Scorito-algemeen

1 2 ... 426 ... 606 607
bakfiets

Hier ook mn laatste drie dames kwijt. Bizar idd. 3d en 1 c. Sakkari tot laatste dag erin gehad. De d heren heb ik allemaal maar daar ben ik niet de enige in. Dus stijgen zit er niet meer in.

puntenjager

Mijlpaaltje voor me. Voor het eerst 1e in een ronde.

Vandaag Pavlyu captain. Bij de heren denk ik Tsitsipas.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Krejcikova of Sakkari captain, lastig hoor...

Punchbox

Het voordeel van nog maar 1 vrouw over hebben in de halve finale is de gemakkelijke captainkeuze. ;)

JapieJapo

Wie maken jullie captain bij de heren?? Volgens de betting odds zou het Nadal moeten zijn.

Ik sta nu op 92.6% dus een gokje op Zverev zou mij nog wat kunnen doen stijgen. Als ik de meeste kans op 95%+ wil zou ik dat moeten doen, maar de kans is groter dat ik nog verder wegzak..

rev

https://www.scorito.com/subleague/409153/wimbledon-2021/wimbledon-2021/5a6896d5-92e4-4015-be14-171b958ee49c

Westland95

Wat een rare snijboon die Djokovic met zijn reacties na de wedstijd.

De Condor van Echt

'@MarvinG: Ik zit met hetzelfde. Ga ik voor de hoogste EV, dan zou het Sakkari zijn. Maar ja, hele volksstammen hebben haar, en ik denk dat maar weinigen ook nog de luxe hebben om voor Pavlyu te kiezen. Dus als je verschil wil maken, dan is Krej een optie, omdat ze relatief weinig gekozen is. Wat weegt zwaarder, de (relatieve) zekerheid op 640 en dus het missen van de gok op 800 punten, of.....? Ienemienemutte dus.

Bij de heren is het imo net wat anders, omdat Zverev veel gekozen is. Dus of je daarmee het verschil gaat maken, en dan ook nog eens met een lagere EV...? Dus daar is het wmb kiezen tussen Nadal en Tsitsipas.

Punchbox

Bij de heren is het lastig in te schatten maar daar zitten natuurlijk wel veel mensen bij die een gokje gaan wagen met Zverev als laatste hoop om te stijgen. Door "safe" te kiezen voor Tsitsipas kun je uiteindelijk wel een sprongetje maken over de gokkers heen die voor Zverev gaan als Tsitspas wint.

Platje

Is Tsitsipas save of kan je dan niet beter voor Nadal kiezen? Ik heb niks te verliezen dus ga voor Zverev maar anders had ik zeker voor Nadal gekozen

Pietje Precies

Bij de vrouwen is juist Pavlyu de hoogste EV

De Condor van Echt

'@Pietje: klopt, maar ik keek naar de speelsters in mijn eigen team. Ben er nog niet uit overigens.

Pietje Precies

ah oké, ja dan inderdaad Sakkari

Hopelijk weet Zidansek dit nog te keren!

Keshi

Scorito tennis = outsider kennis.

danusz1986

Eeuwig zonde dat ik Pavluchenkova heb ingeruild.

kevinraar

is er een wielerflit poule voor het ek zo ja wil iemand hier de link neerzetten?

Rob94

Dan kun je heel leuk alle vier de mannen hebben, maar een leuke klassering zit er voor de rest niet in met 1 vrouw in de halve finale die het wel niet zal redden tegen Sakkari die 63% van de mensen hebben.

Jun Allrich

die vrouw doet toch aardig haar best hoor...

vevie

Let’s go, Krejcikova! 7-6, nu. Hopelijk breekt ze Sakkari en pakt ze ‘em met 8-6. Zou heerlijk zijn! En dan de finale winnen. Dan kan ik nog redelijk eindigen, iig.

Sheisse, Barbara had 2 matchpoints. T-ring!

Nu 8-7.

Laatst gewijzigd
Fiepke

'@kevinraar, type wielerflits in de zoekfunctie bij de subleagues en je komt er vanzelf bij uit.

vevie

Jaaaaaaaa!!!!! Barbora Krejcikova!!!!

Wat zal Sakkari balen. Was echt een 50/50 wedstrijd. Sakkari had ook een matchpoint voor op 5-3 voor in de derde set. Zuur voor haar. Mooi voor m’n captain.

Laatst gewijzigd
Capra

Dankzij captain Krejcikova alweer naar 87%, morgen Zverev winnen en misschien zit er nog wel een duimpje in

vevie

Ik moet eigenlijk ook voor Zverev gaan, maar ik zie ‘em echt niet winnen morgen van Tsitsi. Is lastig gokken op de Duitser, maar eigenlijk wel de enige keuze om nog verder te kunnen stijgen.

JapieJapo

Ligt eraan, als er veel mensen voor Zverev gaan als captain kun je ook stijgen als je Tsitsipas kiest en die wint...

Keshi

'@Vevie, met een winnende kopman zal je altijd stijgen, toch? De mannen captains zullen wat evenredig verdeeld zijn, als jij een winnende hebt zul je de mensen met een niet-winnende captain ruim voorbij gaan.

1 2 ... 426 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.