenburg, op de bank)
2) Geen keeper van Ajax kiezen. En dan vervangen voor bijvoorbeeld een Pasveer. En dan die 750K gebruiken om in 1 van je andere linies een upgrade toe te passen.

Wat is wijsheid??? 🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️🤷🏼‍♂️

Pim96

Ik weet niet of ik het aandurf met Stekelenburg zolang er geen bericht is wie gaat keepen (denk niet dat we die krijgen). Ik denk namelijk wel dat Scherpen goede kans maakt om te spelen. Ik vind persoonlijk een 2.5 miljoen of 3.25 miljoen keeper op de bank zonde. Ik ga dus voor nu denk ik voor een downgrade van Onana naar Pasveer of Mvogo. Het overgebleven geld ga ik dan in de rest van mijn team steken.

Imbatido

Jeetje, wat een enorme soap bij Ajax de laatste dagen. Dat nieuws had geen dag later moeten komen. Ik had ook Onana en Oelschlagel maar weet het nu ook even niet meer. Een beroep gaat ook weer een hele tijd overheen, dat zal niet meer voor dit seizoen zijn. Op zich lijkt Stekelenburg me de meest logische keuze, maar ben ook een beetje bang dat mocht Ajax na 31 wedstrijden kampioen zijn dat ze dan nog even Scherpen gaan opstellen. Oelschlagel zat ook al een risicootje aan.

Laatst gewijzigd
Peli

Eigenlijk, als je op safe wil spelen, Ajax maar even ontwijken m.b.t. keeperskeuze.
Dus idd wat @Pim zegt: Onana downgraden naar Pasveer/Mvogo en het vrijgekomen budget besteden aan upgrade(s) in andere linie(s).
Hier neig ik in ieder geval naar.

Ab Normaal

Ajax gaat in beroep. Maar goed, laat het geen twaalf worden, dan op zijn minst tot het einde seizoen.

Ik ook terug naar de tekentafel met Onana an Oelschlagel.

Laatst gewijzigd
Chef83

Al gaan ze in beroep daar gaat echt wel een hele tijd overheen . En dit gaan ze denk ik echt niet terug draaien .

DvH6

De straf is al gebaseerd op dat hij het niet bewust heeft gedaan om z'n prestaties te bevorderen, dus waar zouden ze nog tegen in beroep kunnen. Enige positieve, naast de dopingtest (kon het niet laten), is dat het niet vanavond pas bekend is gemaakt.

raymankapeens

Volgens mij mag ie gewoon spelen zo lang het beroep loopt toch?

Punchbox

Ok, mijn team staat nu eindelijk. Net nog gewisseld omdat ik ook Onana en Oelslagel had. Gewoon maar voor de makkelijke keuze Mvogo ipv Onana en 500.000 upgrade in mijn team gegaan. Over het algemeen tevreden met mijn selectie alleen kom ik net 250.000 te kort om mijn budget aanvaller naar Azzaoui te upgraden wat ik nog graag had gedaan.

Hopen dat ik er nu tot 20.00 vanaf kan blijven..

Platje

Ik neem geen keeper van Ajax.. door Onana hield Ajax ook vaker de 0 dan met een andere keeper.. terug naar de tekentafel inderdaad

Ab Normaal

Dat is wel lekker hoor.
Onduidelijk wie bij PEC gaat keepen, hoelang is Ruiter er nog uit bij Willem II wat gebeurd er bij MArsman als Bijlow terug terug is, psv houdt nooit de nul, AZ ook bizar weinig dit jaar.

En inderdaad, mag Onana hangende zijn beroep keepen? En wat als het beroep toch geaccepteerd wordt? Zit je dan met je Stekelenburg.

Peli

Is dat een risico dat je zou willen nemen?
@wielerliefhebbervandeweek

TomTriomfeertTour

'@Punchbox, waarom neem je dan niet gewoon Pasveer ipv Mvogo?

Peli

Zowel Mvogo als Pasveer hebben hun minpunten.
PSV houdt veel te weinig de nul.
En mbt Vitesse, blijven die zo goed presteren als de 1e seizoenshelft?

Punchbox

'@Tom, dat is opzich nog wel een idee inderdaad. Alleen verwacht ik eigenlijk dat Vitesse het minder gaat doen dan in de eerste seizoenshelft en ook minder de 0 houdt. Maargoed PSV houdt ook niet vaak de 0 dus waarschijnlijk zal het om het even zijn..

Edit: Haha wat Peli dus eigenlijk zegt.

Laatst gewijzigd
Astarloa

Haha maar zo kan je oneindig door blijven redeneren, maar je zal toch echt iemand moeten kiezen. En die keuze op basis van de eerste 20 wedstrijden is volgens mij niet heel moeilijk.

John Bidon

Eindelijk tevreden met een team met zowel Tadic en Haller. Ik krijg het niet over mijn hart om Tadic die al jaren de beste is eruit te laten.

En Padt is nog te overwegen als keeper. Thuis wedstrijden van Groningen zijn bijzonder makkelijk.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Ik ga toch voor Mvogo in plaats van Pasveer, de extra 250k maakt niet uit gezien ik die toch nergens ga besteden. Enige risico is dat Schmidt ook zijn keepers gaat rouleren.

1 2 ... 358 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.