Scorito-algemeen

1 2 ... 405 ... 606 607
JapieJapo

Mijn team:
A: Nadal, Djokovic, Tsitsipas
B: Zverev, Rublev, Berrettini
C: Ruud, Garin, Karatsev
D: Opelka, Davidovich, Nishikori

A: Barty, Osaka, Swiatek
B: Sabalenka, Kvitova, Mertens
C: Muchova, Podoroska, Kudermetova
D: Badosa, Krejcikova, Ostapenko

Badosa en Davidovich caps voor eerste ronde.

Osaka boven Svitolina gekozen vanwege sterke speelsters in het kwart van Svitolina.
Mannen Djtes vond ik lastig: het was of Opelka of Munar, ook overwogen: Koepfer en Alcaraz
Bij de dames uiteindelijk Gauff als Ctje niet gekozen omdat ze in verreweg het sterkste kwart zit.
Dtjes Garcia en Siegemund niet gekozen vanwege 50-50 match en wel voor Ostapenko als hopelijk grote verrassing.

Suc6 allemaal!

De Condor van Echt

De A’s en B’s lijken bij iedereen zo’n beetje hetzelfde te zijn!

Dit jaar voor het eerst al jullie tips proberen op te volgen. Zeker dat overzichtelijke tt schema was goud in zijn eenvoud @jori! Ook bookies geraadpleegd, met gezond verstand (Medvedev).

Voor de heren was het spitten, maar oplosbaar.
A: Djokovic, Nadal, Tsitsipas
B: Zverev, Rublev, Berettini
C: Ruud, Garin, Karatsev
D: Fucsovics, Alcaraz, Opelka

Bij de C/D dames ben ik er eigenlijk niet uitgekomen; als ik een wissel deed, ging de rest ook flink schuiven.
A: Barty, Swiatek, Osaka
B: Sabalenka, Andreescu, Kvitova
C: Sakkari, Muchova, Podoroska
D: Pegula, Krejcikova, Sorribes
Heel lang getwijfeld over mn Badosa. Nu al spijt, als ik het keuze% zie.

vevie

Mijn team:

Heren

A: Nadal, Djokovic, Tsitsipas
B: Zverev, Rublev, Berretini
C: Ruud, Garin, Karatsev,
D: Krajinovic, Munar, Alcaraz

Dames

A: Barty, Svitolina, Swiatek
B: Sabalenka, Kvitova, Mertens
C: Muchova, Gauff, Kudermetova
D: Badosa, Pegula, Krejcikova

Badosa is al kantje boord, waarschijnlijk. Lijkt de tweede set te gaan verliezen. Heb haar als captain...

Laatst gewijzigd
BrackenRidgeCycling

Badosa wins the match

John Bidon

Ik heb geen klap verstand van tennis en eerste keer dat ik meedoe met een tennis spel van scorito. Om mezelf makkelijk te maken ben ik naar eerste de beste gok site gegaan en daar steeds de hoogst genoteerde van elke categorie gepakt. Benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

A: Djokovic, Nadal, Tsitsipas
B: Zverev, Rublev, Sinner
C: Ruud, Garin, Karatsev
D: Nishikori, Musetti, Tiafoe

A: Barty, Osaka, Swiatek
B: Sabalenka, Kvitova, Muguruza
C: Muchova, Gauff, Kudermetova
D: Badosa, Pegula, Kasatkina

Laatst gewijzigd
vevie

Mooi van Badosa!

@JohnBidon: zo kan het dus ook. Ik volg het tennis ook niet echt. Meer met een schuin oog en als ik het langs zie komen. Ben benieuwd waar je gaat eindigen.

Hetzelfde wat jij nu doet heb ik gedaan met Match Duel BE. Totaal niet gevolgd en wekelijks gewoon uitslagen ingevuld. Toch op 97,9% geëindigd. Je hoeft het dus zeker niet te volgen om een hoge score eruit te slepen.

Capra

Goedemiddag,
Bij mij is het geworden
Heren
A Djokovic, Nadal, Tsitsipas
B Zverev, Berettini, Schwartzmann
C Ruud, Gorinchem, Khachanov
D Fucsovic, Monteiro, Cecchinato
Dames
A Barty, Osaka, Swiatek
B Sabalenka, Kvitova, Muguruza
C Sakkari, Gauff, Kudermetova
D Pegula, Kasatkina, Krejcikova
Succes allemaal

PapaChico

Heren:

A: Djokovic - Nadal - Tsitsipas
B: Zverev - Berrettini - Sinner
C: Ruud - Garin - Karatsev
D: Opelka - Norrie - Musetti

De dames was wat lastiger kiezen. Gaat daar echt een loterij worden wat het ook wel weer leuk maakt.

A: Barthy - Williams - Swiatek
B: Sabalenka - Kvitova - Muguruza
C: Muchova - Gauff - Kudermetova
D: Badosa - Kasatkina - Krejcikova

Sloddies

HEREN:
a) Djoko, Nadal, Tsitsipas
b) Zverev, Rublev, Berrettini
c) Ruud, Dimitrov, Karatsev
d) Opelka, Bublik, Cecchinato ©

DAMES:
a) Barty, Osaka, Swiatek
b) Sabalenka, Muguruza, Kvitova
c) Sakkari, Gauff, Kudermetova
d) Pegula, Badosa ©, Collins

De equipes lijken erg op elkaar!
Eerste punten zijn binnen voor Captain Badosa, maar moeilijker dan gedacht. Ook Collins ging niet echt lekker, maar wel winst. Op haar plek had ik lang Garcia, maar was niet zeker van haar winst tegen Siegemund, daarna was Bertens ook geen zekerheidje. Voorlopig pakt het goed uit.

Allerlaatste wissel die ik uitgevoerd heb, was Kudermetova ipv Muchova. Wilde perse een talent in de onderste (zwakkere) helft van het schema erbij.

Sloddies

Overigens ondanks mijn 0 punten voor de Europa League en Champions League finales slechts 0,2% gezakt in de Match King en net een bronzen bekertje voor 95,2%.

Threeohthree

Ik ben uiteindelijk bij de B mannen voor Rublev gegaan ipv Sinner. Ik denk dat het een beetje een aardappel verhaal is, maar toch zie ik bij Rublev meer upside (winnen van Karatsev lijkt me makkelijker dan winnen van Nadal). Bij C toch voor Garín over Khachanov. Niet blij mee, maar de loting is nu helaas niet anders. Bij de D daarom ook Nishikori (echt goed in de toernooien die hij speelde, verloor daarom ook enkel van de toppers), ADF (zekerheid eerste 2 rondes), en persoonlijke (om nasibal zijn term aan te houden) juichjoker Munar. Mocht het zover komen ben ik een beetje bang voor de match tegen Paul maar goed, go Munar!

Bij de dames bij de B voor Kvitova, Mertens, en Sabalenka. Lang getwijfeld tussen Muguruza en Elise maar toch de voorkeur gegeven aan de Belgische. Mugu heeft toch de lastige 4de ronde en als ze wint van Sakkari in r3 heeft Mertens het toch iets makkelijker op papier.

Bij de C waren Muchová en Gauff redelijke must dusja nog maar 1 plekje over. en aangezien ik niet kon kiezen tussen Anisimova en Kuder maar voor een mini hedge op Sakkari gegaan. Ze zal ooit toch een keer moeten presteren :p

Bij de D dames wou ik zoals gezegd iedereen wel, maar uiteindelijk niet voor Christea en Krejcikova gegaan. De gene die daar (lees Strasbourg) die finale speelt doet het eigenlijk nooit goed op Roland Garros. Krejcikova viel daarom sowieso al af vanwege haar 3de ronde partij en Christea toch wel erg lang overwogen, maar geen plek meer door mijn andere juichjoker.

Wel plek voor Pegula, ondanks dat gravel niet haar sterkste ondergrond is heeft ze toch wel een erg gunstige loting. Ostapenko zag ik ondanks de vorm toch niet winnen van de bewegelijke Kenin en Pegula zou in de derde ronde haar dan treffen. Gaan het zien.

En dan juichjoker Siniákova! Ik ben altijd al wel fan geweest van die mooie blonde krullen en haar agressiviteit kan echt een lust voor het oog zijn. Ze heeft een redelijke ongunstige r2 (en zelfs voor r1 waren er betere opties), maar ik ga gewoon uit van een loodzware partij tussen Anisimova en Kuder en dan kan Katerina daar zomaar van profiteren. Zit er wel echt in.

Gezien Badosa een must was helaas geen plek voor Tauson (ook een beetje een coinflip met Pegula), erg goed en gaat zeker ooit top 15 WTA ranking halen maar toch nog een vrij lastige eerste ronde + Azarenka mag dan wel een mini blessure hebben, blijft ze natuurlijk wel gewoon een niveautje boven de Deense.

Had graag Siegmund/Garcia gehad maar dat was echt een coinflip voor mij. Kasatkina stelt me iets te vaak teleur dus ook die ging niet mee. Toch was de laatste afvaller voor mij Osorio Serrano, een heerlijke gravelbijter die ik zeker de derde ronde zie halen. Maar goed, keuzes te over en maar plek voor 1 juichjoker.

Laatst gewijzigd
rev

Heren:
A. Djoko, Nadal, Tsitsipas.
B. Zverev,Rublev, Berrettini.
C. Ruud, Garin, Karatsev.
D. Davidovich, Munar, Alcaraz.

Dames:

A. Barty,Svitolina, Swiatek.
B. Sabalenka, Kvitova, Muguruza.
C. Muchova, Gauff, Kudermetova.
D. Badosa(c), Krejcikova,Ostapenko.

mentsjov

'@rev

Wauw wij hebben slechts 3 verschillen in totaal! Ik heb sinner ipv rublev (hoop dat nadal 1x een slechte RG speelt), Mertens ipv Muguruza en als laatste Osaka ipv Svitolina als hedge op Badosa.

arjenzvob

'@Sloddies
Je had 2 punten meer dan ik haha! Ook net nog een bronzen bekertje bij Match Duel.

Kvitova (ik heb haar niet) moet er hard voor werken!

Capra

Bij Match Duel 0,2 % gestegen en geëindigd op 95,7% en weer een bronzen bekertje.
Kvitova appeltje eitje vandaag, ik heb haar wel😄

danusz1986

Pff Fucsovics ingeruild en nu ligt Thiem er al nagenoeg uit.

rev

Rel rond Osaka ontspoort: Roland Garros dreigt met diskwalificatie

https://www.ad.nl/tennis/rel-rond-osaka-ontspoort-roland-garros-dreigt-met-diskwalificatie-br~af17220a/

Capra

Zo dom zal Osaka toch niet zijn hopelijk?
Thiem nu al exit, had sowieso niet veel van hem verwacht, maar 1e ronde is wel erg snel

rev

Ja de mensen die Dimitrov (47%) heeft gekozen zijn nu echt niet blij, die man heeft opgegeven.

Threeohthree

'@rev: Hij heeft wel punten op scorito? Zie wel opgegeven staan inderdaad.

Capra

Er zijn blijkbaar ook 2% mensen die Nadal niet hebben..
Ik neem aan dat dit mensen zijn die niet op tijd een team gemaakt hebben

rev

'@threeohthree ik zie ook idd dat er punten zijn gegeven voor dimitrov.

Threeohthree

Nishikori break tegen 3de set. Fijn.

Officiele score zegt idd Dimitrov abandon dus zal wel recht getrokken worden.

Ludi

Lol, thiem. Maakt zijn kwart wel radend interessant

Ab Normaal

Ik vind het hartstikke terecht. Spreken met de media na afloop hoort er bij.
Mede doordat het zo populair is bij publiek krijgen zij zoveel geld. Het publiek wil er graag over lezen.
Niet met de media praten staat gelijk aan schijt hebben aan het publiek.
Ik vind ze nog coulant. Ik zou zeggen: na de volgende partij de pers niet ter woord staan = diskwalificatie.

1 2 ... 405 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.