Scorito-algemeen

1 2 ... 425 ... 606 607
puntenjager

Ik heb ze ook allebei, Krejcikova captain. Vind Gauff toch net wat overtuigender in de eerste set.

Capra

Zo, makkie die eerste set voor captain Krejcikova 😉

danusz1986

Mzzltje bedoel je:P Gauff verprutst het.

Laatst gewijzigd
puntenjager

2e set ziet er ook goed uit zo.

Capra

Uiteraard beetje mazzel, maar ze staat wel heel zelfverzekerd op de baan, zeker bij die breakpoints.
Vond haar tegen Stephens en Svitolina ook heel dominant, het lijkt wel of het allemaal heel makkelijk gaat.

puntenjager

Lekker hoor, gestegen naar 97,5%.

Punchbox

Mooi dat Krejcikova hier wint, toch nog wat punten na verlies van captain Badosa. Wel bizar dat er nu 3 van de 4 halve finalisten D speelsters zijn. Dat is toch wel echt vrouwentennis ten top!

vevie

Altijd zuur als je Krejcikova hebt, haar captain had kunnen maken maar koos voor een ander. Ze wint dan ook nog gewoon in twee sets. Part of the game, I guess. Zat nog zo te twijfelen tussen haar en Badosa. Ach, ja.

Harderijder

Omdat ik achter stond in mijn poule risico genomen en Krejcikova captain gemaakt. Maar ik heb dan ook geen Badosa (al snap ik niet waarom niet).
Ineens 15% gestegen, die D-captains zijn zo belangrijk in dit spel.

zeewolde

'@vevie Hier precies hetzelfde, maar ik heb ook altijd het gevoel dat als ik het andersom had gedaan, dat het dan ook verkeerd was gelopen. Zelfde in ronde 3 bij twijfel tussen Ruud en Musetti. Ruud leek meer zeker, dus cap, Ruud verliest, Musetti wint.

MarvinG

Achteraf is het altijd makkelijk praten. Ik heb zowel Badosa als Krejcikova en gekozen voor de eerste als Cap, omdat ik hier een zekerder gevoel bij had. Pakt helaas verkeerd uit.

Iedereen hier trouwens de EK poule al ingevuld? ;)

danusz1986

Krejcikova had ik tot een uur van de deadline nog en ingewisseld voor Ostapenko. Pavluchenkova wou ik na Madrid 100% kiezen en toch weer gaan twijfelen door de loting tegen vooral Sabalenka.

vevie

'@zeewolde: zeker, dat gevoel ken ik. In dit opzicht vind ik em iets zuurder omdat ik een paar uur voor de wedstrijd van Badosa nog op het forum aangaf dat ik echt twijfelde tussen Badosa en Krejcikova. Ik had namelijk eerst Krejcikova meteen erin geklikt, maar was een beetje bang voor Gauff. Dacht daarna een wedstrijd tussen twee D’tjes is wellicht meer kans voor Badosa, terwijl dat helemaal niet opgaat bij de vrouwen. Het is bijna altijd zo onvoorspelbaar als wat. Maar goed, achteraf klinkt dat natuurlijk allemaal leuk en aardig. Eindstand heb je er niks aan. Ik ga nu wel de gok nemen met Krejcikova in de halve finale. Ik denk dat Swiatek (als ze doorgaat) die partij wint, maar ik speel voor een duimpje of hoger. Eindigen op 75% of op 60% is wat mij betreft gewoon allemaal hetzelfde. Het is nog steeds met niks achterblijven.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Swiatek achter tegen Sakkari. Eindelijk de doorbraak van Sakkari? Met deze misschien wel verrassing heel ik Krejcikova en Pavluchenkova wel een grote kans op toernooiwinst.

Platje

Dan heb je nog 4 dames over in de kwartfinale en dan 0 in de halve finale.. kansloze editie voor mij..

danusz1986

'@Platje

Ik voel met je mee want ik heb hetzelfde nog niet eerder meegemaakt. Wel is dat ik de finale niet meer iemand had. Drama toernooi en het begon zo goed met Musetti en Badosa.

danusz1986

Wat al vaker is gezegd de captains structuur is gewoon te heavy.

dazzler2120

Ja daar zit je dan met Sakkari en Pavlyuchenko door :') Wel maar 380 punten voor de ronde so far, dus zonder correcte captain koop je er uiteraard niks voor. Echt balen van Badosa

De Condor van Echt

Ook al vaker gezegd: eens. Captainkeuzes lijken belangrijker dan een goed team als geheel. Had geen Badosa (stom), waardoor ik Krejcikova “moest” cappen. En dan komt ook Sakkari nog veel verder dan normaal (wat stond die sterk te spelen zeg!). Daardoor sta ik nu opeens op 72% terwijl er wel eea op mijnteam af te dingen was, mn bij de dames.
Neemt niet weg dat voor een echte topscore óók je teamselectie goed moet zijn.

Daar moet toch wat op verzonnen worden, dat captainfactoren niet zo onevenredig veel belangrijker zijn dan TS. Bijv. factoren niet zo hard laten oplopen.

Westland95

3 D speelsters en 1 C speelster in de halve finales. Bizar.

MarvinG

Ook mee eens. Ik ben van mening dat ik juist wel een prima selectie an sich had, zeker bij de vrouwen. Waaronder dus Sakkari, Krejcikova en Badosa. Nu echter paar keer de verkeerde captain gekozen, waardoor ik niet boven de 80% uitkom.

dazzler2120

Ik stond vóór deze ronde op 80%, en ben nu afgezakt naar 67% m.n. door het missen van Zverev bij de heren helaas.

Barrygoal

Er is een Wielerflits Forum subleague aangemaakt voo het EK Spel: https://www.scorito.com/subleague/339931/ek-voetbal-2020/wielerflits-forum-poule/cc7c18ea-0587-4ee9-996c-2c821e21863d

Voor de liefhebbers

Treenert

Nou ja, iig duidelijkheid over de kopvrouw in de 1/2 finale. Alle mannen nog aan boord maar alleen Krejcikova bij de dames. Had een bekertje kunnen zijn met andere keuzes maar wordt m helaas niet meer.

Ludi

Ik snap vooral niet waarom én de kopmanfactor én het punten per categorie moet oplopen over de rondes. 2x over alle rondes is al dikke prima voor mij 👍

1 2 ... 425 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.