Scorito-algemeen

1 2 ... 424 ... 606 607
Sneeuwpop14

😢

Don Gielius

Elk toernooi bij de vrouwen weer hetzelfde met dat gekloot met C en D captains in de eindfase. Vorige ronde badosa niet gecapt, vandaag wel.

Atapumafanclub

Jammer, sprookje (onnodig) ten einde, maar de bal is rond en kan dus alle kanten op. Parijs is nog ver en een bekertje nog verder!

De Condor van Echt

Iemand van jullie Zidansek? Nee zeker? (Ik ook niet, voor de goede orde.)

Ludi

Nee ik denk dat er geen goede reden was om haar te kiezen

De Condor van Echt

Ik zie nu, als ik het goed zie op de rondescore, dat er maar 2 (!!) spelers zijn die haar hebben.

Westland95

En allebei die onverlaten hadden haar nog als captain ook

Laatst gewijzigd
vevie

Heel zuur, dit. M’n 3e verkeerde captain keuze. Twijfelde al tussen haar en Krejcikova. Zonde, zonde en zonde. Met winst Badosa kon ik wellicht nog naar de 90%, maar dat is wel voorbij nu. Wordt normaal gesproken tussen 60-75% en we doen het voor tenminste een duimpje. Kan me weer richten op Wimbledon.

Laatst gewijzigd
Capra

Voor mij persoonlijk gunstig dat Badosa eruit ligt.
Had haar helaas niet, maar met 6 van de 8 heren en 4 dames kan ik nog wel een beetje stijgen bij de goede captain keuze.
Deze ronde Zverev en Krecikova.

Pietje Precies

Oei, dit is een behoorlijke klap. Ik had gisteren even de selecties van de top-20 bekeken: 15 van de andere 19 hebben Pavlyuchenkova en/of Rybakina. Pavlyuchenkova is iets vaker gekozen + pakt meer punten, dus vanuit dat oogpunt is winst Rybakina gunstiger. Hopelijk wordt het in ieder geval een lange partij, zodat Zidansek iets meer kans heeft op een stunt.

Maar goed, realistisch gezien zal ik deze ronde al best wat plekken dalen en volgende ronde nog meer (tenzij ik op de juiste C/D captain 'gok'... )

Iedereen heeft trouwens Djokovic, Berrettini, Nadal en Tsitsipas. Zverev 19/20, Davidovich 19/20, Schwartzman 4/20 en Medvedev 0/20.

Bij de vrouwen heeft/had iedereen Swiatek en Badosa. Gauff 18/20, Sakkari 17/20, Krejcikova 16/20, Pavlyuchenkova 11/20, Rybakina 7/20 en Zidansek 0/20.

Bij de AO schreef ik over Rybakina:

Plek 3 bij de vrouwen was denk ik een relatief open spot, maar ik blijf vertrouwen houden in speelsters die het op de overige toernooien al fors laten zien.

Dit keer kwam ze er bij mij als 4e uit in de C-categorie. Jammer dat ik geen uitzondering voor haar heb gemaakt. Al was dat wellicht ten koste van Gauff geweest.

Ik kan overigens nog steeds niet PB'en (allerlei dingen geprobeerd). Tegen diegene die ik nog niet heb kunnen antwoorden: stuur mij aub een PB met je mailadres of discord of telefoonnummer of whatever, dan mailen, discorden of appen we wel in plaats van die stomme PB...

Laatst gewijzigd
Capra

Vind het trouwens wel opvallend dat veel toppers bij de dames ook dubbelen.
Zowel Pavloetsjenkova, Rybakina, Swiatek en Krejcikova zitten in de kwartfinales, de laatste 2 zelfs al in de halve finales.
Bij de mannen zie je dat al jaren niet meer.

Benzardi

Go Rybakina..........Go :)

arjenzvob

Rybakina is ook mijn hoop!

puntenjager

No Rybakina.........No :(

danusz1986

Ik had gister al een betje geplaatst met set Zidansek, Set Pavluchenkova, winst Davidoch (Q7 wel leuke odds blijft zaadje Zverev) en over 3.5 sets bij Tsitsipas- Medvedev. Ook 1tje met winst Pavluchenkova en over 3.5 sets bij Zverev en winst Medvedev. In de hoop dat Zverev wint of Rybakina en natuurlijk Badosa, maar het heeft haar niet mogen baten.

Benzardi

ja hoor dubbele fout.......................Fuck

puntenjager

Aanvoerder voor de halve finale is nu ook bekend voor me. Jammer dat ik nu voor Krejcikova ben gegaan, maar wie weet.

Ab Normaal

Zo, na twee volledige ronden RG stond ik 43e met 99,9%, nu de afgrond in gestort naar 65,7% en het gaat met de ronde slechter

vevie

Rybakina out. Verrassende halve finale tussen Pavlyuchenkova en Zidansek. Swiatek zal wel haar tweede RG winnen. Heb nog Gauff, Krejcikova en Swiatek over bij de vrouwen. Nadal, Djoko, Tsitsi, Berettini en Zverev nog bij de mannen.

Benzardi

'@Ab Normaal

Ik zit in hetzelfde duikbootje. :)

arjenzvob

Ik doe mee hoor, wedstrijdje diepduiken doen?

vevie

Toch wel een easy C met Zverev. Heeft Davidovich toch schijnbaar vrij eenvoudig van de baan geslagen.

Westland95

Ik hoop dat de nieuwe garde (of dat dan Zverev of Tsitsi is) het 1 van de grote 3 een beetje lastig kan maken in de finale. Ze waren allebei wel erg goed.

Laatst gewijzigd
Ric

Gauf of Krejcikova?

MarvinG

Ik heb ze allebei, maar verwacht dat Gauff gaat winnen.

1 2 ... 424 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.