Scorito-algemeen

1 2 ... 427 ... 606 607
vevie

'@keshi en Japie: nee, dat klopt zeker. Ik denk echter onvoldoende te stijgen met Tsitsi om nog in aanmerking te komen voor een duimpje. Wel hebben maar 68% de Griek en 82% de Duitser. Dus toch maar all in op Tsitsi en hopen dat Krejcikova de finale wint.

Laatst gewijzigd
puntenjager

En we staan nogmaals 1e in de ronde haha. Finale wordt een moeilijke keus. Pavlyu of Krej..

vasnd

Ja, hoe werkt dat überhaupt. Ik scoor even veel, heb meer punten totaal maar sta niet gedeeld eerste voor de ronde. Vaag.

Keshi

'@vasnd. Volgens mij telt bij gelijke stand het moment van inschrijving voor het spel.

Keshi

482.000 deelnemers aan het ek spel???? De toekomst van Scorito lijkt wel even zeker gesteld dan. Dit ter geruststelling. Ter ongeruststelling, kan de infra-structuur het aan?

puntenjager

'@vasnd Ik heb ook geen idee, maar het zou goed kunnen kloppen wat @Keshi zegt. Was er namelijk vroeg bij haha.

Atapumafanclub

Iemand die nog wat zinnigs te zeggen heeft over de te cappen heren vandaag? De keuze is reuze daar ik alle vier de halve finalisten in mijn team heb. Ik ben zelf al zover dat ik zie dat je met Zverev(B) de meeste winst kan boeken t.o.v. de drie A'tjes. Ik hoef niet per se de maximale winst. Ik wil gewoon een winnende captain vandaag. Maar voor mij is het echt lood om oud ijzer. Tsitipas wint vaker van Zverev dan andersom, maar op gravel hebben ze pas een keer de degens gekruist.
Daarnaast gaat Zverev nooit op zijn knieën zonder er 5 sets uit te slepen. Kortom: Ik geef beide heren een grote kans.

Nadal en Djokovic. Nadal de betere staat van graveldienst. Maar Nadal kan ook op zijn Nadals last krijgen van een opspelend euvel. En op halve kracht wint Nadal echt niet van Djokovic. Voordat ik dus een dobbelsteentje opgooi, is er nog niemand die toevallig een DM'tje heeft verstuurd naar een van de heren en derhalve weet wie er van plan is vandaag hoedanook die finale te bereiken? Dank!

dvansteenis

Nadal en Tsitsipas lijken mij toch wel duidelijk favoriet.

puntenjager

'@atapumafanclub die keuze lijkt me niet zo heel moeilijk. Nadal en Tsitsipas idd favoriet. Ikzelf ga voor de gravelmeester Nadal, uitleg niet nodig lijkt me. De finale van de dames daarentegen vind ik wel heel lastig. Vooralsnog ga ik voor Pavlyuchenko, maar zou zomaar last minute kunnen wijzigen..

Atapumafanclub

Grappig. Ik volg het tennis al een tijdje en best wel intensief, maar was niet zo overtuigd als jullie @Kvyvit en @dvansteenis, dat de kansen vandaag zo duidelijk een kant op vallen. Voor mijn gevoel zit het echt dicht bij elkaar.
Ik ga in ieder geval mijn lot in handen van de Griek leggen. Dank!

Wimbo

Pagina 426, Kevin.

dazzler2120

Toch best veel mensen die Zverev captain gemaakt hebben! Risico'tje dat ze nemen imo! Verwacht tsitsipas als de betere van de 2...

vevie

Toch zoals ik verwacht had Tsitsipas gewonnen. Zeer zwaar bevochten, dat wel. Nu hopen op Nadal die Djoko elimineert.

Keshi

Djokovic maar bij 4% gekozen als captain. We gaan het zien ....

Zadelpen

567.409 ek deelnemers zelfs. Wow!

Hoop echter niet dat dit succes de nieuw te ontwikkelen website voor de wielerspellenselecties in de weg gaat zitten. Maar ja, we zijn nu wel met heel weinig..

Zat te denken, is het niet veel goedkoper voor Scorito om een website op te zetten, waar je makkelijk kan selecteren, met alles er op en er aan. Zonder een connectie met de app.

Dan kunnen spelers die dat willen met de website tot hun 20 renners komen. En dat we dan handmatig onze keuzes in de app door voeren. Dat zou voor mij in ieder geval prima zijn.

Na de selectie periode halen ze het selectiedeel offline, en hoeven ze dan ook niet meer bij te houden tijdens een ronde. Dat de website echt een hulpmiddel wordt voor hardcore spelers.

Je kan dan misschien ook in de aanloop van andere spelen hier iets mee doen.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Het gratis maken van dit EK spel werpt wel echt zijn vruchten af... dacht eerst dat er een cijfer te veel was toegevoegd per ongeluk. Hopelijk besteed scorito de sponsor inkomsten goed en zorgen ze voor de nodige verbeteringen...

Fiepke

Het is nu ook voor bedrijven, verenigingen en vriendengroepen het beste en meest toegankelijke format. Je hoeft niet een heel toernooi in 1x in te vullen, geen puzzelwerk.

vevie

Djoko kan zorgen voor een ‘upset’. Hij is er de laatste jaren tegen Nadal op RG nooit zo dichtbij geweest.

Niels22

Heerlijk hoe goed Scorito bereikbaar is na zo'n EK-wedstrijd

rev

Wanneer je hele dag denkt dat Nadal je captain is, en dan ff ga kijken hoeveel je gezakt ben en er uiteindelijk achter komt dat ik djoko captain heb gemaakt.

Ab Normaal

Uiteraard verliest Nadal. Ik had hem als captain en zak nog verder weg.
Ik kan iedereen adviseren Tsitsipas als captain te nemen. Ik neem namelijk Djoko.

vevie

Het zou mooi zijn als er een nieuwe GS-winnaar komt in Tsitsipas. Ik neem echter ook Djokovic als C. Djoko zal gebrand zijn om deze te winnen. Dit is een bonus GS voor hem, aangezien de naam van Nadal bijna op deze trofee geschreven staat. Kan straks mooi de dubbel pakken met Wimbledon, wat ik nu verwacht dat hij ook gaat doen.

MarvinG

Voor de Scorito-stagiair de meeleest; maak de captainkeuze please wat minder bepalend :)

Wimbo

Gisteravond wel twee hele grote meneren gezien, finale waardig!
Tsitsipas kan zijn borst natmaken.

Ab Normaal

Denk sowieso dat als de ‘next gen’ deze pot gezien hebben, ze weten dat ze aan de bak kunnen.
Wat. Een. Niveau.
Fantastische sport gezien. Was echt genieten.

1 2 ... 427 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.