Scorito-algemeen

1 2 ... 415 ... 606 607
dazzler2120

Nu gaat de vraag zijn: Pavlyuchenko volgende ronde captainen tegen azarenka of niet :')

Westland95

Ruud gaat ook niet echt lekker.

DrilBeer

Bij formule 1 heb ik 3 twijfelgevallen.

Leclerc of Norris
Vettel of Stroll
Kimi of Gio

Treenert

Laaksonen bij de dokter, walkover voor Nishikori?

Edit: nee dus, maar lekker is het niet

Laatst gewijzigd
vevie

Sabalenka dus echt eraf getimmerd in set 3...

Probleem met de vrouwen is dat er vaak geen peil op te trekken is. De mannen presteren veel regelmatiger. De vrouw die je nu afschrijft, gaat opeens als een tierelier op de volgens GS. Dat maakt het vaak wel een opgave. Het is veel onvoorspelbaarder. Correct me if I’m wrong, maar volgens mij komt het ook vaker voor dat D-vrouwen verder komen dan D-mannen.

Pietje Precies

Opgave van Laaksonen lijkt een kwestie van tijd. Nishikori speelt sinds die blessure (van Laaksonen) echter dusdanig zwak dat Laaksonen nog de set kan winnen ook. Hij lijkt haast wel medelijden te hebben.

@vevie, ja bij de mannen zijn de onderlinge verschillen groter. Daarnaast heeft best-of-5 i.p.v. best-of-3 ook impact.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Sainz-Gio-Mazepin of Leclerc-Latifi en Schumacher wordt de keuze!

La Primavera

Ik ga voor Sainz/Gio/Mazepin daarmee heb je meer keuze bij het meegeven van de factoren.

MarvinG

Dan neig ik ook naar Sainz/Gio/Mazepin. Latifi en Schumacher zal ik nooit een hoge factor geven, Gio wel. Mazepin of Schumacher op de laagste factor maakt elkaar niet zo heel veel, aangezien ze beiden meestal achteraan bungelen.

rev

Er gaan weer veel teams op t zelfde zijn. Ik hoop dat na race 11 scorito daar iets kan doen qua prijs/budget.

vevie

'@pietje: ja, dat vermoeden had ik al.
——————-

Bij het F1 spel moeten ze gewoon een budget doen net als bij Topcoach. En dan een coureur ook kiezen als captain. Ik heb op zich niks tegen de huidige opzet, hoor. Het zou echter wel toffer zijn op de manier van Topcoach, denk ik.

Laatst gewijzigd
dazzler2120

Mwa voor een opzet zoals topcoach / fietsspellen met een budget lijkt me ook geen strak plan voor een spel met een veld van 20 personen, is gewoon te weinig keuze.
Poulelijstjes invullen waarbij je iedere race de top 10 moet vespellen lenen zich mssn beter voor de F1 zelfs dan het huidige scorito F1 spel.

Platje

Waarom heb ik Ruud vanochtend captain gemaakt???

Ludi

Mij lijkt een x vs y spel, met waarde per keuze (zoals sportpools) en een top X prima opzet.

Bv Hamilton VS Verstappen
40 punten vs 60 punten

Kan dan ook per qualy en race in principe

MarvinG

'@Platje omdat je er vanuit ging dat hij zou winnen, net zoals ik dat dacht.

ronvisser

Ik heb ook alle ballen op Feest DJ Ruud. Komt wel goed: herstelt zich momenteel prima in de vierde set.

dazzler2120

Nou Ruud, trek deze lijn door...

Westland95

Ruud man

MarvinG

Bedankt voor de gezelligheid mannen, ik zie jullie bij het volgende toernooi weer ;)

La Primavera

Heb zowel Ruud als Davido, laatsgenoemde eindelijk een break verzilverd na al die gemiste punten. Nu nog verzilveren met de winst.

Niels22

Wie kan mij dit uitleggen; je past op Cecchinato als captain, want te onzeker en pakt dan Ruud terwijl je natuurlijk 'veiliger' kan spelen met Garin..

Tot zover de top-21- het was mij een genoegen

Westland95

Het kan nog he

vevie

Ruud is taai, maar dit wordt lastig. Meerdere matchpoints tegen.

Weet niet wat Davido aan het doen is. Kon het allang afmaken.

Edit: Ruud eraf... Zuur, weer een speler kwijt.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Davido pakt 'm eindelijk na 5 matchpoints

Rob94

Jammer maar helaas, afvaller nummer 8 pas. Al heb ik zo het vermoeden dat deze ronde nog vies tegen gaat vallen.

1 2 ... 415 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.