Ja was topniveau Ab, bak emotie erbij, prachtig.
Djokovic cap voor zondag, geen twijfel.
Diegene die geregeld heeft dat het publiek mocht blijven zitten is ook wel een mannetje.
Vanmiddag Pavlyuchenkova cap, de Tsjechische zat toch te veel met een zakje ijs op haar been van de week.
Gisteren ook nog een dubbel gewonnen, dat was weer zonder ijs geloof ik.
Ze (Krejcikova) heeft btw al wel een mooi rijtje naar huis geslagen, twijfel twijfel.
'@aardappel: staat er los van toch. Ben geen fan van Geraint Thomas, maar mocht hij niks tegenkomen straks in de Tour dan rijdt hij gegarandeerd top 4 en wellicht gegarandeerd podium. Of als minimaal een duimpje niet meer mogelijk is, tja; dan snap ik je.
@danusz1986: ja, heerlijk. Hopelijk zet ze dit door. Al betwijfel ik of ik met winst Krejcikova en Djokovic nog naar de 90% kan.
Edit: winst Krejcikova! Nu gestegen naar 88,1%. Maybe nog met winst Djoko naar net 90%.
Djoko lijkt de partij toch naar zich toe te trekken. Wordt een zwaarbevochten vijfde set.
Edit: winst Djoko niet genoeg om een duimpje binnen te halen. 88.9% is mijn deel. Foute captain keuzes hebben me genekt. Had echt niet verwacht dat Nadal zou verliezen in de halve finale. Dat, en Badosa in plaats van Krejcikova in de kwartfinale hebben me de das om gedaan. Op naar Wimbledon!
Ik ook, door die advertenties kun je niet meer bij je eigen cv komen….
Bij RG keurig netjes op 82% geëindigd, daar mag ik tevreden mee zijn na die drama’s in R2 en R3. Sakkari en met name Krejcikova redden mijn team. Niet mijn gewoonte dat ik de winnares in mijn team heb, laat staan als het een D-speelster is.
80e :)
Het leek mooier te worden gedurende het toernooi, maar dat werd in de halve finale verpest. Daardoor helaas ook geen jackpot (weddenschap Sakkari toernooiwinst). Zo stelde ze uiteindelijk toch nog teleur @Ab ;)
Bij de mannen, exclusief captainpunten, 2510 punten vs 2029 verwacht voor het toernooi.
Bij de vrouwen, exclusief captainpunten, 2620 punten vs 1941 verwacht voor het toernooi.
Bijzonder toernooi zo met ontzettend goed presterende C'tjes en D'tjes. Daardoor ook ontzettend hoge puntenaantallen. Bij mij maar liefst 8290.
Bijzonder ook dat dus maar liefst 3160 punten daarvan captainpunten zijn. Dan is er toch wel iets mis met het spel (ondanks dat het al aanzienlijk beter is dan vroeger).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.