'@Ab normaal
Commentator zei iets in de trend van: 'Deze wedstrijd kan nog alle kanten op gaan. de Scorito-spelers onder ons zullen toch graag Badosa door zien gaan'
Captains voor R4 word wel een hoofdpijndossier met nu al 4x D door wat er 6 kunnen worden (Davidovich, Nishikori, Cirstea en Badosa. Krejcikova en Musetti spelen morgen). Cirstea lijkt de meest veilige voor de vrouwen en qua mannen ga ik denk ik toch voor Davidovich. Enige C-optie over is Garin bij mijn mannen die er waarschijnlijk uitgeslagen gaat worden door Medvedev. Met nu 99,6% moet dit wel een mooi bekertje worden ;)
Ik heb dit in elkaar geklikt.
https://discord.gg/7c2E2eGT2e
Toen ik geen pm meer kon sturen. Al heb ik tot nu toe alles via om gedaan op discord omdat ik maar van 1 speler weet dat die ook discord gebruikt :p
Ik weet niet of we dit hier kunnen/mogen bespreken. Ik vind het sowieso raar dat anno 2021 zowel scorito als WF geen officiële discord heeft. Dat is deze dus zeker ook niet. Gewoon een manier waarop ik (tot nu toe vooral met Jori via PM) artikelen kan delen, pinnen, plaatjes kan uitwisselen (zoals test opstelling zonder hele lijstjes te moeten uittypen of aankomsten in/uitgezoomde via flammerouge) etc. Voordeel is dat je weet hoeveel mensen (met een account) meelezen. En ook "wie".
Was heel lekker ja dat Surinaamse commentaar. Van mij mogen ze die commentator zo inzetten bij alle EK wedstrijden.
Ik heb dezelfde 8 als de meeste bij formule 1. Twijfel alleen nog tussen Leclerc en Norris.
Bij tennis gelukkig Badosa nog de 4e ronde gehaald, moet het nu voor mij doen in de onderste speelhelft en durf ik volgende ronde ook wel cap te maken. Bij de mannen erg balen dat Ruud heeft verloren, mijn d'tjes lijken mij kansloos de 4e ronde en Garin geef ik ook weinig kans tegen Medvedev, dus wordt Zverev waarschijnlijk captain.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.