Scorito-algemeen

1 2 ... 384 ... 606 607
Treenert

Met een geblesseerde Blind is dit voor mij ook wel gunstig.

Pietje Precies

Groningen uit (0-0) waren wel fijne punten geweest voor Geertruida (in mijn basis). Tegen AZ had ik hem altijd op de tribune gehad, dus die maakte niet uit.

Uit bij Twente had ik al een voorgevoel en zodoende Gudmundsson bank en Geertruida tribune. Dat pakte prima uit.

Wel erg prettig dat ie nu weer terug is, kan hem deze ronde goed gebruiken.

Ab Normaal

Hier hetzelfde!

Chef83

Ik zie blind gewoon spelen hij was uit voorzorg naar de kant gehaald en kon eigenlijk gewoon door spelen .
Dus die speelt gewoon.

Treenert

Ter info:

[B]Het is nog maar de vraag of VVV-Venlo tegen Feyenoord kan beschikken over topschutter Giorgos Giakoumakis. De Griekse spits heeft een lichte blessure opgelopen en er wordt zaterdag gekeken of hij inzetbaar is tegen de Rotterdammers, meldt trainer Hans de Koning.[/B]

De Condor van Echt

'@Treenert. Dank!
Strand Larsen staat op fcupdate.nl ook als geblesseerd.

Treenert

Strand Larsen staat op fcupdate.nl ook als geblesseerd.
Ja zag het, heb 'm niet. Maar daardoor speelt Abraham, en die heb ik dan weer wél 😁

danusz1986

Iemand nieuws over Veldmate??

De Condor van Echt

'@Treenert: mooi, duimen dus!

MarvinG

Geen Giakoumakis. Blind speelt waarschijnlijk ook niet en had al blessures / schorsingen van Machach, Strand Larsen en Gomelt. Worden weinig puntjes deze ronde...

Westland95

Cappie Van der Streek coming in clutch!

Laatst gewijzigd
danusz1986

Echt ongelofelijk zeg die captains elke week. Elke week drama. Klaassen pakt nog even geel en Akax krijgt nog even een goal tegen dus maar 44 punten. Ik ga nooit meer op een middenvelder zetten. Gewoon altijd Haller.

Treenert

[Quote]Cappie Van der Streek coming in clutch![/quote] een belachelijke beslissing daar een strafschop voor te geven, evenals de zojuist afgekeurde goal van Heracles. Kan toch niet, arbitrage maakt zich steeds belachelijker.

Aaaarrrgggghhhh; Cox op de tribune

Laatst gewijzigd
rev

Lekker weer, Bazoer die zich weer eens misdraagt op het trainingsveld.

Jori

Nouja, vooral bijzonder dat Letsch hem alsnog wou opstellen, maar tegen wordt gehouden door de spelersgroep.

Valvuillerdemoz

De training van vrijdag?! . Dan had Letsch dat ons ook vrijdag wel even kunnen mededelen, toch?

Punchen of verzuipen

Sja, dat is het risico dat je neemt wanneer je Bazoer selecteert. Dit gebeurt niet voor de eerste keer, en ook niet voor de tweede keer...

Westland95

Dat was exact de reden dat ik Dasa nam ipv Bazoer.

JANTHEMAN

6 blessures, 3 middenvelders en 2 verdedigers. Best wel wat pech..

Pietje Precies

Wat een zalige ronde was dit. Nou was het op papier ook een ronde waarin ik een goede score moest/kon halen, maar erg fijn dat het vervolgens ook uitkomt. In de basis zijn Stekelenburg en Ter Avest met 54 punten de slechtst scorende :)

Volgende ronde ziet er helaas een stuk minder goed uit. Wel fijn dat Tannane juist dan geschorst is, de wedstrijden daarna is hij immers een stuk mooier!

De Condor van Echt

Op voorhand vreesde ik voor deze ronde. Mijn team vond ik al bij de TS-fase voor deze ronde met 2x For en 3x Vit wat zwak, maar dat kreeg ik niet weggepuzzeld zonder nieuwe zwaktes te creëren. Maar het viel heel erg mee: 3 van mijn middenvelders scoorden en 1 gaf assist, Gerrtruida speelde en scoorde, Max assist, cap Haller weer betrouwbaar. Bazoer en Antony mochten de pret niet drukken (raar verhaal trouwens).
TC is voor mij een soort Echternach processie: 2 stappen vooruit en dan 1 terug. Deze week dus gelukkig vooruit!

@Pietje: ik zag het, mooi man!

Laatst gewijzigd
Peli

Lekker rondje hoor.
Ondanks 2 nulpunters (Blind en Bazoer).

Pietje Precies

Haha thanks! En je opmerking over 2 stappen vooruit is zeer herkenbaar. Vorige ronde had ik bijvoorbeeld slechts 480 punten (vs gemiddeld 746).

De meeste mensen hebben wel een aantal teams die vrij belangrijk voor hun score zijn. Voor mij is dat met name Utrecht (met 3 spelers). Daarnaast zijn Berghuis en Zahavi ook relatief unieke en bepalende keuzes.

Jori

Pfft Geertruida, ga toch weg man. Komt die man er al weer in door een blessure van een ander, scoort die ook nog eens direct :p

Eigenlijk wel een mooie week, hoewel veel spelers die net niet in mijn selectie kwamen flinke punten weer pakten (Berghuis, Geertruida, Vloet) en Ajax niet de 0 hield (Stekelenburg en Tagliafico). Vooral Gravenberch was toch wel leuke meevaller dat hij weer scoorde, Siem De Jong toch een hele leuke pick, Vd Streek bijzonder lucky met een onterechte strafschop terwijl Maher niet meer op het veld staat én Gustafson nog steeds geschorst is, en Zahavi nu demonstreert waarvoor ik hem in de eerste seizoenshelft al had uitgekozen. Haller (c) lucky met nog een doelpuntje, zat niet echt in de wedstrijd, al had die ook eigenlijk wel zijn 2e moeten maken.

Bazoer was wel jammer, maar je weet idd dat zoiets kan gebeuren, net als het feit dat hij meer inschuift nu omdat Tannane meer mandekking krijgt en daardoor meer in kansrijke posities komt en ook nog 0.5 miljoen goedkoper is dan Dasa/Wittek. Gezien de hoge zekerheid die ik in mijn verdedigers had met Malacia, Tagliafico, Max, naast het gokje maar normaliter speelzekere (en in afwezigheid van V Duinen en Reza penaltynemer) Lam, kon dat risicootje er wel bij. Gelukkig zat hij bij mij op de bank, maar normaliter lekt er idd wel iets eerder uit dat je hem gewoon buiten je selectie kan houden. Vooral de coach is wel prettig, die wordt niet warm of koud van dit soort incidenten, laat ze in hun waarde, praat het uit en geen kinderachtige schorsingen vanuit hem. Enkel jammer dus dat de spelersraad van Vitesse blijkbaar niet zo is, best wel bijzonder als je zo de verhalen mag geloven

@Pietje: Al een klacht ingediend over de VAR? Steelde toch nog eventjes een assist van Vloet en een assist en goal van Burgzorg :p

hartstikkebedankt

'@Jori steelde? :p

Ook hier een goede ronde, de weg omhoog is ingezet lijkt het wel

1 2 ... 384 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.