Scorito-algemeen

1 2 ... 387 ... 606 607
kevinraar

ik ben echt stom ben al voor de 6de keer vergeten om matchduel in te vullen

vevie

ik ben echt stom ben al voor de 6de keer vergeten om matchduel in te vullen

Dat is ook wel een trofee waardig.

Benzardi

'@vevie
Waarschijnlijk een Duimpje naar beneden.

kevinraar

kost me ongeveer 2000 punten

rev

Zo das knap dat je 2000punten kan scoren met matchduel.

MarvinG

'@rev in 6 rondes kan je wel 2000 punten pakken.

Ik heb veel blessures / schorsingen, dus Wriedt in de basis. Dat is lekker. Door die eigen goals mist Koopmeiners nu een goal en een assist. Dat kost mij ook flink wat punten...

rev

'@MarvinG je heb gelijk zo gek is dat idd nog niet.
Pohh captain Koopmeiners loopt veel mis zoals t er nu naar uitziet.

zeewolde

'@kevinraar je kunt het altijd al voor twee weken invullen. Overal 1-0 zetten en later aanpassen. Als je dan vergeet heb je in ieder geval iets.

kevinraar

Dat weet ik toch vergwet ik nog vaak hrb het nu voor komde 2 rondes ingevuld

raymankapeens

Oh das raar kevin

Marsthinaikos

Lachen man, morgen om 20:00uur deadline KKD. Morgen zijn er trouwens maar 3 wedstrijden, de rest op 28 of 29 maart. Kansloos!

Platje

Ik zie het nu ook inderdaad.. zijn ook geen wedstrijden waarin ik een captain wil (of kan) kiezen, 4 jong teams (geen spelers van) en nec-vol waarin ik alleen El Karouani heb.. hopelijk geen vervelende blessures of schorsingen volgend weekend! Ben benieuwd of schorsingen dan voor later tellen, aangezien je in ronde 30 een schorsing oploopt en je ronde 29 nog moet spelen..

MarvinG

Ja dit is wel weer vervelend en vind ik toch wel een tekortkoming in het spel van Scorito. Je moet nu je opstelling maken, maar als je over 2 weken ineens blessures of schorsingen hebt kun je niks meer aanpassen. Met dit soort rondes zou het toch prettiger zijn om bijvoorbeeld nog een wissel door te kunnen voeren of een reserve-captain te selecteren.

Maar helaas, dit wordt op goed geluk je opstelling invullen en hopen dat iedereen fit blijft ;)

danusz1986

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=385731

Dit is dan wel weer beter. Straks hele programma weer op vrijdag ipv verspreid.

Teeke_de_Kapper

Nog een leuk geintje van Scorito...midden in het seizoen gaat mijn Scoritoindex ineens met meer als 5 % naar beneden. Waarom dat? Ik scoorde toch netjes deze week bij Matchking en Topcoach....
Omdat ik over de grens woon, tellen Matchking, Topcoach en ook het Klassiekerspel niet meer mee. Scorito goes international.....en Ik hoor nu zonder enige informatie vooraf bij de Duitse Scoritoindex. Waar anderen jaren over doen, kwam ik nu met stip op de tweede plaats van deze nieuwe Scoritoindex binnen , haha... Scorito is altijd voor een verrassing goed, zie afschaffen van de web-site. En wat schrijven de grapjassen verder nog... Wenn du glaubst, dass du zu Unrecht in den deutschen Index aufgenommen wirst, weil du so holländisch bist wie ein Block Gouda-Käse auf Holzschuhen, schick uns eine Nachricht über den Helpdesk

MarvinG

Dat is ook wel een bijzondere actie ja.

Sowieso vind ik het jammer dat niet alle spellen meetellen voor je index. Je speelt ze toch allemaal, dus waarom telt Topcoach KKD niet mee? Of Topcoach België. Toevallig sta ik bij 2 spellen behoorlijk hoog, maar zie je dat dus niet terug in de index haha.

Benzardi

Vandaag een sterretje (60) erbij ...............................wat een bofkont ben ik ook :)

rev

Beetje pijnlijk om Dost 2 goals te zien maken.

kevinraar

Komende speelronde in eredivisie word echt niks voor mij heb 3 geblesseerden en 1 geschorst

Benzardi

Zal Haller dit weekend wel scoren en geen gele kaart pakken?

MarvinG

Laten we dat toch hopen. Denk dat ik hem gewoon weer als aanvoerder kies namelijk ;)

Pietje Precies

Wat een lekkere ronde Match King! :D

Jori

Overdreven Pietje, overdreven :p

Vooral jammer dat nu wel Dinamo wint en juist vorige week niet, had toch net even omgekeerd moeten zijn.
Zelf slechts 30 puntjes minder (Shahktar-Roma duurde 32 minuten te lang), dus hier een mooie top 10 score van een ronde. Vooral topscorers wel lekker.

Sergio Ramos als vaste klant weer terug is wel lekker. Verder Gündogan en De Bruyne ook beiden met een doelpuntje. Met name Gündogan toch wel getwijfeld of ik niet voor de valse spits Foden moest gaan, gezien Gündogan ws ook niet meer de penalties neemt met zijn misser tegen Liverpool en de terugkeer van De Bruyne, maar toch gegokt. Lewandowski met 1 doelpunt viel eigenlijk dus nog tegen gezien mijn overige namen, extra bevestiging dus hoe lekker de ronde is gegaan.

3 man van de WF poule ook in de top 10 van deze speelronde, ook wel bizar hoog aantal

Bode80

Zijn we al begonnen met de selectie voor F1 GP?
De testdagen hebben wat informatie gegeven maar de echte verhoudingen moeten duidelijk worden in de vrije trainingen volgende week.

MarvinG

Wel al even naar gekeken, maar die testdagen zeggen nooit zoveel. Ik wacht de vrije trainingen af en dan maak ik mijn definitieve selectie.

Topcoach gaat ook weer lekker. Lees net dat Blind waarschijnlijk rust krijgt zondag. In combinatie met andere blessures en schorsingen kom ik ook deze week weer op 11 a 12 spelers die in actie komen. Hopen dat die allemaal een flink aantal punten scoren dan ;)

1 2 ... 387 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.