Scorito-algemeen

1 2 ... 360 ... 606 607
MarvinG

'@Platje ja heb het programma nog eens beter bekeken en valt reuze mee. Dat toevallig AZ, PSV, Feyenoord en Ajax er nog bij zitten mag de pret niet drukken.

Wbt de Australian Open: Shapovalov - Sinner in de eerste ronde.. Had ze er allebei instaan, neig nu naar Shapovalov er uit.

Peli

Waarschijnlijk een domme vraag.... Maar ik stel 'm lekker toch :P
Er is toch no way dat Buijs Padt gaat banken zeker, om die Bratveit alvast te laten wennen voor het nieuwe seizoen?
Ik weet dat die kans echt heel minimaal is, maar toch speelt het mee in mijn keeperkeeze.

MarvinG

Denk niet dat dit gaat gebeuren. Tenzij Padt de komende weken een aantal grove blunders maakt...

Ab Normaal

'@Peli
Datzelfde zou je je dan af kunnen vragen over Pasveer. Die gaat ook vertrekken.

Platje

Iemand die voor mij de knoop kan doorhakken? 5e verdediger is een goedkope opvulling (die wel speelt maar niet veel bijzonders)

Mvogo / Koopmeiners / Vloet / Blind / Abels
Pasveer / Vloet / Tannane (of Gravenberch) / Blind / Doekhi
Pasveer / Klaassen / Tannane (of Gravenberch) / Bochniwiecz / Doekhi

Fietsbel

Lijkt me ook niet, met de toch wel bewezen dienst voor Groningen zal Padt zijn laatste seizoen gewoon afmaken als eerste doelman.

Fietsbel

'@Platje ik vind de laatste optie best spannend met een terugkerende Kudus. Hierdoor ga ik voor 1 Ajacied op het middenveld.

Optie 1; Padt voor Mvogo, dan kun je Vloet upgraden naar Gravenberch.

Kaassoufflé

ik begin te twijfelen over Zahavi... als ik ergens 500k kan toveren, dan heb ik Anthony

JapieJapo

Ik ben eruit denk ik:
4x Ajax
3x PSV
3x Utrecht
2x Fortuna
2x Heracles
1x AZ
1x Vitesse
1x VVV
1x RKC

Ook ik moest Onana eruit halen: voor Mvogo gegaan en niet voor Stekelenbrug.

Peli

'@Marvin & Ab & Fietbel

Dat was ook mijn 1e gedachte.
Maar deze rare dag creëert toch wel de nodige keuzestress, waardoor je aan al je beslissingen gaat twijfelen haha.
Ben blij als het straks 20:00 uur is.

Chef83

Zal schmidt mvogo wel laten staan ?

Of zal hij zijn landgenoot er eerders inzetten ik vetrouw die hele schmid niet😅😅

danusz1986

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=383957

Inzake wie gaat keepen bij Ajax.

Pim96

Om nog meer even twijfel te zaaien. Vd Sar laat zich wel uit over vervanging Onana.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=383957

Wat betreft AO: Djoko en Nadal beide thuislaten durf ik niet denk ik. Ga zeker 1 van de twee meenemen. Die pot Sinner - Shapovalov is wel een vervelende ja. Ik had eerst Sinner, maar kan alle kanten op die pot. Vanavond maar even over buigen.

danusz1986

https://sportnieuws.nl/tennis/rafael-nadal-twijfelt-nog-over-deelname-aan-de-australian-open/

Sowieso geen Nadal voor mij. Ook wedstrijd gecancelled van de week. A spelers zijn dan wel duidelijk voor mij. Djoko, Medvedev en Thiem.

Peli

Lijkt erop dat het "gewoon" Stekelenburg gaat worden.
Maar dan nog....ik ga mijn handen er niet aan branden.

MarvinG

Stekelenburg 1e keeper inderdaad. Ik wil hem dan wel nemen, want die straf voor Onana wordt echt niet ineens teruggedraaid lijkt me. Of heeft iemand inzicht in wat de eventuele kans hierop is?

Platje

Ik brand me er vingers ook niet aan. Ik heb mijn keepers aangepast, geen keeper van de top 9.. wanneer Heracles tegen de top speelt, pak ik een andere keeper die dan redelijk gunstige wedstrijden heeft.. of het slim is zien we dan wel, heb in ieder geval ruimte over voor de rest van het team!

JesperRenrad

Gewoon vol met risico spelen met Stekelenbulg en Oelschlagel. Ik gok nooit en eindig met elk spel hoog, maar win nooit... Dan maar een keer 'all in' :)

Laatst gewijzigd
Pim96

Ik lees trouwens in een artikel over Kevin van Essen (ook geschorst door furomeside) dat hij mocht blijven spelen tijdens proces....

danusz1986

Blaswich/Veerman
Pasveer/Flemming

Welke optie zouden jullie voor gaan? Klote Onana. Anders stond mijn team al vast.

Kaassoufflé

Klaassen / Koopmeiners / Kudus (kan nog ergens 500k toveren voor Klaassen)
Zahavi / Anthony (kan nog ergens 500k toveren voor Anthony)

Laatste keuzes. Wie helpt mee?

Kaassoufflé

'@Danusz; Wie is je andere keeper? beetje daarvan afhankelijk of je Pasveer of Blaswich moet kiezen.

Pim96

'@Kaassouffle Klaassen en Zahavi. Antony misschien meer kans op spelen, maar Zahavi toch meer de killer. Al heeft Antony toch een aardig g/a ratio

MarvinG

Ik verwacht juist dat Antony veel gewisseld gaat worden, aangezien Neres ook steeds fitter wordt.

1 2 ... 360 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.