Ik denk hier om? https://www.fcgroningen.nl/nieuws/selectie-voor-zondag-kent-nog-vraagtekens/2
PB
Dank voor het linkje! Strand Larsen wordt niet genoemd, maar ging er wel eerder af tegen Feyenoord. Zet de stagiair nav zo'n bericht bij de hele Groningen selectie een vraagteken?
Ab Normaal
Potver, Padt misschien per direct naar Ludogorets. Daar zou ik wel ziek van zijn als dat door gaat.
Hay
van de Streek C. Andere goede optie lijkt me Tannane
MarvinG
Strand Larssen vraagteken, Blind vraagteken en geen idee of Geertruida gaat spelen. What to do 😂
danusz1986
Flucke of Beukema.. Flucke of Beukema zit heen en weer te switchen.
Sjonge Jonge
'@PB, hier geeft Buijs wat meer informatie over Strand Larsen. Ik vind het te twijfelachtig, dus komt op de tribune hier.
https://www.rtvnoord.nl/nieuws/793094/FC-Groningen-kan-tegen-Fortuna-goede-stap-zetten-richting-play-offs
Westland95
Streekie captain, hij gaat het weer doen.
hartstikkebedankt
Gewoon Mühren iedere week captain
MarvinG
Beukema cappie 💪🏽
Ab Normaal
Hahahaha, 300% captain Beukema raak!!!
danusz1986
Hahaha zak erin. Had Plucke op het laatst erin gegooid. Dan maar tegengoal Go Ahead en Plucke hattrick.
wielerliefhebbervandeweek
Hmz heb geen vd streek wie dan nemen he. Tannane klaassen tadic veerman of haller
Hahahaha, dik tevreden ja. Al had ik ook weinig andere zinvolle opties.
Platje
Hier ook captain, lekker! Laatste 7 wedstrijden, 6x de 0 en hopelijk vandaag ook weer (had ik waarschijnlijk niet moeten zeggen). Gorter en Beukema pakken echt veel punten zo!
Andere opties waren Muhren (zoals altijd, tegenstander maakt niks uit) of Pflucke (en eventueel nog El Allouchi)
Ab Normaal
Fijn dat Scorito een rood kruisje gaf bij Hornkamp, die ik daardoor op de tribune gezet heb ipv Plet.
De beste man is gewoon fit en scoort.
Platje
Vd Streek captain ziet er goed uit 😔
Edit: ook nog geel
Laatst gewijzigd
Ab Normaal
Hier ook. Dat wordt op deze manier 3x 4 pt.
Peli
#metoo
😪🤮
De Condor van Echt
Ik ga een praatgroep oprichten voor de coaches die Vd Streek captain hadden. Jullie doen mee begrijp ik? 😬😭
ditisdavid
Het halve forum kan meedoen denk ik, inclusief ikzelf.
Sloddies
En ik ook
Peli
Praatgroep? Nee, stuur die psycholoog maar richting de Nieuwe Galgenwaard.
De Condor van Echt
Ik zie een Zoom-meting aankomen die kan wedijveren met die van de Boeddhisten (op een scherm van 280m lang) 😂