Iemand die nog wat zinnigs te zeggen heeft over de te cappen heren vandaag? De keuze is reuze daar ik alle vier de halve finalisten in mijn team heb. Ik ben zelf al zover dat ik zie dat je met Zverev(B) de meeste winst kan boeken t.o.v. de drie A'tjes. Ik hoef niet per se de maximale winst. Ik wil gewoon een winnende captain vandaag. Maar voor mij is het echt lood om oud ijzer. Tsitipas wint vaker van Zverev dan andersom, maar op gravel hebben ze pas een keer de degens gekruist.
Daarnaast gaat Zverev nooit op zijn knieën zonder er 5 sets uit te slepen. Kortom: Ik geef beide heren een grote kans.
Nadal en Djokovic. Nadal de betere staat van graveldienst. Maar Nadal kan ook op zijn Nadals last krijgen van een opspelend euvel. En op halve kracht wint Nadal echt niet van Djokovic. Voordat ik dus een dobbelsteentje opgooi, is er nog niemand die toevallig een DM'tje heeft verstuurd naar een van de heren en derhalve weet wie er van plan is vandaag hoedanook die finale te bereiken? Dank!
'@atapumafanclub die keuze lijkt me niet zo heel moeilijk. Nadal en Tsitsipas idd favoriet. Ikzelf ga voor de gravelmeester Nadal, uitleg niet nodig lijkt me. De finale van de dames daarentegen vind ik wel heel lastig. Vooralsnog ga ik voor Pavlyuchenko, maar zou zomaar last minute kunnen wijzigen..
Grappig. Ik volg het tennis al een tijdje en best wel intensief, maar was niet zo overtuigd als jullie @Kvyvit en @dvansteenis, dat de kansen vandaag zo duidelijk een kant op vallen. Voor mijn gevoel zit het echt dicht bij elkaar.
Ik ga in ieder geval mijn lot in handen van de Griek leggen. Dank!
567.409 ek deelnemers zelfs. Wow!
Hoop echter niet dat dit succes de nieuw te ontwikkelen website voor de wielerspellenselecties in de weg gaat zitten. Maar ja, we zijn nu wel met heel weinig..
Zat te denken, is het niet veel goedkoper voor Scorito om een website op te zetten, waar je makkelijk kan selecteren, met alles er op en er aan. Zonder een connectie met de app.
Dan kunnen spelers die dat willen met de website tot hun 20 renners komen. En dat we dan handmatig onze keuzes in de app door voeren. Dat zou voor mij in ieder geval prima zijn.
Na de selectie periode halen ze het selectiedeel offline, en hoeven ze dan ook niet meer bij te houden tijdens een ronde. Dat de website echt een hulpmiddel wordt voor hardcore spelers.
Je kan dan misschien ook in de aanloop van andere spelen hier iets mee doen.
Het zou mooi zijn als er een nieuwe GS-winnaar komt in Tsitsipas. Ik neem echter ook Djokovic als C. Djoko zal gebrand zijn om deze te winnen. Dit is een bonus GS voor hem, aangezien de naam van Nadal bijna op deze trofee geschreven staat. Kan straks mooi de dubbel pakken met Wimbledon, wat ik nu verwacht dat hij ook gaat doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.