Scorito-algemeen

1 2 ... 386 ... 606 607
Ab Normaal

Team al klaar. We kunnen beginnen 😀

rev

Jaja f1 is weer geopend.
Hierbij deel ik me subpoule voor de liefhebbers.

https://www.scorito.com/subleague/313639/scorito-gpt-2021/gp2021/20a9d98c-29dc-42bc-ba91-74fe27f966cf

Platje

Inderdaad, elke coureur heeft een factor: 8 t/m 1 (alleen factor 1 is dan weer niks..) en dubbele punten in de kwalificatie

Laatst gewijzigd
luuk66

Maar wat ik niet snap is dat bij max staat bijvoorbeeld oostenrijk race 1 2020 kwali 3 en race dnf hoezo krijgt hij dan 0 punten? Hij pakt daar toch 90 kwali punten? Met de puntentelling van vorig jaar dan. Of krijg je bij een dnf geen kwali punten meer kan hier niks over lezen in de regels...

Gladiool

Scorito heeft de loterij-factor nog een stukje opgevoerd. Afgelopen jaren was het al frustrerend als je x5 captain er na één bocht afvloog. Nu kan die x8 zijn. Leuk man!

dazzler2120

Hahaha kan niet wachten op de race waar mijn x8 man mijn x7 man ervanaf kegelt en ook nog de x6 meepakt de muur in!

Mr10B

De geluksfactor is juist omlaag. 8/36 heeft minder impact dan 5/18. Daarnaast wordt de juiste C/D coureur een fractie minder bepalend. Het blijft een geluksspelletje, maar het is wel een verbetering.

Gladiool

Hé hé, hou op met logica te gebruiken, ik wil gewoon even zeuren!

Mr10B

Sorry! Ik zou een boze mail naar scorito sturen als ik jou was ;)

nasibal

Sorry! Ik zou een boze mail naar scorito sturen als ik jou was ;)

Hier sluit ik me bij aan! Polletje er aan hangen, en voor je het weet heb je een teams-call !

Benzardi

Even snel een F! team in elkaar gesleuteld.
Ben benieuwd of ik goed zit, na de trainingsdagen.

Benzardi

F! = F1

Gladiool

Zal Martijn vrolijk van worden ;-)

LekkerManJK

Iemand die een update heeft gezien van Giakoumakis voor aankomende zondag? Of hij hersteld is van zijn blessure?

Ab Normaal

Nee, nog niet.

JANTHEMAN

Scheelt wel dat de deadline pas op morgen ligt. Vanavond geen wedstrijd

Timber

'@ LekkerManJK. Even de site van VVV lezen. Giakoumakis traint weer en had volgens de Koning ‘veel plezier’. Dus die speelt wel zondag verwacht ik.

Niels22

Wat is is dit dan voor speelronde? Eredivisie pas op zaterdag, KKD blijkbaar al op vrijdag 14.00 begonnen en in België helemaal geen speelronde..

rev

'@Niels22 In Belgie speelt Brugge vandaag en maandag inhaal wedstrijd.

MarvinG

Bij die ronde van Club Brugge was Lang nog geblesseerd. Dus zit op de tribune bij mij. Zal wel scoren nu 😂

rev

'@MarvinG haha speelronde 27 heb ik Lang captain en Dost basis, speelronde 29 heb ik ze bankje en tribune geplaatst helaas.

Niels22

Speelronde 27 was Lang nog niet geblesseerd, 29 wel dat kan wel voor wat onnodig puntverlies lijden in het spel helaas

MarvinG

Ja zie dat ik ronde 27 idd Lang gewoon basis had staan 😊

KissMyAce2.0

Elke speelronde heb ik Holmen als doelpuntenmaker geselecteerd, behalve nu!

Treenert

Veerman zorgt er met zijn doelpuntje voor dat ik niet begin met een -8 score. Wel Wriedt op de tribune. Derde achtereenvolgende week dat ik een doelpuntenmaker op de tribune heb zitten helaas. Dat krijg je met 18 basisspelers.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 386 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.