Scorito-algemeen

1 2 ... 414 ... 606 607
arjenzvob

Hij gaat lekker.

Plek 5 in de forumpoule en 180 algemeen.
Badosa en Alcaraz worden m'n caps.

Keshi

Er wordt wel een factor niet meegenomen. Dat de wedkantoren op 1 toernooi natuurlijk ook slecht kunnen scoren. Zullen ze niet willen, maar dat gebeurt wel. Eind van het jaar over alle toernooien hebben ze wel winst, medelijden hoeven we natuurlijk niet te hebben. Wij spelen er nu 1, dat kan die misser van het wedkantoor zijn.

De meesten van ons spelen vast ook zo met match duel toch?Grootste kanshebber op winst. Al die mensen die 1-0 en 2-1 spelen op de favoriet. 90%+ als je dat doet. Dat wordt ook lastiger met de EK. Dat kan best een stuk lager uitpakken.

vevie

Tja, match duel scoor je makkelijk 90%. Zelfs zonder het te volgen. Ik scoorde match duel BE 97,9%. Wellicht had ik hoger gescoord als ik meer de odds had gevolgd. Voor het EK ga ik ook laag poolen, aangezien je op toernooien veel lage scores wedstrijden hebt.

Ik ga voor ronde 3 RG voor Badosa en Alcaraz. Zonde dat ik Alcaraz niet C maakte in ronde 2. Had dan nog in, of tegen, de 90% gestaan. Maar goed, je kunt nog hoog eindigen door vanaf ronde 3 wel altijd de juiste C te hebben. Is me ook overkomen bij de US Open 2019.

Westland95

Met Ruud en Badosa denk ik zoals de meesten hier 2 stabiele captains in ronde 3. 74.9% na 2 rondes, eigenlijk helemaal niet zo ontevreden mee voor een tennis poule.

Ab Normaal

Ik twijfel nog.
Sta 43e algemeen en 1e in de forumpool. Dat smaakt naar meer.
Badosa uiteraard als captain, maar twijfel tussen de hier al aangehaalde zekere Ruud of Alcaraz.
Het verschil is slechts 90 punten. En dan heb je zekerheid voor een hoge positie, voor zover je daarvan kunt spreken bij Tennis, of ik ga voor het allerhoogste en neem dus het risico met Alcaraz. Dat is zeker geen longshot, maar Struff kegelde wel Rublev er uit.
Wat zeggen de odds bij de wedkantoren?
Ik volg dat nooit en weet dus niet zo goed waar ik moet zoeken.

EDIT: zie het nu. Alcaraz 8/13 en Struff 6/4.
Ik wed nooit, dus ga nu waarschijnlijk een domme vraag stellen:
Voor iedere ingelegde 8 Euro krijg ik er 13?
Betekent dit dus dat de bookies Struff als favoriet zien?

Laatst gewijzigd
JapieJapo

Ik twijfel tussen Nishikori en Ruud als caps ondanks dat de betquoteringen redelijk gelijk zijn.
Onze Japanse vriend heeft al 2 keer 5 sets op de baan gestaan en Laaksonen won best overtuigend van Bautista.
Ik ga toch maar Kei all in :)

JapieJapo

'@Ab,

Zoals al vaker aangegeven is het verschil geen 90 punten (als ze beide winnen), maar 60 punten:
D-captain: 3x120 + 90 = 450
C-captain: 3x90 + 120 = 390

Odds (Betfair):
Alcaraz 1.6
Ruud 1.28

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@JapieJapo
Dat is maar net hoe je het bekijkt.
Als ik Alcaraz niet als captain neem denk ik dat hij verliest. Dus wat de andere speler doet, doet niet terzake.
Beetje zoals 30% marge. Doe je dat x 1,3 of deel je door 0,7.
Is verschillend maar allebei waar.

D captain: 3x120 = 360
C captain: 3x90 = 270
Verschil is dus 90 punten.
Tuurlijk klopt jouw redenering ook.

Dat de kans dat Ruud wint groter is dan Alcaraz weet ik ook wel.
Gaat mij om de vergelijking Alcaraz/Struff.

Laatst gewijzigd
Marsthinaikos

Twijfel tussen Garin of Musetti als captain. Heb verder nog Opelka en Norrie maar dat zal wat lastiger worden😀. Bij de vrouwen nog Kasatkina, Krejcikova en Badosa. De laatste zal captain worden. Sta nu 2e in de WF poule, hoop vandaag Ab voorbij te gaan 😀

Pim96

'@Abnormaal Ik vind persoonlijk unibet of betfair handiger om odds te bekijken. Hier zie je gewoon hoeveel je per euro terug krijgt. Alcaraz toch bij de bookies best in het voordeel.

https://www.betfair.com/exchange/tennis/competition/12335056

Ab Normaal

Thanks Pim!

vevie

Ik denk dat Struff de favoriet is, althans voor m’n gevoel, maar ik ga voor Alcaraz. Moet wel een risico nemen om een klein beetje in te lopen nadat m’n tweede ronde cap is gesneuveld. Zijn een mooie 90 punten tov degenen die gaan voor een C-speler als captain.

Laatst gewijzigd
Donnie D

Is er nog een link om in de tennis pool te komen van het Forum?

Zelf twijfel ik door Mussetti of Nishikori cap (mag niet klagen) maar ga voor Nishikori omdat ik denk dat die een mindere tegenstander heeft.

Bij de vrouwen Badosa.

Threeohthree

https://www.scorito.com/subleague/371423/roland-garros-2021/wielerflits-forum-poule/e0f7e562-45ae-4ebd-b78b-473315f0418c >>> Forum Poule link.

Ik zie verder dat Siniakova alweer flink onderschat word bij de bookies :p.

Donnie D

Thanks! Het verbaast mij altijd hoe hoog het gemiddelde altijd is van alle WF pooles. Ik sta op 92% en kom middemoot binnen in de forum pool haha.

Pim96

@Threeohthree Dat vond ik dus ook bijzonder. Ik zie Siniakova toch echt als favoriet in die pot.

Threeohthree

'@Pim: Absoluut. Ze opende zelfs op 41.7% winkans. Ik zag haar echter eerder tegen de 70% winkans hebben. Tamara is absoluut geen pannenkoek, maar had zeker na de pot tegen Kuder wel verwacht dat ze flink de favoriet zou zijn hier.

Eerste set ook met 6-0 binnen gevist. Nu wel break achter in tweede set, maar goed. Los van Scorito dus 30pt op haar staan dus beter maakt ze het snel af :).

vevie

Sabalenka moet ook even aan de bak. Ff vol gas geven in set twee en drie, mocht ze deze set verliezen.

Threeohthree

Poh, zo in de zone dat ik dat helemaal gemist had joh. Die mag wel even aanpoten. Dat kwart anders volledig verloren.

Pietje Precies

Een andere tip is om je instellingen aan te passen om de quoteringen beter afleesbaar te maken. Als je bijvoorbeeld oddschecker.com gebruikt, kan je in het midden bovenin van de site op een 'tandwieltje' klikken en daar de quoteringen aanpassen van 'fractional' naar 'decimal'. Voor websites van bookmakers geldt min of meer hetzelfde.

Als je hem toch op 'fractional' laat staan, moet je hem iets anders aflezen. Nu staat er bij sommige bookies bijvoorbeeld 8/15 als quotering voor Alcaraz. Dit betekent dat als je 15 euro zou inleggen, je 8 euro winst kan maken. Om het zelf richting 'decimal' te rekenen moet je dan het sommetje maken (15 + 8) / 15 = 23 / 15 = 1.533

danusz1986

Siniakova gaat hem weggeven en Pavluchenkova pickers (29%) zijn spekkopers. Ik dacht Sabalenka wint dat wel dus niet.

MarvinG

Sabalenka kwijt en Ruud (C) heeft het ook niet makkelijk. We zakken elke dag weer een stukje verder :P

maxverton

Die Sabalenka ga ik niet snel meer nemen. Die is mentaal nie zo goed. Als t even niet loopt gelijk boos en alles in t net en uit slaan. Doet t ook nooit goed op de grand slams

danusz1986

Elke dag worden het er meer. Sabalenka eruit, Siniakova het gaat maar door. Pavluchenkova lekker loting nu.

Ab Normaal

Iemand nog nieuwe inzichten m.b.t. de F1?

1 2 ... 414 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.