Ik ga ook voor Stekelenburg... ik heb toch al een matig jaar, dus kan risico’s nemen.
Tweede keeper twijfel in tussen Blaswich of Okoye. Ik heb namelijk Rente al in de verdediging. Bovendien heeft Sparta een betere programma (geen psv en feyenoord meer). Heracles krijgt nog Ajax Psv Feyenoord en AZ
Zonder ook maar enige ambitie te hebben om hoog te eindigen, gezien mijn eerste seizoenshelft toch wel tevreden over mijn team:
K: Pasveer
K: Oelschlagel
V: Malacia
V: Geertruida
V: Bazoer
V: Max
V: Cox
M: Klaassen
M: Koopmeiners
M: Vloet
M: Flemming
M: Machach
A: Haller
A: Berghuis
A: Giakoumakis
A: Reza
A: Gravenberch
'@Niels22
Eerste dilemma dan al meteen. Ik laat Djoko en Nadal links liggen. Denk dat ze het niet gaan redden tegen Thiem en Medvedev.
Maar wie nemen we dan als derde A? Tsistipas of Zverev? Of worden die toch verslagen door Novak en Rafal?
Verder is de keuze eigenlijk niet heel moeilijk.
Nog ff gedetailleerd naar de loting kijken voor mijn D'tjes
'@Niels22
Denk dat dit jaar de wisseling van de wacht wordt.
De finale gaat denk ik tussen Thiem en Medvedev. Die gaan dus zeker mee.
De kwartfinales zouden normaal gesproken moeten worden Djoko-Zverev en Tsitsi-Nadal.
Welke van deze 4 is de meest zekere halve finalist (met de grootste kans om Thiem of Medvedev te verslaan).
Om eerlijk te zijn durf ik daar echt geen uitspraak over te doen. Begrip vorm telt nu ook nog niet echt mee, die paar demonstratie potjes. Denk dat niemand daar toch iets zinnigs over kan zeggen, buiten gevoel?
@Platje
Hier idem.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.