Scorito-algemeen

1 2 ... 381 ... 606 607
coolietje

Met een goede score bij de AO (85%) en een goed voetbalweekend doorgeschoven naar de derde plaats in de Belgische index met 85000 punten.

Kan iemand eens kijken hoeveelste ik daarmee zou staan in de Nederlandse index? (gewoon uit nieuwsgierigheid)

Platje

85.005 is plek 112

Threeohthree

Zou het overigens niet tof zijn (ook met oog op de internationalisering) dat je dat gewoon kan zien net als bij alle andere spellen? Gewoon een landelijke (heck desnoods regionale) ranking en een wereldwijde ranking. Snap niet zo goed waarom ze dat per se gescheiden willen hebben.

Starlynk

Omdat ze Topcoach/Matchking BE bij België mee willen laten tellen, Topcoach/MK NL bij Nederland, Topcoach/Matchking FR bij Frankrijk etc. Dus dat is niet helemaal eerlijk om het te vergelijken..

Overigens is nu voor mij nergens meer zichtbaar dat ik Match Duel BE heb gewonnen 2 jaar geleden.. Bij Scorito Legends ben ik gewoon verwijderd.. Ik vermoed dat ik er in België wel bij sta, maar dat kan ik dus niet zien als Nederlander :p Er is me meer dan een jaar geleden beloofd dat dat gefixt zou worden bij de internationalisering, dus ik denk dat ze wel iets met wereldwijde ranking/prijzen willen gaan doen, maar hoe, geen idee..

coolietje

Zo een internationale ranking / index zou op zich wel kunnen in ieder geval voor de wielerspellen en tennisspellen vermits die voor iedereen gelijk zijn en eigenlijk kan dat met de voetbal ook wel (zij het dat de competitie van het eigen land meetelt).

Het spijtige is dat mijn derde plaats in België eigenlijk niet zo veel waard blijkt te zijn, bovendien heb je met een internationale index toch gewoon meer concurrentie...

Nu ja, dat lijkt me momenteel het laatste van hun zorgen ;)

coolietje

'@starlynk je staat er inderdaad bij ons nog op ;)

Threeohthree

'@Starlynk: Nu je het zegt is dat wel een lastige inderdaad. Dan zou je dus mijn Topcoach/Match King NL moeten laten concurreren met Topcoach/Match Duel BE/FR/ENG van iemand uit België/Frankrijk/Engeland etc. Klinkt op zich een beetje appels en peren, maar op zich, niet per se heel veel voordeel uit te halen op wat voor manier dan ook toch?

Maar goed, het lijkt er op dat er wel iets van een plan is, dus wacht het met smart af. Nu met twee landen is het nog niet zo'n punt, maar als we straks wel allemaal nationaliteiten krijgen lijkt me dat op wat voor manier dan ook wel mooi.

Laatst gewijzigd
Don Gielius

Het voordeel/verschil zit hem in het aantal deelnemers. Aan TC BE doen amper 3.660 mensen mee, voor de nieuwe landen is de kans groot dat het nog een stuk lager zal liggen. Dit is niet te vergelijken met een spel waar 10x meer deelnemers zijn. Het is makkelijker om relatief hoog te staan als er 10,000 mensen zijn die zomaar iets aanklikken, maar anderzijds is het veel moeilijker om echt heel hoog te staan als je tegen veel meer mensen speelt.

Echter vind ik wel dat je gewoon aan beide indexen zou moeten kunnen meedoen als je die spellen speelt. Nu krijg je echt een zeer vertekend beeld. Mogelijk is hun redenering commercieel. Meer mensen zullen de overige spellen zoals F1, darts of de OS meedoen als ze hoog staan in de index, ook al volgen ze die sporten niet. Door die index per land te maken komen er meer mensen hoog te staan die anders niet naar de index zouden omkijken.

Ab Normaal

Tuurlijk. Duijvestijn 2x raak. Zit die ronde net weer op de tribune.
Echt iedere week in de KKD doelpuntenmakers op de tribune.
Had al zoveel meer punten kunnen hebben daar.
Zijn ploeggenoot De Bie daarentegen scoort wekelijks punten op mij.mn tribune. Laatste twee keer basis of bank. Uiteraard minpunten.
Gaat lekker dus.

danusz1986

Ik twijfel nog om Duijvenstijn captain te maken komend weekend. Laat je even weten wat je doet:P dan doe ik toch maar iemand anders:)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@danusz1986
Ik had Beukema als captain, maar die scoort natuurlijk afgelopen weekend weer.
Hoe groot is de kans dat hij dat 2 wedstrijden op rij doet?

Pietje Precies

Inmiddels is die kans gelijk aan de kans dat hij komende ronde scoort.

Jori

Groter als we de beruchte ketchup theorie mogen geloven ;)

Pietje Precies

Haha volgens de ketchup-theorie is de kans die je er nu aan zou koppelen inderdaad groter dan de kans die je 2 weken terug aan deze wedstrijd had gekoppeld. Maar dat neemt niet weg dat de kans dat hij twee wedstrijden op rij scoort, even groot is als de kans die je er nu aan koppelt ;)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Bemoedigende woorden mannen. Volledig overtuigd nu...

leotje

Wie is jullie C dit weekend ?

Punchbox

Ik gok dat van de Streek een veel gekozen captain gaat worden dit weekend.

Laatst gewijzigd
Platje

Die van mij in ieder geval wel

Marsthinaikos

Bij mij als captain inderdaad Vd Streek. Voor de KKD moet ik nog even kijken, lastig altijd met die wedstrijden op maandag. Een verkoudheid op zondag en je mag niet spelen, mogen ze best wat op verzinnen eigenlijk.

Peli

Streek wordt idd ook mijn captain.
En denk dat ik Gravenberch op de bank posteer.
Niet omdat ik denk dat Ajax gaat verliezen, in tegendeel zelfs.
Maar meer omdat er best een reële kans is dat Ten Hag hem niet in de basis zet.

Laatst gewijzigd
Platje

Gravenberch niet in de basis? Ik heb hem niet maar ik kan het mij niet voorstellen, die start gewoon tegen PSV

Peli

Het is maar een vermoeden, kan er dus volkomen naast zitten.

Meer onzekerheid heb ik over Geertruida. Dickie zal toch niet weer die Nieuwkoop opstellen hè? :(

Laatst gewijzigd
Westland95

Ik heb sowieso spijt dat ik Gravenberch heb gekozen. Je hebt in Topcoach helemaal niks aan die vent.

KissMyAce2.0

Dat had je vantevoren ook wel kunnen bedenken

Weet er iemand waarom Strand Larsen een vraagteken heeft op Scorito? Kan op Google niks vinden over een blessure oid.

1 2 ... 381 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.