Scorito-algemeen

1 2 ... 420 ... 606 607
arjenzvob

Ik raak nu ook de een na de ander kwijt. Ook ik had Cecchinnato...

Alcaraz moet winnen wil ik echt een mooie score halen, maar vooralsnog hoor ik niks. Waar is @danusz1986 als je hem nodig hebt....

Edit: dramatische kwalificatie zeg! En gewoon 4x rood!

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Ongelofelijk. Hamilton is geboren voor het geluk.
En ik snap niet dat al die dommeriken iedere keer tot het laatste moment wachten. Gaat zoooo vaak fout, dit circuit zeker.
Gewoon 2 minuten eerder naar buiten en je rijdt lekker je rondje.
Niet de eerste keer dat dit gebeurd maar die idioten zullen er weer niet van leren.
Snap daar he-le-maal niets van.

Laatst gewijzigd
rev

Nu al zwaar spijt van me f1 selectie haha

vevie

'@arjen, helaas, Alcaraz wordt er redelijk eenvoudig afgeslagen door Struff. Daar gaat mijn twee C nul punter. Kan een goede score nu idd ook vergeten.

Gladiool

Ik denk dat iedereen al zwaar spijt heeft na deze Q.

Ab Normaal

Nee hoor. Yuki lekker bij de eerste 10

Imbatido

De keuze voor Leclerc, Tsunoda en Alonso blijkt vooralsnog de beste. Giovinazzi vandaag helaas minder.

Maar uiteindelijk worden de verschillen in dit spel pas echt gemaakt als er een keer x8 of x7 coureurs uitvallen. Tot dusver is dat eigenlijk nog niet echt gebeurd. Dan moet je maar hopen dat je het geluk aan je zijde hebt.

Treenert

Niet ontevreden met:
Verstappen - Perez - LeClerc - Gasly - Ocon - Tsunoda - Giovinazzi en Latifi

Bij de tennis ook voortvarend, eindelijk eens 'geluk' met captainkeuzes. Volgende ronde met Davidovich en Krejcikova ook weer twee D-captains met prima kansen. Musetti, Nishikori en Badosa mogen me verbazen.

Ab Normaal

Zwaar bijltjesdag hier. Al 8 kwijt deze ronde en 5 nog te gaan.
Drama dus.

Pim96

Bij F1 voor Verstappen, Perez, Leclerc, Sainz, Ocon, Tsunoda, Giovanazzi en Mazepin. Uiteindelijk een beter gevoel bij Leclerc dan bij Norris. Ocon had denk ik prima Alonso kunnen zijn denk ik. Moet alleen zeggen dat ik 0,0 verstand heb van F1 en het puur op gevoel en resultaten doe.

Tennis vind ik voor de mannen nog best lastig volgende ronde. Odds voor Delbonis momenteel hoger dan Davidovich. Davidovich ook wel twee pittige potten achter de rug. Tank kan best eens leeg zijn. Mijn alternatief zou zijn Garin of Zverev. Garin ga ik alleen denk ik niet aandurven uiteindelijk.
Bij de vrouwen Badosa en Krejcikova beiden licht favoriet dus daar nog even over nadenken.

Ludi

Hier prima tevreden eigenlijk Yuki, Alonso, Leclerc 👌

Keshi

Tevreden of niet zal je de volgende race pas kunnen zeggen. Dit weekend is alleen maar hopen dat de je rijders met hoge factoren de auto niet tegen de muur zetten.

Sneeuwpop14

Hier zelfde F1 team als Pim. Norris op het laatst ingeruild voor Leclerc. Tot nu toe prima keuze, maar of het structureel is moet blijken.

RG drama dag- de ene na de andere vliegt eruit. Sakkari wel eerste set gewonnen en hopelijk wint Gauff nog. Maar ik kijk eigenlijk al weer uit naar een potje van Badosa. Zit nog steeds na te genieten. Man, wat keek dat lekker weg zeg.

Ajvenema

Dit zegt mij echt nog helemaal niets over m’n keuzes... de crashers kunnen in het verloop toppertjes blijken, en de volgorde van de top10 is totaal niet representatief voor de verhoudingen... hopelijk yuki morgen een goeie dag, dan ben ik wél blij:)

La Primavera

Maar uiteindelijk worden de verschillen in dit spel pas echt gemaakt als er een keer x8 of x7 coureurs uitvallen. Tot dusver is dat eigenlijk nog niet echt gebeurd. Dan moet je maar hopen dat je het geluk aan je zijde hebt.

Gasly is al een keer uitgevallen op de X8. Verder echt een dramatische Quali met Stroll en Gio ondergemiddeld. Vind het sowieso een ruk spel dat je zo vaak moet wisselen. Scoor standaar de eerste ronde heel goed om daarna volledig weg te zakken.

Ajvenema

Die eerste uitvalbeurt van Gasly was echt zuur ja...
Eens met Primavera. Dan moet je ook ineens heel geforceerd proberen het verschil te maken, omdat alle puntenpakkers kut ingedeeld worden. Zo heb ik nu toch maar yuki genomen omdat die op basis van de prestaties van gasly nog zoveel winst kan pakken. Wordt natuurlijk janken:)

Imbatido

Gasly is al een keer uitgevallen op de X8.

Hij werd toen 17e. Maar Gasly is als D'tje een must-have gebleken in P1 dus die mindere prestatie maakte verder weinig uit.

Nu zijn de C'tjes (Norris/Sainz/Leclerc) behoorlijk aan elkaar gewaagd. Die zullen elkaar qua uitslagen waarschijnlijk niet gek veel ontlopen. Zal een beetje stuivertje wisselen zijn. Maar als jouw keuze dan net een keer vaker uitvalt kost je dat zo ergens tussen de 1000/1500 punten.

Laatst gewijzigd
rev

'@La Primavera herkenbaar inderdaad, vorig seizon ook al hoog staan op begin en dan moet je wisselen en maak je de verkeerde keus.

Valvuillerdemoz

Rukspel

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Vind het wel het makkeliukste spel voor 90+. Alsof de meeste mensen nog niet helemaal doorhebben hoe het werkt:)

KissMyAce2.0

Of jij bent gewoon een stuk betere speler dan gemiddeld

Fiepke

Ik zal het spel wel niet goed begrijpen. Bungel rond de 50%, maar vind het ook niet echt spannend qua spel. Daardoor verdiep ik me er nauwelijks in en kijk liever gewoon relaxed de races.

vevie

Het makkelijkste spel voor 90+ is toch wel Matchduel. Dat is elk jaar wel gegarandeerd minimaal een duimpje. Topcoach daarentegen vind ik al lastiger, hoewel je ook daar genoeg spelers zult hebben die met de vingers in de neus 90+ halen. De wielerspellen zijn het lastigst, wat mij betreft.

Laatst gewijzigd
Jun Allrich

Badosa of Krejcikova Cap maken? Hebben beide ongeveer evenveel kans. Voorlopig Badosa staan omdat die de gunfactor heeft :)

Sneeuwpop14

Ik heb juist altijd de grootste moeite met Topcoach. Dit jaar 50% en nooit boven de 80% gescoord. Steek er ook weinig tijd in eerlijk gezegd. De GT Wielerspellen (en met name de voorpret) vind ik eigenlijk de enige echt leuke spellen. De rest doe ik er een beetje bij.

@jun ik zet alles op Badaso. Groot fan van!

1 2 ... 420 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.