Heel zuur, dit. M’n 3e verkeerde captain keuze. Twijfelde al tussen haar en Krejcikova. Zonde, zonde en zonde. Met winst Badosa kon ik wellicht nog naar de 90%, maar dat is wel voorbij nu. Wordt normaal gesproken tussen 60-75% en we doen het voor tenminste een duimpje. Kan me weer richten op Wimbledon.
Oei, dit is een behoorlijke klap. Ik had gisteren even de selecties van de top-20 bekeken: 15 van de andere 19 hebben Pavlyuchenkova en/of Rybakina. Pavlyuchenkova is iets vaker gekozen + pakt meer punten, dus vanuit dat oogpunt is winst Rybakina gunstiger. Hopelijk wordt het in ieder geval een lange partij, zodat Zidansek iets meer kans heeft op een stunt.
Maar goed, realistisch gezien zal ik deze ronde al best wat plekken dalen en volgende ronde nog meer (tenzij ik op de juiste C/D captain 'gok'... )
Iedereen heeft trouwens Djokovic, Berrettini, Nadal en Tsitsipas. Zverev 19/20, Davidovich 19/20, Schwartzman 4/20 en Medvedev 0/20.
Bij de vrouwen heeft/had iedereen Swiatek en Badosa. Gauff 18/20, Sakkari 17/20, Krejcikova 16/20, Pavlyuchenkova 11/20, Rybakina 7/20 en Zidansek 0/20.
Bij de AO schreef ik over Rybakina:
Dit keer kwam ze er bij mij als 4e uit in de C-categorie. Jammer dat ik geen uitzondering voor haar heb gemaakt. Al was dat wellicht ten koste van Gauff geweest.
Ik kan overigens nog steeds niet PB'en (allerlei dingen geprobeerd). Tegen diegene die ik nog niet heb kunnen antwoorden: stuur mij aub een PB met je mailadres of discord of telefoonnummer of whatever, dan mailen, discorden of appen we wel in plaats van die stomme PB...
Ik had gister al een betje geplaatst met set Zidansek, Set Pavluchenkova, winst Davidoch (Q7 wel leuke odds blijft zaadje Zverev) en over 3.5 sets bij Tsitsipas- Medvedev. Ook 1tje met winst Pavluchenkova en over 3.5 sets bij Zverev en winst Medvedev. In de hoop dat Zverev wint of Rybakina en natuurlijk Badosa, maar het heeft haar niet mogen baten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.