Scorito-algemeen

1 2 ... 418 ... 606 607
rev

Heerlijk partij, hoop dat Alcaraz morgen het zelfde doet. Trouwens Kees Kwakman heeft het ook wel eens gezegd dat hij scorito speelt

John Bidon

F1 zal meerderheid zelfde 8tal hebben schat ik zo:

Verstappen
Perez
Sainz
Norris
Stroll
Ocon
Giovinazzi
Matzupin

De Condor van Echt

'@John: ik vooralsnog ook. Wellicht het handigst als alleen de mensen die iets anders hebben de namen van hun team uitschrijven ;)

Keshi

Verstappen
Perez
Sainz
Gasly
Alonso
Stroll
Giovinazzi
Raikonen.
Ik heb goed gescoord met de beide Alfa's. Dan blijft er niet zo veel keuze over. Om Vettel kwijt te raken moest ik Norris offeren. Maar Ferrari lijkt die plek over te nemen, ik heb niet veel moeite met die prijs.

Ab Normaal

'@John Bidon
Heb ik ook steeds gehad, op Stroll na. Had Vettel.
Echter vanavond geruild naar Tsunoda.
Zijn verhuizing gaat ‘t ‘m doen denk ik.

JvH

Mijn 8:
Max
Perez
Leclerc
Gasly
Ocon
Alonso
Gio
Mazepin

LekkerManJK

'@Ab normaal

Commentator zei iets in de trend van: 'Deze wedstrijd kan nog alle kanten op gaan. de Scorito-spelers onder ons zullen toch graag Badosa door zien gaan'

Captains voor R4 word wel een hoofdpijndossier met nu al 4x D door wat er 6 kunnen worden (Davidovich, Nishikori, Cirstea en Badosa. Krejcikova en Musetti spelen morgen). Cirstea lijkt de meest veilige voor de vrouwen en qua mannen ga ik denk ik toch voor Davidovich. Enige C-optie over is Garin bij mijn mannen die er waarschijnlijk uitgeslagen gaat worden door Medvedev. Met nu 99,6% moet dit wel een mooi bekertje worden ;)

Laatst gewijzigd
raymankapeens

'@Ab jij hoopt gewoon dat stoeltje naar Kvyatt gaat? ;-)

raymankapeens

'@Jori, maar hoe kom je aan iemands discord als je geen Pm kan sturen? Mijne werkt ook niet meer helaas

Is er nog geen discord server aangemaakt voor WF?

rev

Ik hoor een discord wielerflits/scorito chat aankomen?😃

Ludi

Ik heb dit in elkaar geklikt.

https://discord.gg/7c2E2eGT2e

Toen ik geen pm meer kon sturen. Al heb ik tot nu toe alles via om gedaan op discord omdat ik maar van 1 speler weet dat die ook discord gebruikt :p

Ik weet niet of we dit hier kunnen/mogen bespreken. Ik vind het sowieso raar dat anno 2021 zowel scorito als WF geen officiële discord heeft. Dat is deze dus zeker ook niet. Gewoon een manier waarop ik (tot nu toe vooral met Jori via PM) artikelen kan delen, pinnen, plaatjes kan uitwisselen (zoals test opstelling zonder hele lijstjes te moeten uittypen of aankomsten in/uitgezoomde via flammerouge) etc. Voordeel is dat je weet hoeveel mensen (met een account) meelezen. En ook "wie".

Laatst gewijzigd
rev

Even off-topic Suriname - Bermuda op ziggo 14. Suriname voor het eerst live.

Laatst gewijzigd
Ludi

Oeh leuk om de vrijdagavond af te sluiten

rev

Heerlijk joh Surinaams commentaar en goals festival.En historisch op de Nederlandse tv

vevie

Wow, heb dat gemist. Ff terug kijken.

aborah

Was heel lekker ja dat Surinaamse commentaar. Van mij mogen ze die commentator zo inzetten bij alle EK wedstrijden.

Ik heb dezelfde 8 als de meeste bij formule 1. Twijfel alleen nog tussen Leclerc en Norris.

Bij tennis gelukkig Badosa nog de 4e ronde gehaald, moet het nu voor mij doen in de onderste speelhelft en durf ik volgende ronde ook wel cap te maken. Bij de mannen erg balen dat Ruud heeft verloren, mijn d'tjes lijken mij kansloos de 4e ronde en Garin geef ik ook weinig kans tegen Medvedev, dus wordt Zverev waarschijnlijk captain.

JapieJapo

Ocon zoveel beter dan Stroll/vettel de komende races.. ? Ik vind Max - Perez - Norris - Leclerc - Stroll - Vettel - Gio - Latifi ook nog wel een aardige optie.

Ab Normaal

'@Japie
Is Leclerc zoveel beter dan Sainz vraag ik op mijn beurt dan weer af.

JapieJapo

Leclerc eindigde toch gemiddeld 2 plaatsen voor Sainz elke race (behalve Monaco) en kwalificeert zich ook beter. En zeker met de kopmanfactor vind ik dus LeClerc een betere keus.

Treenert

Ik verwacht ook LeClerc outperforming

@KV: kan op één of andere manier niet accepteren

Ab Normaal

Klopt, maar Leclerc doet ook vaker rare dingen. 1x dnf en Sainz is de betere keus. Voor hetzelfde geld klopt het maar door Sainz te nemen kun je Ocon nemen.

rev

Formule 1-seizoen Mazepin in gevaar door dienstplicht? ‘Rusland geeft geen moer om atleten’

https://www.ad.nl/formule-1/formule-1-seizoen-mazepin-in-gevaar-door-dienstplicht-rusland-geeft-geen-moer-om-atleten~a5d28e28/

Ajvenema

Sure, leclerc doet het iets beter dan Sainz, maar dan wordt het lastig om Norris mee te nemen toch?

Laatst gewijzigd
Jori

Ocon -> Alonso
Sainz -> Leclerc
Norris -> Norris

c en d keuze zijn stiekem best wel groot om te spelen

Jun Allrich

ik ben ook aan het twijfelen om Ocon te laten vallen om Leclerc mee te kunnen nemen...

Voorlopig nog met Sainz...

1 2 ... 418 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.