Scorito-algemeen

1 2 ... 421 ... 606 607
Pim96

Hier Krejcikova aangezien ik die Vondrosouva nooit zo vertrouw. Altijd alles of niks met die dame.

Heren nog tot de laatste seconde twijfel denk ik. Davidovich of toch Zverev. Ik denk dat er veel spelers al voor een B speler gaan in de 4e ronde, dus risico op daling zal niet hoog zijn. Echter kan ik bij winst met captain Davidovich wel weer een mooie sprong maken. Echter Delbonis in de odds licht in het voordeel. Heeft er ook een vrij gemakkelijke pot opzitten tegen Fognini. Dit terwijl Davidovich best moest zweten tegen Ruud. Iemand die het aandurft met Davidovich?

Jun Allrich

Federer zou wel eens durven passen. Ik heb Berrettini maar C gemaakt.

Treenert

'@Pim96 🙋‍♂️

Ajvenema

'@vevie: het moeilijke aan matchduel is dat het zo lang duurt, dat ik altijd een keertje vergeet, en dan ben je ook meteen klaar:) als je dat onder comtrole hebt is het denk ik wel te doen ja...

MarvinG

Precies. Als je met Match Duel gewoon elke ronde voorspelt dan haal je de 90% redelijk makkelijk. Er zijn namelijk altijd wel veel mensen die rondes vergeten, vaak die doordeweekse speelrondes.

Pim96

Match duel is precies de reden dat ik nog niet mee doe voor de index. Ik vergeet het te vaak in te vullen. Persoonlijk vind ik het ook helemaal geen leuk spel.

Aardappel

'@pim96

Zou dat gokje met Davidovich wel durven. Hij is echt in vorm en bovendien zou ik niet voor Zverev gaan. Zverev heeft ondanks wat de odds laten zien, geen gemakkelijk potje. Denk dat daar nog wel eens een upset kan komen.

Neem het gokje, kan heel goed uitpakken denk ik !

vevie

Bij Matchduel dien je gewoon steeds in je achterhoofd te houden dat zodra de deadline van een nieuwe ronde is verstreken, ze meteen de volgende ronde online zetten. Het is raadzaam om die dan ook meteen in te vullen. Zo zorg je ervoor dat je nooit een ronde vergeet omdat je steeds alles invult wat je op dat moment kunt invullen. Dan kun je nadien alleen nog een beetje aanpassen aan de hand van vorm van de teams.

Bij Topcoach is het gewoon lastig om elke ronde een representatief team op de been te brengen. De laatste 5 a 6 rondes dit jaar, lagen 5 a 6 spelers van me in de lappenmand. Had niet eens genoeg spelers om op te stellen.

Bij de wielerspellen lukt het me voor de Tour en Vuelta altijd wel om 80% en hoger te scoren. De Giro heb ik geluk als ik de 70% haal. Maar goed, met 1 duimpje in tig wielerspellen kan ik moeilijk zeggen dat ik het goed doe.
————

Ik twijfel voor RG nu nog tussen Badosa en Krejcikova. Stephens is goed bezig en wordt een taaie voor Krejcikova. Badosa gaat ook niet zomaar winnen van Vondrousova. Lastig.

bakfiets

Ik ga voor davidovich en vondrousova als captain. Ik heb badosa ook. Verwacht veel mensen de gok op badosa nemen voor captain. Dus als vondrousova wint dan ligt daar mijn voordeel. Die is ook weinig gekozen.

Bij.matchduel heb ik als test een keer alleen maar 1-0 ingevuld bij de favoriet. Een heel seizoen lang. En de 4 hooggeplaatste spelers op de topscorers lijst zonder blessure. Eindigde meen ik rond 94%. Is niet leuk spelen. Maar binnen een minuut heb je wel wekelijks een redelijke score. Daarom toch maar wat serieuzer gaan spelen omdat dat leuker is.

rev

GP is klaar pff. Ocon out.

Pietje Precies

Poeh dat F1 is wel zuur slecht begonnen. De gifbeker moet leeg.

Mede door Imbatido zijn post de resultaten van 2020 (en van de teamgenoot) meegenomen in een modelletje. Had daarvoor gewoon vlot erin geklikt op basis van 2021 resultaten. Maar 2020 meenemen maakte het eigenlijk enkel lastiger met kiezen...

Hamilton kwam er daardoor mooier uit dan Verstappen, maar eigenlijk niet mooi genoeg om er 1m extra aan uit te geven (omdat het ook niet zo'n interessante captain-categorie is). Qua Perez vs Bottas veranderde er natuurlijk niks.

Norris kwam er super mooi uit en aanzienlijk mooier dan de Ferrari's. Hopelijk presteren die nu enkel zo goed vanwege het stratencircuit. Leclerc kwam er iets mooier uit dan Sainz (vooral hogere pieken en diepere dalen), maar relatief beperkt om er 1m extra aan uit te geven. Ricciardo en Gasly no-go's.

Ocon kwam er het mooiste uit, maar relatief beperkt mooier dan de Aston Martin's. Stroll mooier dan Vettel. Alonso en Tsunoda no-go's.

Giovinazzi iets mooier dan Raikkonen. Beide stuk mooier dan de andere meuk, maar relatief niet zo'n interessante captain-categorie en vrij duur. Mazepin relatief interessant, doordat je Latifi en Schumacher evengoed altijd slechts op x1 zal zetten.

Ergens moet je dus miljoenen uitgeven die eigenlijk weinig verbetering geven. Dat kwam voor mij neer op Hamilton, Leclerc en Vettel. Of Verstappen, Sainz en Ocon. Gekozen voor het laatste. Zodoende gekozen voor Verstappen, Perez, Norris, Sainz, Ocon, Stroll, Giovinazzi en Mazepin.

Maar ik was er niet van overtuigd dat dat ook daadwerkelijk de beste selectie is en wel overtuigd dat random zeer belangrijk gaat zijn. Prima dus om dit 2e spel wat te dalen, maar wat er nu gebeurt...

Lucky Leclerc, Norris die terugvalt door pech (?), Ocon als uitvaller, Stroll en Giovinazzi een klote kwalificatie. Tja. Ik heb nu behoorlijk wat random mazzel nodig (lees: uitvallen Leclerc).

edit: joooo, het kon nog erger.. lekker bezig Sainz
edit 2: joooo, lekker Strollie

Laatst gewijzigd
rev

Tja Sainz hadden we nog niet gehad.

vevie

Heerlijke C met Badosa. Lekker, want had eerst Krejcikova als C in gedachte.

rev

Gifbeker>gifcontainer

MarvinG

Sainz op x8 en uitvallen Stroll en Ocon. Dit is een zwaar weekendje 🙈

@Pietje Precies we hebben exact hetzelfde team en ook vanuit dezelfde overweging samengesteld.

Laatst gewijzigd
Jun Allrich

Al mijn geluk zit bij Badosa blijkbaar. Formule 1 is hopeloos...

Threeohthree

'@Pietje: Dan voor de toelichting. Ik dacht dat ik echt een verkeerde inschatting had gemaakt door Stroll wel te nemen. Hij kwam er in de berekening iets mooier uit inderdaad. Zeker ook omdat hij over het algemeen ook goed gepresteerd heeft op de komende 6 circuits de afgelopen jaren (los van Baku).

Echter was Vettel wel echt beter in Monaco dus de vraag was of dat een incident was of dat het een teken was. Toch voor Stroll gegaan en direct afgestraft. Naja er zijn nog 5 races maar je kan de punten maar beter binnen hebben.

rev

Ooh Max kan er ook nog bij

Pietje Precies

Hamilton, Leclerc en Vettel was inmiddels wel ontzettend veel beter geweest dan Verstappen, Sainz en Ocon :(

MarvinG

Hahaha dit kan inderdaad ook nog wel. Wat een verschrikking.

Gelukkig wel Badosa door, om even positief te blijven.

Ludi

Nouja Hamilton pakt nou ook niet echt heel veel punten xD

rev

Zo dan in 1 raceweekend van 99.5% naar 90.8%

De Condor van Echt

Hier ook zoiets: slechts 4695 puntjes, van brons naar 88,2%. Manmanman. Gelukkig had ik wel last minute Nor -> Lec gedaan, maar maakte nauwelijks uit. Lichtpunt is dat Gio ouderwets veel plekjes goed heeft gemaakt.

Edit: splendid... Garin er ook zo uit. Sinds wanneer is Medvedev goed op gravel?? Heb ik iets gemist?

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Van 99,7 naar 94,3, dat valt dan nog mee met drie uitvallers. Blijft een rukspel.

Laatst gewijzigd
De Condor van Echt

Berrettini walkover. Jullie hadden het nog zo gezegd, toch durfde ik het niet aan om hem te cappen. Waren makkelijke puntjes geweest.

1 2 ... 421 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.