Scorito-algemeen

1 2 ... 385 ... 606 607
Jori

Oh haha, VAR heeft blijkbaar ook mijn Nederlandse taal kennis gestolen :p

Ab Normaal

Fijn. Giakoumakis doet vanavond niet mee.
Was uit die ronde mijn captain.
Reservecaptain vooraf aanmerken zou leuk zijn.

arjenzvob

Zelfde hier Ab. Frustrerend!

Atapumafanclub

En hier nog een.. Heel zuur dit.

De Condor van Echt

Same here... Maar ik denk dat veel meer coaches hier last van hebben; voor die ronde was Jako een meer dan logische captain.

raymankapeens

Same here.. nu worden mensen geholpen die hem niet hebben...

Chef83

Ja ook hier hetzelfde en machach in de basis 🤣

Pietje Precies

Het is ontzettend zuur voor jullie, maar de kans dat de zondagwedstrijden zouden worden afgelast was wel zeer groot. Dan is iemand captain maken die op zondag speelt wel een riskante(re) move dan bijvoorbeeld destijds nog penaltynemer Max (thuis vs Twente) of Koopmeiners (uit bij Emmen) captain maken.

Maar goed, de kans dat Giakoumakis de inhaalwedstrijd gewoon zou spelen was natuurlijk behoorlijk groot.

Atapumafanclub

Ja, zo lust ik er nog wel wat Pietje. Ik heb zowel met Max als Koopmeiners als captain, het deksel op de neus gekregen dit seizoen en dubbele strafpunten ontvangen, omdat hun vermeende zekerheid bij penalty's ook ineens niets waard bleek.
De kans dat Giakoumakis 'gewoon' zou spelen was inderdaad groot. Maar goed, de bal is rond en Parijs is nog ver.
Uithuilen, opstaan en weer doorgaan.

arjenzvob

Haha dat is ook een kwaliteit hoor Pietje. Altijd de kans grijpen om nog even zout in de wonden te strooien. Wij balen, en dat mag. Ja, je hebt gelijk maar kom op hee...
Ik denk trouwens dat de letters K-A-N-S kaal zijn op jouw toetsenbord. En nee, dit is geen zeiken voordat je dat weer zo interpreteert.

Pietje Precies

Haha tja, doe er je voordeel mee met dit gratis advies ;)

(Om het iets minder naar te maken: enigszins vergelijkbaar geldt deze redenatie ook voor Matchduel, namelijk: van Ronaldo en Haaland weet je zeker dat ze deze ronde spelen & van sommige andere plausibele opties niet)

Laatst gewijzigd
LekkerManJK

Kan iemand mij vertellen waarom de Europese returnwedstrijden die naar een verlenging gaan de score na 120min telt i.p.v. de score na 90min zoals bij alle andere wedstrijden?

Ab Normaal

En om het weer compleet te maken. Mijn mooi voorspelde 2-1 bij Dortmund wordt in ‘97 weer teniet gedaan.
Dat is bijna wekelijks met Match King dat er ver in de blessuretijd een perfecte score vernaggeld wordt.
Butspel.

Jori

'@LekkerManJK: denk dat Scorito het "laatste fluitsignaal"-criteria hanteert. Zorgt idd dat je af en toe scherp moet zijn, omdat een bepaalde stand dan minder waarschijnlijk is, omdat die zowel na 90 minuten, als na 120 minuten zo moet zijn.

@Pietje: Klopt, maar de staat van de velden is natuurlijk weinig in het voordeel van de favorieten/meer voetballende ploegen door die vrieskou.

Ben er trouwens achter gekomen dat ik Dinamo Zagreb fan ben geworden, blijkbaar heb ik daar een 0-2 aan Zagreb gegeven :p

arjenzvob

Check. Ook hier 2-1 voorspeld... Balen!

MarvinG

Ook hier 2-1 voor Dortmund.

En net als velen Giakoumakis als cappie. Die afgelaste wedstrijden maken mijn score nog slechter. Afgelopen ronde al 5 spelers die niet speelden. En nu dus ook Gia weer niet. Benieuwd wat er met Ajax - Utrecht gaat gebeuren... met 4 Ajacieden en 1 Utrecht speler nog een belangrijke wedstrijd.

Laatst gewijzigd
Westland95

Ik weet niet hoe het met andere Fantasy Team spellen gaat maar Scorito moet zo snel mogelijk een reserve-captain optie toevoegen. Speelt je captain niet wordt automatisch de reserve captain gepakt. Ook voor elke linie een eerste reserve speler volgens hetzelfde systeem.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Dat was bij Profcoach ook. Je had een aanvoerder en reserve aanvoerder voor dit soort gevallen.
Veel eerlijker.

MarvinG

Dat lijkt mij inderdaad een goede toevoeging. Dit seizoen al iets te vaak 0 punten met mijn captain gescoord. Eerste seizoenshelft met Malen die niet speelde en nu weer door blessures / afgelastingen.

Sies

Ik zou dan eerder willen zien dat je tot aan de aftrap kan wisselen. Uiteraard heb je daar weinig aan als je de laatste wedstrijd van de dag bent, maar het automatisch wisselen als spelers niet blijken te spelen geeft de minder fanatieke speler een te groot voordeel imo.

zeewolde

goede suggestie @Sies, dit is ook zo bij de tennismanager . Totdat je huidige en je nieuw beoogd captain nog niet gespeeld hebben kun je wisselen.

MarvinG

Ja precies, dat is nog beter.

Blind morgen niet van de partij tegen Young Boys. Als hij dit weekend ook nog niet fit is, houd ik bar weinig spelers over haha.

Sies

Ik ben vooral een fanatiek NFL Fantasy speler en daar weet je vaak pas relatief laat wie er speelt, waardoor je vlak voor de aftrap altijd je team nog even moet checken. Als je even niet scherp bent heb je iemand die spelen die niet in de basis staat, werkt imo perfect!

Platje

F1 weer geopend.. volg het niet echt, toch een hoop nieuwe namen, andere kleuren helm :) M. Schumacher voor maar 4m, koopje

kaboutertje

In de race elke coureur een factor, interessant.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 385 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.