Scorito-algemeen

1 2 ... 388 ... 606 607
Ab Normaal

Ik vind F1 voorlopig weer erg makkelijk.
Hoef slechts één keuze te maken.
Welke 5M E coureur. That’s it.

Jori

Ik hoef zelfs helemaal niks te kiezen :p Gewoon nog wat verder afwachten

Verhoudingen Meredes-Red Bull is nog niet helemaal duidelijk. Testdagen in het voordeel van Red Bull, maar Mercedes is Mercedes en heeft nog wat extra dagen via het filmen te goed. Wel lijken nieuwe regels voordeliger voor Red Bull.
Aston Martin lijkt nog wat achter te liggen, maar Ferrari is nou ook op het oog niet bepaald het 3e team. Probleem is dat Perez 3 miljoen extra is. Eigenlijk is het dus een 4 miljoen pakket met Leclerc erbij.
C categorie lijkt nu geen twijfel, maar straks toch maar die vrije trainingen even ter bevestiging zien
D categorie zou een interessante 2 miljoen besparing kunnen zijn, maar met een rookie is altijd nog even afwachten
E categorie is gewoon absurd qua prijzen, daardoor eigenlijk weinig keuze, behalve tussen 3 rijders. Vooraf gezien dan, Williams kondigde wel interessant plan aan.

Zoals ik het zie heb je dus een basisteam en daarop 4 miljoen om upgrades te doen: beide B'tjes, of 2x 1 van je A,D of E keuze

MarvinG

Cox uitgevallen in warming up. Ik houd deze ronde denk ik 8 spelers over... 😂

Wat een drama deze week. Eerst Cox uitgevallen en nu geen Haller (c) en Antony. Mis dus 3 basisspelers in een week waarin toch al niemand presteert....

ditisdavid

De wet van Murphy is volledig op gang dit weekend...

Niels22

Haller dus met Corona, de slechte regels van dit spel worden zo duidelijk blootgelegd, benieuwd of ze met hun Europese uitrol vasthouden aan deze troep. Anders kan je de markt in Duitsland en Engeland al vergeten, met veel betere Fantasy Voetbal games op de markt

MarvinG

Ah en geen Haller, dus mijn cappie speelt ook niet. In mijn vorige reactie was 8 spelers nog een grapje, maar uiteindelijk heb ik echt maar 8 spelers die in actie komen deze ronde. Wat een drama! Snel doorvoeren dat je een reserve-captain mag kiezen...

Jori

Leek zo'n mooie (vooral relatief) week te worden, met de juiste prognose van AZ winst + Koopmeiners basis, flinke Lam punten (dacht nog even dat V Duinen de penalty zou nemen) en eindelijk een wedstrijdje dat Vloet niet ging scoren. Maar dan zie je die ongelofelijke fout van Heylen en vervolgens ook je "speelzekere" captain Haller wegvallen en is het toch wel een flinke mindere afsluiter.

Ook lekker, de positieve coronatest was al bekend voor de return tegen Young Boys, maar is dus stilgehouden...

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Precies. Reserve captain lijkt me niet moeilijk om toe te voegen.
Ook hier wordt de factor geluk zo weer te groot.
Gelukkig ben ik niet de enige met Haller captain. Maar kut is het weer wel.
Maar goed, ze hebben bij Scorito toch schijt aan hun klanten dus ook dit zullen ze zeker niet oppakken.

De Condor van Echt

Gelukkig ben ik niet de enige... Heel slecht weekend dit; 11 komen er slechts in actie, c Haller er opeens niet bij, niemand van mijn team die scoort of assists geeft. Enige speler voor wie ik meer dan speeltijd- en resultaatpunten ontvang, zijn Pasveer en Siem de Jong (0 gehouden. Taan ook, maar die krijgt dan weer geel 🙄). Zo blij dat ik vrijdag goed in de gaten had gehouden of De Jong zou spelen... Tekent deze ronde wel, dat je blij moet zijn met 58 punten voor een speler.

MatchKing daarentegen gaat super: tot nu toe 35e plek dit rondje 😲. (En (eindelijk) weer terug op zilveren bekertje. )

Benzardi

1 geluk Haller kan geen gele/rode kaart krijgen ;)

Ik heb ook Haller als Cap.maar gelukkig ook nog een keepertje en een middenvelder van Ajax die wel spelen.
Die moeten het maar doen om nog te stijgen.

Ab Normaal

Ha Match King heb ik de slechtste ronde ooit.
Pec-Vvv 90 pt. Verder alle wedstrijden zelfs op toto verkeerd voorspeld. Totaal 90 pt. Topscorers ook niet. Haller zal niet scoren, alleen Klaassen dus nog. Wordt een dramatische ronde.

Platje

Zit op twitter te kijken, toch vreemd dat bij een buitenlandse Scorito Bottas een B-speler is en goedkoper is dan Max en waar Perez een C is en de Ferraris een B terwijl bij 'ons' Perez de duurste B is 🤔

https://twitter.com/GPTravelerMedia/status/1374364174214692866?s=20

Laatst gewijzigd
Starlynk

'@Platje: dat is geen daadwerkelijk screenshot, maar het plaatje dat Scorito zelf op de uitlegpagina van het spel heeft geplaatst. Die hebben ze blijkbaar niet meer bijgewerkt na de laatste prijswijzigingen ;)

https://www.scorito.com/gameinfo/169

Platje

Ah ok, ik schrok al en dacht al waar zijn ze mee bezig 😂

Platje

Scorito werkt weer lekker.. bij sommige spelers zijn de uitslagen niet zichtbaar en punten worden nog niet allemaal goed opgeteld.. er is al veel over gezegd natuurlijk maar het gaat alleen maar achteruit met ze de laatste tijd, ben benieuwd of ze het tij daadwerkelijk nog kunnen keren.. voor het eerst dat ik daar niet meer zo positief over ben

El Mel

Scorito gaat de voetbalspellen uitrollen in Duitsland, Frankrijk, Spanje en Engeland kijkende naar de index.

Westland95

Weet niet hoe ze dit willen gaan doen op het EK wanneer nog veel meer mensen uitslagen gaan checken, maar ik wens ze veel succes. Na een koers in het klassiekerspel is het zelfs vaak al behelpen om Scorito in te komen.

Ajvenema

Iemand die Tsunoda neemt? Rookie natuurlijk, maar die 2 m die je op Gasly bespaard is elders goed te gebruiken...

Enige waar ik momenteel in de knoop zit is het niet kunnen betalen van 2x alfa. Ook het niet kiezen van Mercedes is een gokje. Daarnaast zou ik Alonso wel willen, maar heb ik in zijn categorie andere musthaves:)

Westland95

Tsunoda/Perez of Leclerc/Gasly is inderdaad nog de lastigste keuze.

rev

Rookie Yuki verwacht ik wel veel van.

Platje

Bij mij is het Sainz(of toch Vettel)/Schumacher vs Leclerc/Mazepin

Op welke plek verwachten jullie Aston Martin, kunnen ze concurreren met Ferrari en McLaren?

Timber

Alpine steekt niet veel tijd en geld in de auto dit jaar, dus die rijders zou ik laten liggen. Aston Martin is nog een beetje onduidelijk, maar ze lijken wel opnieuw dingen van Mercedes gekopieerd te hebben, doen waarschijnlijk wel gewoon achter McLaren. Ferrari heeft zich ook wel verbeterd, maar zijn alsnog te langzaam zoals het nu lijkt.

rev

Ik verwacht Aston Martin boven Ferrari.

raymankapeens

Team aardig staan, maar ik twijfel om naast Mick toch maar die mazepin te nemen ipv Raikkonen zodat ik gastly heb ipv tsunoda

1 2 ... 388 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.