Ik vind dat het wel zin heeft om al naar Rolland Garros te kijken. Je kan al mooi per categorie een lijstje maken met de spelers die je zou kunnen gebruiken op basis van vorm of favoriete ondergrond. Uiteindelijk kan je dan op de loting de laatste spelers wegstrepen om zo tot je keuze te komen.Zelf zie ik al wel een paar spelers namelijk die erg interessant zijn.
Net als velen onder ons ben ik ook niet een echte volger van tennis. Het uitzoeken doe ik nu meestal via Wikipedia (Atp toernooien 2021 en WTA toernooien 2021). Dan kan je per toernooi even de rondes bekijken. Klinkt super stom om dit via Wikipedia te doen, maar werkt wel goed. Ik ben eigenlijk echter op zoek naar een goede site om resultaten per speler te bekijken. Heeft iemand daar tips voor? Zelf vind ik de ATPtour site hier niet heel prettig voor. Best onoverzichtelijk is die qua uitslagen. Mochten jullie andere tips hebben voor de Procyclingstats van het tennis dan hoor ik het graag!
Hoe zie je bij tennis wat de favoriete ondergrond is van een speler? Vooral in de lagere klassen heb ik hier moeite mee. Ik hoop nu eindelijk eens boven de 40% te halen bij een tennisronde.
EK heb ik geen zin in, na intensief alle andere spellen afgelopen jaar. Jammer dat de index zo zwaar mee telt, dus doe wel mee. Gelukkig is de spelopzet vrij simpel (saai).
Blijft toch wel een lachwekkend circuit dat Ocon zelfs met issues niet ingehaald kan worden door Giovinazzi.
Maar goed, wel weer een sloot punten binnengehaald en zodoende een fraaie uitgangspositie voor 'spel 2'. Ten opzichte van luitjes die ook Gasly en Giovinazzi hadden zijn de verschillen nog klein, maar diegene die hen niet hadden staan al wel op een serieuze achterstand.
Ja precies. Als je de no go’s en de must haves er uit pikt zie je dus dat Max en Perez een must is (waarom niet gewoon Lewis en Max even duur) en dat er verder weinig te kiezen valt.
Ja, wie van de D’s, die je eigenlijk allemaal niet wilt, je kiest.
Dikke vette miskleun van Scorito deze prijzen.
Ik zeg niet snel dat ik iets beter kan. Maar dit wel.
K*t Ferrari, eerst zeggen dat Leclerc gewoon kan starten en dan vlak voor de race melden dat het niet lukt, kost me gewoon 1000 punten.
Het zou voor iedereen eerlijker zijn om Leclerc gewoon op 1x te zetten en de andere coureurs allemaal te laten doorschuiven, maar ja dat gaat uiteraard niet gebeuren... :(
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.