Scorito-algemeen

1 2 ... 428 ... 606 607
De Condor van Echt

Volledig geboeid zitten kijken inderdaad. Een van die zeldzame gevallen waar Sport en kunst elkaar raken… Wow. Team Tsitsipas heeft nachtwerk moeten verrichten denk ik.

Ook benieuwd naar de dames straks. Heb alleen Krej.

Wimbo

Ja was topniveau Ab, bak emotie erbij, prachtig.
Djokovic cap voor zondag, geen twijfel.
Diegene die geregeld heeft dat het publiek mocht blijven zitten is ook wel een mannetje.
Vanmiddag Pavlyuchenkova cap, de Tsjechische zat toch te veel met een zakje ijs op haar been van de week.
Gisteren ook nog een dubbel gewonnen, dat was weer zonder ijs geloof ik.
Ze (Krejcikova) heeft btw al wel een mooi rijtje naar huis geslagen, twijfel twijfel.

danusz1986

Wat nog wel een dingetje kan zijn is de spanning voor Pavluchenkova. Ze speelt al zo lang en dit kan misschien wel haar laatste kans zijn op een GS en Krejcikova heeft nog wel even te gaan. Wat de druk iets kan wegnemen.

Wimbo

Spanning gaat zeker meespelen, is mooi voor de emotie tijdens de wedstrijd.
Zal voor beide wat loskomen bij winst, eerste grandslam.
Voor Pavly op 29 jarige leeftijd wel een mijlpaal.
Krejcikova nieuwe coach, oude coach overleden, emo.
Hoop op een mooi potje!

Aardappel

Ik ga morgen toch voor Tsistipas. Kan gewoon geen Djoko captain maken. Kan goed tennissen, maar vind het zo een kwal.. Bah bah bah

danusz1986

Aardig makkelijk die eerste set Krejcikova.

vevie

'@aardappel: staat er los van toch. Ben geen fan van Geraint Thomas, maar mocht hij niks tegenkomen straks in de Tour dan rijdt hij gegarandeerd top 4 en wellicht gegarandeerd podium. Of als minimaal een duimpje niet meer mogelijk is, tja; dan snap ik je.

@danusz1986: ja, heerlijk. Hopelijk zet ze dit door. Al betwijfel ik of ik met winst Krejcikova en Djokovic nog naar de 90% kan.

Edit: winst Krejcikova! Nu gestegen naar 88,1%. Maybe nog met winst Djoko naar net 90%.

Laatst gewijzigd
kevinraar

Goed begin voor mij sta op 96.3 italie goed als winnaar wales Zwitserland de uitslag goed

Pim96

Door winst gestegen naar de 98,6%. Ben alleen bang dat ik net het gouden bekertje mis ga lopen. Veel zullen toch op Djokovic gokken ben ik bang.

Wimbo

Matige finale, terechte winnaar.
Verkeerde cap, bekertje weg.πŸ˜ͺ

Aardappel

'@vevie

Hahah nee je hebt volledig gelijk.

Maar mijn rancune en afgunst is gewoon te hoog. Wil gewoon tegen beter weten in misschien, kunnen juichen voor de Griekse God! πŸ₯°πŸ˜‹

De Condor van Echt

Omdat dit wsl de enige keer dit EK zal zijn: ik sta 1e in de forumpoule, hoewel ik zelfbenoemd opper-voetbalhater ben πŸ˜πŸ˜‚

kevinraar

ik st 2de in de forumpoule

Fiepke

Ik buiten de top 50, voor wat het waard is na 2 wedstrijden :)

Capra

Pffffff heel bizar wat er met Eriksen gebeurde, gelukkig schijnt hij gestabiliseerd te zijn. Het leven is heel betrekkelijk

De Condor van Echt

Zeker @Capra. Dan realiseer je je opeens hoe blij we met alles mogen zijn, met ons leven en gezondheid. Dan is sport (om maar te zwijgen van pouletjes) heel verre bijzaak. Ik las net ook dat hij zelfs weer bij bewustzijn is πŸ™

Capra

Heel goed nieuws @Condor
Hij praat zelfs weerπŸ‘Š

De Condor van Echt

Dat zou geweldig zijn! πŸ™πŸ€œ. Ik had flashbacks naar Fabio, moet ik bekennen. Dit zou een opluchting zijn!

Platje

Dit had ik niet meer verwacht toen het zo lang duurde!

vevie

Djoko lijkt de partij toch naar zich toe te trekken. Wordt een zwaarbevochten vijfde set.

Edit: winst Djoko niet genoeg om een duimpje binnen te halen. 88.9% is mijn deel. Foute captain keuzes hebben me genekt. Had echt niet verwacht dat Nadal zou verliezen in de halve finale. Dat, en Badosa in plaats van Krejcikova in de kwartfinale hebben me de das om gedaan. Op naar Wimbledon!

Laatst gewijzigd
arjenzvob

GeΓ«indigd op 94,2%. Helaas net geen bekertje.

Benzardi

Ik mis mijn eigen index?

De Condor van Echt

Ik ook, door die advertenties kun je niet meer bij je eigen cv komen….

Bij RG keurig netjes op 82% geΓ«indigd, daar mag ik tevreden mee zijn na die drama’s in R2 en R3. Sakkari en met name Krejcikova redden mijn team. Niet mijn gewoonte dat ik de winnares in mijn team heb, laat staan als het een D-speelster is.

JapieJapo

96.8% en een bronzen bekertje ondanks captain Nadal in de HF. Trouwens maar op 76.4% (21/89) in de forum poule :)

Pietje Precies

80e :)

Het leek mooier te worden gedurende het toernooi, maar dat werd in de halve finale verpest. Daardoor helaas ook geen jackpot (weddenschap Sakkari toernooiwinst). Zo stelde ze uiteindelijk toch nog teleur @Ab ;)

Bij de mannen, exclusief captainpunten, 2510 punten vs 2029 verwacht voor het toernooi.

Bij de vrouwen, exclusief captainpunten, 2620 punten vs 1941 verwacht voor het toernooi.

Bijzonder toernooi zo met ontzettend goed presterende C'tjes en D'tjes. Daardoor ook ontzettend hoge puntenaantallen. Bij mij maar liefst 8290.

Bijzonder ook dat dus maar liefst 3160 punten daarvan captainpunten zijn. Dan is er toch wel iets mis met het spel (ondanks dat het al aanzienlijk beter is dan vroeger).

Laatst gewijzigd
1 2 ... 428 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.