Scorito-algemeen

1 2 ... 361 ... 606 607
Peli

'@Kaassouffle
Klaassen + Zahavi

Kaassoufflé

Kudus is wel bijna fit en ben bang dat hij dan op de positie van Klaassen gaat spelen, aangezien Alvarez momenteel hoog in de pikorde staat van ETH:

''Een zekerheidje in de wedstrijdselectie en de laatste weken ook in de basisopstelling van Ajax is Edson Álvarez. De Mexicaan stond in de belangstelling van Valencia, maar mocht van Ten Hag onder geen beding vertrekken. "Ik ben altijd heel erg tevreden over hem geweest. Natuurlijk moesten er dingen beter, bijvoorbeeld het vooruit voetballen. Maar dat doet hij meer en meer. Dat hij belangrijk is met zijn positionering, intercepties, duelkracht en spirit hebben we kunnen ervaren."

danusz1986

'@Kaassoufle

Ja de keeper van Utrecht. Ik hoor mensen gelijk denken je hebt niet een Pasveer maar 2 middenmoot keepers. Ik heb even gekeken ik zou bij 8 wedstrijden Blaswich op goal zetten en maar 7 de Vitesse keeper. Dus of Pasveer het veel beter gaat doen de 2e helft dan Blaswich dan betwijfel ik. Ik ben ook benieuwd of de keeper het verschil gaat maken. Ik had Onana maar nu moet ik weer opnieuw puzzelen.

Schema Vitesse Schema Heracles

Heerenveen (uit) Fortuna (Uit)
Twente (Thuis) Ajax (Uit)
PSV (Uit) RKC (Uit)
VVV (Thuis) Twente (Thuis)
AZ (Thuis) Zwolle (Thuis)
Utrecht (Uit) ADO (Uit)
Willem II (Thuis) Sparta (Thuis)
Twente (Uit) PSV (Uit)
ADO (Thuis) Willem II (Thuis)
Feyenoord (Uit) Emmen (Uit)
Zwolle (Thuis) VVV (Thuis)
Sparta (Uit) Twente (Uit)
Fortuna (Uit) Feyenoord (Thuis)
Ajax (Thuis) AZ (Uit)

MarvinG

Ter Avest + Cox of Bazoer + Rente / Quagliata (Heracles)

Jori

Hier idd ook Onana en Oelschlägel. Ajax wist al dus 3 maanden dat dit eraan zat te komen, maar heeft dus niet ingegrepen qua transfers en de artikelen zeggen genoeg wie er de kans gaat krijgen. Kotarski mocht bovendien verhuurd worden (aan Emmen, maar die wouden Scherpen), dus die zal wat lager staan op de lijst. En als je dan ook schuin-oog op jong ajax houdt, dan hoop ik dat ik nu de juiste conclusies heb getrokken :p

Jori

Over PSV en 4-3-3: Dat artikel is puur weer een recycle techniek van voetbalprimeur om meer nieuws te maken. Dit had Schmidt al gezegd in aanloop naar Feyenoord. Daarnaast zijn de voorste 4 posities in te vullen door dezelfde namen en hebben ze toch al de vrijheid om het zelf in te vullen. Volgens mij was het ook een antwoord tijdens een persconferentie waar je ziet dat zo'n coach er geen ster om geeft, maar niet nutteloze cijfertjes wil discussiëren met zo'n journalist die toch niet de wezenlijke verschillen van het systeem kent.

Laatst gewijzigd
Peli

'@Marvin
Afhankelijk van hoeveel Heracles-spelers je al hebt, maar ik zou gaan voor Bazoer + Heracles-verdediger

@Kaassouffle
Dus je legt ons wat opties voor. Meerdere geven daarop een advies.
Waarop jij terugkomt, "Ja, maaaar......."
Vraag dan niks ;-)

Laatst gewijzigd
MarvinG

'@Peli heb alleen Blaswich als keeper van Heracles so far. Van Utrecht heb ik vd Streek er in staan.

danusz1986

'@Jori

Ik heb de knoop doorgehakt. Het wordt Stekelenburg/Blaswich

Ga gewoon de gok wagen. Niet geschoten is altijd mis.

Jori

Eens, en op basis van de momenteel beschikbare informatie volgens mij ook dus een meer dan prima keuze.
Vooral nu de twijfel of ik toch vasthou aan ook Oelschlägel

Kaassoufflé

'@Peli: klopt ben gewoon kritisch ;) maar jullie adviezen neem ik aan. Ik ga voor Klaassen en Zahavi (Koopmeiners eruit)

Ab Normaal

Hier weer last minute twijfel.
Padt en Strand Larsen tegen Stekelenburg en Zahavi.
2x Gro tegen Ajax en psv. Zou normaal geen twijfel zijn...

Peli

Klopt Ab. Maar zelf durf ik Stekelenburg niet aan (maar misschien ben ik te voorzichtig en/of te kritisch)
*Gaat ie echt spelen (waarschijnlijk wel)?
*Wint Ajax het hoger beroep?
*En het belangrijkst nog: Extra gevoelig voor blessures, gezien zijn leeftijd + het feit dat hij lang niet serieus meer onder de lat gestaan heeft

Dus een absolute no-go voor mij.
En het hebben van 2 Groningers is niet zo'n ramp toch?

Ab Normaal

Omdraaien

Ab Normaal

Error in het forum? Blad omdraaien.

danusz1986

'@Ab

Padt/Strand Larsen

danusz1986

Mensen die KKD spelen en nieuws kunnen vinden van Sydney van Hooijdonk? Hij stond eerst op twijfelachtig nu geblesseerd. Denk dat ik hem maar ga vervangen.

Jori

Volgens mij heeft WF nu een karakter limiet op de berichten staan. Reden dat ik mijn vorige post ook spreidde. Of de site heeft technische problemen

Ab Normaal

Vind v Hooijdonk twijfelachtig nu ook weer met Anco Jansen en die mafkees van Steijn.

Peli

Pm's sturen lukt ook al niet

Niels22

Van Hooydonk voor mij een no-go

danusz1986

Heb hem al ingewisseld voor Doodeman) Ben benieuwd of die meteen gaat spelen.

danusz1986

'@Abnormaal

El Allouchi zou hij er toch niet uit gaan houden denk je?? Dat is tot nu toe een aardige puntenpakker.

Ab Normaal

Die heb ik net wel geofferd maar dat was omdat Roggeveen Corona had en ik een andere reservekeeper moest.
Maar je weet het nooit met Steijn

John Bidon

Stekelenburg
Oelschlagel

Max
Doekhi
Geertruida
Abels
Cox

Koopmeinders
Gravenberch
Tannane
Van de Streek
Machach
De Jong

Tadic
Haller
Giakoumakis
Burgzorg
Gravenberch

Laatst gewijzigd
1 2 ... 361 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.