Ik zie het nu ook inderdaad.. zijn ook geen wedstrijden waarin ik een captain wil (of kan) kiezen, 4 jong teams (geen spelers van) en nec-vol waarin ik alleen El Karouani heb.. hopelijk geen vervelende blessures of schorsingen volgend weekend! Ben benieuwd of schorsingen dan voor later tellen, aangezien je in ronde 30 een schorsing oploopt en je ronde 29 nog moet spelen..
Ja dit is wel weer vervelend en vind ik toch wel een tekortkoming in het spel van Scorito. Je moet nu je opstelling maken, maar als je over 2 weken ineens blessures of schorsingen hebt kun je niks meer aanpassen. Met dit soort rondes zou het toch prettiger zijn om bijvoorbeeld nog een wissel door te kunnen voeren of een reserve-captain te selecteren.
Maar helaas, dit wordt op goed geluk je opstelling invullen en hopen dat iedereen fit blijft ;)
Nog een leuk geintje van Scorito...midden in het seizoen gaat mijn Scoritoindex ineens met meer als 5 % naar beneden. Waarom dat? Ik scoorde toch netjes deze week bij Matchking en Topcoach....
Omdat ik over de grens woon, tellen Matchking, Topcoach en ook het Klassiekerspel niet meer mee. Scorito goes international.....en Ik hoor nu zonder enige informatie vooraf bij de Duitse Scoritoindex. Waar anderen jaren over doen, kwam ik nu met stip op de tweede plaats van deze nieuwe Scoritoindex binnen , haha... Scorito is altijd voor een verrassing goed, zie afschaffen van de web-site. En wat schrijven de grapjassen verder nog... Wenn du glaubst, dass du zu Unrecht in den deutschen Index aufgenommen wirst, weil du so holländisch bist wie ein Block Gouda-Käse auf Holzschuhen, schick uns eine Nachricht über den Helpdesk
Dat is ook wel een bijzondere actie ja.
Sowieso vind ik het jammer dat niet alle spellen meetellen voor je index. Je speelt ze toch allemaal, dus waarom telt Topcoach KKD niet mee? Of Topcoach België. Toevallig sta ik bij 2 spellen behoorlijk hoog, maar zie je dat dus niet terug in de index haha.
Overdreven Pietje, overdreven :p
Vooral jammer dat nu wel Dinamo wint en juist vorige week niet, had toch net even omgekeerd moeten zijn.
Zelf slechts 30 puntjes minder (Shahktar-Roma duurde 32 minuten te lang), dus hier een mooie top 10 score van een ronde. Vooral topscorers wel lekker.
Sergio Ramos als vaste klant weer terug is wel lekker. Verder Gündogan en De Bruyne ook beiden met een doelpuntje. Met name Gündogan toch wel getwijfeld of ik niet voor de valse spits Foden moest gaan, gezien Gündogan ws ook niet meer de penalties neemt met zijn misser tegen Liverpool en de terugkeer van De Bruyne, maar toch gegokt. Lewandowski met 1 doelpunt viel eigenlijk dus nog tegen gezien mijn overige namen, extra bevestiging dus hoe lekker de ronde is gegaan.
3 man van de WF poule ook in de top 10 van deze speelronde, ook wel bizar hoog aantal
Wel al even naar gekeken, maar die testdagen zeggen nooit zoveel. Ik wacht de vrije trainingen af en dan maak ik mijn definitieve selectie.
Topcoach gaat ook weer lekker. Lees net dat Blind waarschijnlijk rust krijgt zondag. In combinatie met andere blessures en schorsingen kom ik ook deze week weer op 11 a 12 spelers die in actie komen. Hopen dat die allemaal een flink aantal punten scoren dan ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.