Scorito-algemeen

1 2 ... 429 ... 606 607
Ric

99,2% 💪💪💪

Ab Normaal

'@Pietje
Ja, die Sakkari. Vaak gekozen als ze goed in vorm was en een mooie loting.
Mij heeft ze in 100% van de gevallen dat ik haar nam teleurgesteld.
Deze keer was ze top. Chapeau voor de mensen die het goed voorspelden met haar.

KissMyAce2.0

Het is ook wel een verschil wie haar neemt. Toen ik Sakkari zag wilde ik haar direct nemen. Dat heb ik dus ook gedaan.
Ik denk ook dat ze daarom zo ver (en vaak) gekomen is.

Benzardi

Met 47,5% kunnen we niet echt tevreden zijn.
Daar wil ik het bij laten, anders springen er tranen in mijn ogen.

MarvinG

Ik irriteer me wel aan de advertenties nu in Scorito. Volgens mij zou je als investeerder (heb ik destijds gedaan), geen advertenties meer te zien moeten krijgen. Nu ineens wel.... beetje apart.

EK-poule begint wel lekker met 99,1%. Voor wat het waard is zo vroeg in het toernooi natuurlijk ;)

Don Gielius

Bij mij is de reclame in de app nu weer weg.

kevinraar

ik sta op maar 60.9 procent

MarvinG

'@Don Gielius bij mij is de reclame sinds vanochtend ook weer weg. Hopelijk blijft dat zo!

BrackenRidgeCycling

wie heb je als topscoorders kevin?

kevinraar

depay alba jorgiho

Fiepke

EK-spel sta ik op beschamende 23%. Vier de toto fout bij de Denen, Zwitsers, Engelsen en Nederland. Gelukkig in dit format mogelijkheden om snel te stijgen...

MarvinG

De reclame is weer terug. Ze zetten het gewoon aan zodra de wedstrijden beginnen...

Zadelpen

Bij het wielerspel is de, inmiddels outdated, meta van 100 punten per miljoen nog steeds gangbaar.

Bij het ek spel ligt dat natuurlijk anders. We willen het volgende invoeren; per minuut dat je kwijt bent met het invullen van de ek pool zou je 1 procent moeten scoren.

Team Zadelpen; afdeling voetbalzaken heeft 9 minuten en 50 seconden gespendeerd. Dan kom je uit op ongeveer 9.8%. En wij zitten rond de 11.4. % nu. Wij overpresteren dus 1.6%, die haal je dan af van 100. Kom je op een tussenscore van 98.4%.

Ik denk dat als je zo gaat rekenen je een meer naar waarheid getrouwe ranking krijgt, ipv die Scorito hanteert.

Fiepke

De app is ook verschrikkelijk traag geworden ineens. Met een score van 17% blijft het behelpen. Voorlaatste in de forum poule.

Benzardi

Het EK-spel wil nog niet vlotten voor De Duracelli's met maar 20,9%.
We houden hoop.

MarvinG

Gisteren welgeteld 0 punten gepakt en gezakt naar 94,2%. Hopelijk vandaag een meer florissante dag!

Monoditri

Valt het mij nu pas op of is het al langer zo dat het dashboard van de scorito app bijna pagina groot een advertentie toont? Ik vind dit eerlijk gezegd niet kunnen. Prima als je ads toont als men geen abonnement heeft, maar het is toch belachelijk dat je ads toont aan mensen die een abonnement hebben?

MarvinG

Vind ik ook! Heb ze hierover gemaild. Ik dacht namelijk dat je als abonnee en zeker als investeerder geen ads te zien zou krijgen. Ik kreeg onderstaande reactie.

Beste Marvin,

Met Scorito Unlimited speel je de spellen advertentievrij. De enige positie binnen Scorito die voor niemand advertentievrij is, is de homepagina van de app. Daar kunnen Scorito's eigen banners (aankondiging spellen, speelrondes, etc.), prijsvragen, of commerciële banners getoond worden.

Wanneer je via "Mijn spellen" een van onze spellen betreedt, zul je geen advertenties tegenkomen.

Sportieve groet,
Team Scorito

Pietje Precies

Raar!

Daardoor kan je ook niet meer normaal bij de Index en dergelijke komen

MarvinG

Ik meen dat ze de Index tijdelijk hebben uitgezet om het verwerken van de EK-wedstrijden sneller en soepeler te laten verlopen.

Don Gielius

Betalende klanten advertenties tonen is not done, laat staan dat je het op zo'n manier doet dat de app niet eens meer volledig werkt. (index onzichtbaar) Dat antwoord wat ze naar Marvin sturen, die ook nog eens investeerder is, is enorm triest.

Wel handig dat ik op deze manier in februari niet zal moeten twijfelen om nog te verlengen. Aan de opzet van het klassiekerspel is sowieso niets leuks aan, wedstrijden voorspellen waarover 0,0 info beschikbaar op het moment van selectie zonder enige optie tot transfers/nieuwe selectie en met enorme kopman bonussen. Jaar na jaar dezelfde wielermanager zonder enige tweaks begint ook te vervelen op momenten dat de bankpunten de pan uit swingen. Om over het debacle met de website nog maar te zwijgen.

Aan scorito om hun zaken op orde te brengen en dan wil ik wel weer overwegen om toch opnieuw te betalen voor Unlimited. Blind verlengen zoals de voorgaande jaren zal er niet meer inzitten.

MarvinG

Ik hoop dat ze meelezen inderdaad. Op deze manier is het wel erg makkelijk advertentie-inkomsten binnenharken over de rug van betalende spelers en investeerders ;)

Zadelpen

Bankpunten zijn mijns inziens een noodzakelijk kwaad. Anders is er amper nog wat aan denk ik. Een game als dit heeft ook frustraties nodig.

Don Gielius

Tuurlijk, ik pleit geenszins voor een tweede klassiekerspel zonder dagopstelling. Maar bv in de vuelta vorig jaar waar je geen tijdrijders en amper sprinters nodig had, 9/20 kiezen was elke dag opnieuw een onmogelijke keuze. Rondes evolueren, scorito zou eens iets anders mogen doen dan elke dag weer 55% van je selectie banken. De huidige opzet staat geen onverwachte punten toe van een renner die je wel hebt maar scoort op een onverwacht moment. Na jaren hetzelfde en mede door bijkomende frustraties zoals de website en nu die adds weer, ben ik niet meer zo enthousiast als vroeger.

Ludi

Het is toch best luxe dat we nog iedere dag 9 man op mogen stellen als alle teams in koers nog maar 8 man mogen meenemen ;)

1 2 ... 429 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.