Scorito-algemeen

1 2 ... 359 ... 606 607
danusz1986

Gakpo en Gotze doen de komende 2 potten sowieso niet mee voor de mensen die Gakpo overwogen.

Platje

Tenzij de wedstrijden morgen niet doorgaan..

La Primavera

Onana eruit en gedowngrade naar Pasveer. Daarmee mijn 500k aanvaller naar Burgzorg kunnen upgraden.

Zit nu wel met 3 Heraclieden in mijn selectie maar ach, die zijn wel lekker op dreef de laatste tijd.

danusz1986

Pasveer gedowngrade naar Stekelenburg. En Blaswich als 2e keeper iov Oelschlagel.

Harderijder

Scherpen is 2,25 miljoen nu trouwens

Kaassoufflé

Ik ga ook voor Stekelenburg... ik heb toch al een matig jaar, dus kan risico’s nemen.

Tweede keeper twijfel in tussen Blaswich of Okoye. Ik heb namelijk Rente al in de verdediging. Bovendien heeft Sparta een betere programma (geen psv en feyenoord meer). Heracles krijgt nog Ajax Psv Feyenoord en AZ

Platje

Scherpen is echt niet goed genoeg, dat wordt Stekelenburg

Niels22

Eén grote mengeling van clubs in mijn selectie nu, maar vind het mooi geweest. 250.000 over en nu zien of we de matige 95% kunnen verbeteren

Sies

Zonder ook maar enige ambitie te hebben om hoog te eindigen, gezien mijn eerste seizoenshelft toch wel tevreden over mijn team:

K: Pasveer
K: Oelschlagel
V: Malacia
V: Geertruida
V: Bazoer
V: Max
V: Cox
M: Klaassen
M: Koopmeiners
M: Vloet
M: Flemming
M: Machach
A: Haller
A: Berghuis
A: Giakoumakis
A: Reza
A: Gravenberch

Harderijder

Ik heb nu Padt en kan hem wel vervangen door Stekelenburg, maar zou niet weten wat ik met dat extra geld moet doen. Dan zou ik een andere dure speler moeten downgraden om zo een extra middenvelder of spits te kunnen halen.

Platje

Iemand die gokje met Timber neemt?

Niels22

Tijd dat de Topcoaches op slot gaan, de focus moet naar de Australian Open...

Imbatido

Hoe zit dat bij Topcoach als wedstrijden worden afgelast? Telt dan je opstelling van deze speelronde, of de opstelling op het moment van inhalen?

Sjonge Jonge

De opstelling die je nu maakt telt dan voor de wedstrijd die later wordt ingehaald

Peli

Man man man. Wat een onverwachts gepuzzel levert onze "dopingzondaar" op zeg.
Maar het miljoen dat ik op hem bespaar heeft er wel voor gezorgd dat ik, na het wegvallen van Onana, alsnog een 3e Ajacied aan mijn selectie heb kunnen toevoegen.

Ab Normaal

'@Niels22
Eerste dilemma dan al meteen. Ik laat Djoko en Nadal links liggen. Denk dat ze het niet gaan redden tegen Thiem en Medvedev.
Maar wie nemen we dan als derde A? Tsistipas of Zverev? Of worden die toch verslagen door Novak en Rafal?
Verder is de keuze eigenlijk niet heel moeilijk.
Nog ff gedetailleerd naar de loting kijken voor mijn D'tjes

Kaassoufflé

'@Ab zullen we vanaf 20:00 over tennis praten :) dan is topcoach begonnen en kunnen we de volgende puzzel oplossen.

PS: Djokovic thuislaten is trouwens zoals Sagan niet mee nemen in de tour ;)

Mensen die Kudus nog overwegen? Is op de weg terug en traint weer volledig mee!

Platje

Kudus blijft thuis.. ik heb nu een middenvelder van VVV en fortuna (welke zijn wel duidelijk), dat voelt toch niet heel lekker..

Ab Normaal

Die heb ik ook en dat voelt prima!
Mijn overige 4 zijn toppers.
Ik heb zelfs rekening gehouden met de 300% captainregel in ronde 24 en 34.
Jullie ook?

Niels22

'@Ab, Medvedev en Nadal kunnen prima samen of Thiem en Nadal, of denk jij serieus dat deze mannen niet de halve weten te halen?

De D-categorie vond ik redelijk drama bij de mannen, maar er staat nu iets op papier,nog even afwachten wie er nog gaan afzeggen

Fietsbel

Heh, wat jammer dat de berichtgeving rondom Onana niet even 24 uur op zich kon laten wachten. ;-)

Laatst gewijzigd
Platje

Ronde 24 wordt een middenvelder van Utrecht, ronde 34 spits van VVV of verdediger Feyenoord 🙂

MarvinG

Inmiddels zoveel aan het wisselen geslagen, dat ik de weg helemaal kwijt ben haha. Nu kopzorgen over Blaswich of Okoye. Heb nu Blaswich, maar gezien het programma van Heracles ga ik daar weer over twijfelen...

Ab Normaal

'@Niels22
Denk dat dit jaar de wisseling van de wacht wordt.
De finale gaat denk ik tussen Thiem en Medvedev. Die gaan dus zeker mee.
De kwartfinales zouden normaal gesproken moeten worden Djoko-Zverev en Tsitsi-Nadal.
Welke van deze 4 is de meest zekere halve finalist (met de grootste kans om Thiem of Medvedev te verslaan).

Om eerlijk te zijn durf ik daar echt geen uitspraak over te doen. Begrip vorm telt nu ook nog niet echt mee, die paar demonstratie potjes. Denk dat niemand daar toch iets zinnigs over kan zeggen, buiten gevoel?

@Platje
Hier idem.

Laatst gewijzigd
Platje

Heracles thuis tegen Twente, PEC, Sparta, Willem 2 en VVV en uit naar RKC en Emmen.. voor mijn gevoel geen slecht programma

1 2 ... 359 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.