Scorito-algemeen

1 2 ... 419 ... 606 607
Ajvenema

Oja, dan moet je dus hopen dat alonso er een beetje doorheen komt. Het is imo allemaal behoorlijk gokken hoor...

Jun Allrich

Alles wordt beslist in categorie C en D dus de gok moet juist zijn.
Nog heel even wikken en wegen en dan kiezen.

Laatst gewijzigd
Platje

Gasly maakt me weer aan het twijfelen..

John Bidon

Lol, hier ook.

Toch misschien
Verstappen
Perez
Ricciardo
Gasly
Stroll
Alonso
Gio
Russell

Valvuillerdemoz

Die had ik tot vijf minuten geleden ook allemaal, @ John Bidon. Toch nog Ricciardo, Gasly, Alonso en Russel vervangen door Norris, Sainz, Ocon en Mazepin.

John Bidon

'@Valvuillermoz, jouw nieuwe opstelling is meest rationele denk ik die meeste mensen zullen hebben.

Met een andere opstelling is het dan alles of niets.

JapieJapo

Verstappen zonder quali in 1 race nog rendabel genoeg??

Donnie D

Ik ga voor Leclerc en Sainz. Ferrari heeft de sweet spot gevonden verwacht ik. Zelf denk ik dat de grootste fout gaat worden om Mazepin te kiezen. Zijn plafond is gebaseerd op uitvallers en dan moet die zelf ook nog eens op de baan blijven. Raikkonen laat ik dus thuis hierdoor.

Sta nu op 99,6%, dus baal wel dat we nu alweer opnieuw moeten kiezen haha.

Ab Normaal

Voor mij is het een simpele keus: Leclerc en Alonso of Sainz en Ocon.
Op basis van de trainingen Baku zou je zeggen de eerste, op basis van de eerste 5 races, de tweede.

Jori

En nog Tsunoda vs Vettel vs Stroll. Met die factoren en speelbaarheid tov rest selectie, lijkt mij een gokje met Tsunoda ook niet verkeerd.

Ab Normaal

'@Jori
Staat er bij mij in sinds gisteren.

TomTriomfeertTour

'@ab dat lijken inderdaad de meest voor de hand liggende keuzes te zijn. Ik twijfel alleen nog of ik de duurste mannen van de c & d categorie mee moet nemen door Giovinazzi te downgraden naar Latifi. Ik merk toch dat de Ecoureurs niet heel vaak een hele hoge factor krijgen van mij. De C en D coureurs verwacht ik daarentegen altijd bij x8 - x5. Heeft iemand hier al een berekening op losgelaten?

Threeohthree

'@Tom: Jawel, maar dan enkel op basis van de eerste 5 wedstrijden. En zoals AB al aangaf presteerde Alonso daar niet best. Het enige meetpunt wat we dan hebben van Alonso is deze fp3. En dat kan je wel doorrekenen maar dat lijkt me niet heel accuraat. Toch wel interessant om over na te denken.

Voor de volledigheid Alonso zijn gemiddelde punten over de afgelopen 5 wedstrijden: Alonso 176 kwalli 80pt race.

Edit: Dus de vraag is dan ook nu: Kies je voor Ocon en hoop je dat Sainz dichter bij Leclerc zit de komende 6 races. Of kies je voor Leclerc en hoop je dat Alonso dichter bij Ocon zit de komende 6 races.

Laatst gewijzigd
Pim96

De vraag is dan ook nog neem je Norris of toch Leclerc

TomTriomfeertTour

Niet als je de optie Verstappen, Perez, Norris, Leclerc, Ocon, Alonso, Latifi, Mazepin neemt. Toch leuk dat dit soort ideeën pas een uur voor de deadline opkomen..

Pim96

Gio vind ik wel belangrijk in mijn team. De keuze zou bij dan worden een downgrade van Ocon naar Alonso en dan upgrade Sainz naar Norris/Leclerc

Ab Normaal

'@Tom
Dat had ik me al eerder afgevraagd maar 1Alfa is voor mij een must

Ab Normaal

Ai, kijk even bij tennis en de eerste twee damespotjes direct van 2 speelsters afscheid genomen.
De derde dreigt. Team Ab Normaal vind vandaag zijn Waterloo.

De Condor van Echt

Net nog flink zitten puzzelen op F1, omdat VT’s ernstig te denken geven over Ocon. Toch maar zo gelaten, omdat elke andere wissel minder opties voor de hoge factoren lijkt te geven. Alleen wissel Nor -> Lec doorgevoerd. 🤞

RG wordt slagveld. Cap dames eruit, Alcaraz gaat ook slecht. Begin me af te vragen of al die tijd die ik erin gestoken heb voor niks was.

Donnie D

De eerste keuze Vettel ipv Stroll werpen de vruchten af!

Laatst gewijzigd
Jori

Ik hield al wat weinig spelers over, gelukkig had ik er nog eentje (Musetti) die tegen een redelijk unieke pick van Ab speelde (Cecchinato). Djokovic volgende!

F1 trouwens:
Verstappen
Perez
Leclerc-Norris
Alonso-Yuki
Giovinazzi-Mazepin

uiteindelijk de hoop dat de c-categorie qua scoren belangrijker wordt dan de D categorie en dat Leclerc/Norris ipv Sainz meer verschil pakt dan dat ik inlever met Alonso vs Ocon, ook omdat Alonso wel degelijk oogde in de VT's. Yuki al het bekende gokje, omdat je kan schuiven met de factoren.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

'@Jori
Ik ben voor Sainz en Ocon gegaan.

Gek eigenlijk dat Cecchinato zo weinig gekozen is.
Uitstekende gravelspeler.

Jori

Officieel nu dus een ocon liefhebber? :p

Idd wel gek, al was hij bij mij denk ik 5e keuze geweest: Nishikori, Musetti, Opelka prefereerde ik, vooral omdat Opelka ineens in 1 graveltoernooi uitslagen haalde en Medvedev nog nooit 1 ronde in RG had overleefd. Davidovich Fokina had ik ook wel gewild, omdat die eigenlijk wel redelijk gemakkelijk ronde 3 zou halen, maar wel kansloos was tegen Ruud op gravel. Qualifiers heb ik niet echt kunnen bekijken doordat ik in het weekend geen tijd had en enkel mijn selectie op de vrijdag dus wel secuur in elkaar had gezet, dus Alcaraz heb ik bijv. niet bekeken. Maar dat ineens Badosa (3e ronde Osaka ipv 2e ronde Azarenka) was verschoven, was voor mij ook wel een verrassing, al ging die sowieso mee gezien de hoge verwachtingen

Pim96

Cecchinato is wel wat wisselvallig soms. Lijkt wel zijn oude vorm wat terug te vinden. Wel blij overigens dat mijn captain hem weer even op zijn plek zet. Alle mannen voorlopig door. Nadal en Berrettini nog te spelen.

Bij de vrouwen inderdaad bijltjesdag. Muchova, Svitolina en Sabalenka eruit. Krejcikova nu wel interessant als captain in de volgende ronde.

Platje

Hele slechte kwalificatie dit..

1 2 ... 419 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.