Omdat ze Topcoach/Matchking BE bij België mee willen laten tellen, Topcoach/MK NL bij Nederland, Topcoach/Matchking FR bij Frankrijk etc. Dus dat is niet helemaal eerlijk om het te vergelijken..
Overigens is nu voor mij nergens meer zichtbaar dat ik Match Duel BE heb gewonnen 2 jaar geleden.. Bij Scorito Legends ben ik gewoon verwijderd.. Ik vermoed dat ik er in België wel bij sta, maar dat kan ik dus niet zien als Nederlander :p Er is me meer dan een jaar geleden beloofd dat dat gefixt zou worden bij de internationalisering, dus ik denk dat ze wel iets met wereldwijde ranking/prijzen willen gaan doen, maar hoe, geen idee..
Zo een internationale ranking / index zou op zich wel kunnen in ieder geval voor de wielerspellen en tennisspellen vermits die voor iedereen gelijk zijn en eigenlijk kan dat met de voetbal ook wel (zij het dat de competitie van het eigen land meetelt).
Het spijtige is dat mijn derde plaats in België eigenlijk niet zo veel waard blijkt te zijn, bovendien heb je met een internationale index toch gewoon meer concurrentie...
Nu ja, dat lijkt me momenteel het laatste van hun zorgen ;)
'@Starlynk: Nu je het zegt is dat wel een lastige inderdaad. Dan zou je dus mijn Topcoach/Match King NL moeten laten concurreren met Topcoach/Match Duel BE/FR/ENG van iemand uit België/Frankrijk/Engeland etc. Klinkt op zich een beetje appels en peren, maar op zich, niet per se heel veel voordeel uit te halen op wat voor manier dan ook toch?
Maar goed, het lijkt er op dat er wel iets van een plan is, dus wacht het met smart af. Nu met twee landen is het nog niet zo'n punt, maar als we straks wel allemaal nationaliteiten krijgen lijkt me dat op wat voor manier dan ook wel mooi.
Het voordeel/verschil zit hem in het aantal deelnemers. Aan TC BE doen amper 3.660 mensen mee, voor de nieuwe landen is de kans groot dat het nog een stuk lager zal liggen. Dit is niet te vergelijken met een spel waar 10x meer deelnemers zijn. Het is makkelijker om relatief hoog te staan als er 10,000 mensen zijn die zomaar iets aanklikken, maar anderzijds is het veel moeilijker om echt heel hoog te staan als je tegen veel meer mensen speelt.
Echter vind ik wel dat je gewoon aan beide indexen zou moeten kunnen meedoen als je die spellen speelt. Nu krijg je echt een zeer vertekend beeld. Mogelijk is hun redenering commercieel. Meer mensen zullen de overige spellen zoals F1, darts of de OS meedoen als ze hoog staan in de index, ook al volgen ze die sporten niet. Door die index per land te maken komen er meer mensen hoog te staan die anders niet naar de index zouden omkijken.
Tuurlijk. Duijvestijn 2x raak. Zit die ronde net weer op de tribune.
Echt iedere week in de KKD doelpuntenmakers op de tribune.
Had al zoveel meer punten kunnen hebben daar.
Zijn ploeggenoot De Bie daarentegen scoort wekelijks punten op mij.mn tribune. Laatste twee keer basis of bank. Uiteraard minpunten.
Gaat lekker dus.
Haha volgens de ketchup-theorie is de kans die je er nu aan zou koppelen inderdaad groter dan de kans die je 2 weken terug aan deze wedstrijd had gekoppeld. Maar dat neemt niet weg dat de kans dat hij twee wedstrijden op rij scoort, even groot is als de kans die je er nu aan koppelt ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.