Scorito-algemeen

1 2 ... 400 ... 606 607
Pim96

Ik vind dat het wel zin heeft om al naar Rolland Garros te kijken. Je kan al mooi per categorie een lijstje maken met de spelers die je zou kunnen gebruiken op basis van vorm of favoriete ondergrond. Uiteindelijk kan je dan op de loting de laatste spelers wegstrepen om zo tot je keuze te komen.Zelf zie ik al wel een paar spelers namelijk die erg interessant zijn.

Net als velen onder ons ben ik ook niet een echte volger van tennis. Het uitzoeken doe ik nu meestal via Wikipedia (Atp toernooien 2021 en WTA toernooien 2021). Dan kan je per toernooi even de rondes bekijken. Klinkt super stom om dit via Wikipedia te doen, maar werkt wel goed. Ik ben eigenlijk echter op zoek naar een goede site om resultaten per speler te bekijken. Heeft iemand daar tips voor? Zelf vind ik de ATPtour site hier niet heel prettig voor. Best onoverzichtelijk is die qua uitslagen. Mochten jullie andere tips hebben voor de Procyclingstats van het tennis dan hoor ik het graag!

Ab Normaal

Flashscore kun je ook veel op zien.

Threeohthree

'@Pim: Dit allicht iets? https://www.sofascore.com/nl/team/tennis/nadal-rafael/14486

Hier kan je gewoon de naam van desbetreffende speler intypen en alle scores komen naar voren. Vind het zelf erg prettig, ook voor voetbal en darten.

Pim96

'@Threeohthree en @AbNormaal Thanks guys! Precies wat ik bedoelde.

Ajvenema

Ondanks afhaken nog vóór de sluiting transfermarkt een mooie 26% uit het vuur gesleept🤓 Elke keer trap ik er weer in na een scorito-loze winter😅

danusz1986

Ik heb even een lijstje gemaakt. D spelers bij de mannen en vrouwen wel 6+ kandidaten.

Banaantje

Ik krijg het voorstel om met een groep vrienden een ek poule te starten, bv via scorito. Bij mijn weten is dit niet gratis meer. Klopt toch? Ik ben er niet zeker van, omdat ik in mijn eigen account zie dat ik gratis kan deelnemen...

vevie

... verkeerd gepost.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Vevie is er maar druk mee

Teeke_de_Kapper

Weet iemand iets meer? Start Leclerc vanaf de Pole of toch vanuit de Pits?

dvansteenis

Ik denk dat hij dit zelf nog niet eens zeker weet

michelb6

Hoe zie je bij tennis wat de favoriete ondergrond is van een speler? Vooral in de lagere klassen heb ik hier moeite mee. Ik hoop nu eindelijk eens boven de 40% te halen bij een tennisronde.

EK heb ik geen zin in, na intensief alle andere spellen afgelopen jaar. Jammer dat de index zo zwaar mee telt, dus doe wel mee. Gelukkig is de spelopzet vrij simpel (saai).

rev

Leclerc start vanaf pole zujuist bekend gemaakt.

rev

Edit: Leclerc start definitief niet

Ab Normaal

Wat een kut verdeling weer bij de F1.
Je bent verplicht om beide Red Bulls te nemen vanwege het budget.
De teams gaan weer zo ongelofelijk op elkaar lijken op deze manier.

Laatst gewijzigd
zeewolde

Als je Mazepin neemt kun je nog wat variëren. Maar idd niet veel keus.

rev

2x aston martin zie ik eigenlijk ook niet zitten maja.

Pietje Precies

Blijft toch wel een lachwekkend circuit dat Ocon zelfs met issues niet ingehaald kan worden door Giovinazzi.

Maar goed, wel weer een sloot punten binnengehaald en zodoende een fraaie uitgangspositie voor 'spel 2'. Ten opzichte van luitjes die ook Gasly en Giovinazzi hadden zijn de verschillen nog klein, maar diegene die hen niet hadden staan al wel op een serieuze achterstand.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Er lijkt extreem weinig mogelijk te zijn met de nieuwe prijzen, focus op de c-categorie als ik het even snel bekijk? Met gasly nu als no-go?

Ab Normaal

Ja precies. Als je de no go’s en de must haves er uit pikt zie je dus dat Max en Perez een must is (waarom niet gewoon Lewis en Max even duur) en dat er verder weinig te kiezen valt.
Ja, wie van de D’s, die je eigenlijk allemaal niet wilt, je kiest.

Dikke vette miskleun van Scorito deze prijzen.
Ik zeg niet snel dat ik iets beter kan. Maar dit wel.

Laatst gewijzigd
coolietje

K*t Ferrari, eerst zeggen dat Leclerc gewoon kan starten en dan vlak voor de race melden dat het niet lukt, kost me gewoon 1000 punten.

Het zou voor iedereen eerlijker zijn om Leclerc gewoon op 1x te zetten en de andere coureurs allemaal te laten doorschuiven, maar ja dat gaat uiteraard niet gebeuren... :(

Benzardi

'@rev
En dan heb je waarschijnlijk ook 2 x Alfa :)

Bode80

Je hebt 6 extra punten te verdelen bovenop de minimum keuze. Dat is te summier aangezien het maximum 14 is. Zeker bij categorie E is het verschil tussen het min en max aantal te besteden groot (0-5).

rev

'@Benzardi Voorlopig nog wel inderdaad.

bakfiets

Ik sta nu boven de 97 procent met formule 1. Nieuwe verdeling nog niet gezien. Maar gasly en giovinazzi hebben bij mij behoorlijk veel punten binnen gehaald. Ga weer puzzelen.

1 2 ... 400 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.