Scorito-algemeen

1 2 ... 446 ... 606 607
Peli

PSV niet door naar de groepsfase van de CL.....

......Waardoor Schmidt in de eredivisie minder reden tot rouleren heeft. Ja, ze spelen nog EL, maar volgens Schmidt telt alleen de CL.
Ik reken het goed :)

Treenert

Zó, ik durf wel weer wat PSV-ers in mijn definitieve team op te nemen.
Ik vind het jammer voor het NL voetbal maar als je in een uur geen goal kunt maken tegen 10 man verdien je het gewoon ook niet. En dan 3 wissels brengen op een moment dat je eindelijk de tegenstander in de greep hebt. En wat voor wissels ook. Om uiteindelijk te eindigen met nog 2 briljante wissels Thomas en Teze. 🤣🤣🤣🤣🤣 Thomas en Teze, dat verzin je toch niet?

Laatst gewijzigd
Platje

Helemaal eens met bovenstaande, die wissels waren echt stom.. wat was zijn gedachte achter die wissels?
Ik weet alleen niet of je Van Ginkel in je uiteindelijke team moet nemen, denk niet dat Schmidt gediend is van commentaar op zijn wisselbeleid 😀

Treenert

"Op een gegeven moment hadden we nieuwe energie nodig, met frisse spelers. Tijdens de voorbije weken is er veel gevraagd van de spelers: veel wedstrijden, daar zijn vooral de jonge spelers niet aan gewend. Noni heeft een geweldige Champions League-campagne achter de rug, maar was nu een beetje moe. En dan moet ik ook mijn wissels gebruiken", aldus Schmidt.
En daarom is hij ongeschikt voor de top! Al komt hij er met een gebroken poot vanaf, álles was geoorloofd in deze éne wedstrijd.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lake (1.000.000) staat er nu ook in. Nog maar eens volgen de komende 2 weken, o.a. of ie speelt überhaupt.
Büttner (1.250.000) ook wel interessant als 5e verdediger. Zou hij de penals daar nemen?

Wie nemen er de penalties?
Ajax: Tadic
AZ: Koopmeiners (wordt Karlsson bij transfer TK)
Cambuur: Maulun
Feyenoord: Gokcü/Diemers ?
Fortuna: Seuntjes
Go Ahead Eagles: ............... (was Veldmate, nu bij Emmen 😉)
Groningen: ............... (géén penalty gekregen vorig/dit seizoen)
Heerenveen: H. Veerman
Heracles: Vloet
Nec: Bruijn
Pec: ............... (waren Reza en Lam)
PSV: Zahavi/Max ?
RKC: ................ (waren Tahiri/Ngonge)
Sparta: Thy
Twente: ............... (was Danilo)
Utrecht: Gustafson
Vitesse: Tannane
Willem II: ............... (was Tresor)

https://www.tussendelinies.nl/strafschopstatistieken-in-de-eredivisie/
https://www.transfermarkt.nl/eredivisie/elfmeterschuetzen/wettbewerb/NL1/saison_id/2020/plus/1

Laatst gewijzigd
Peli

Diemers gaat onder Slot überhaupt niet spelen, is nu geblesseerd en mag daarna een transfer maken. Meest voor de hand liggende pingelnemers zouden m.i. dan Alireza, Toornstra of Linssen zijn.
Groningen zal De Leeuw wel zijn, logischerwijs.
PSV kan ook zomaar (vice-cpt) Gakpo worden, aangezien Max en Zahavi er nog wel eens eentje misten afgelopen seizoen.
Bij Twente gok ik op Van Wolfswinkel.
Bij Utrecht denk ik niet dat Gustafson heel veel minuten gaat maken dit seizoen. Dus verwacht ik daar Maher (?)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Jahanbakhsh nam ze volgens mij AZ, dus dan lijkt hij mij de meest aangewezen persoon.

Mijn bijdrage als tip is Ramselaar. Utrecht gaat vaak de nul houden, hij is goedkoop en hij lijkt nu verzekert van een basisplaats.

Pim96

Bij Willem II gok ik op Wriedt. PEC inderdaad een lastige, wellicht weer ouderwets van Polen? GAE ken ik niet goed genoeg als team. Mocht Mulenga spelen verwacht ik hem achter de bal (alleen geen basisplek voorlopig)

Ab Normaal

Je gaat toch niet serieus gokken op penaltynemers van kleine clubs? Die krijgen er normaal gesproken veel minder en als ze er één krijgen zit jouw speler net op de tribune.

Pim96

[Quote] Je gaat toch niet serieus gokken op penaltynemers van kleine clubs? Die krijgen er normaal gesproken veel minder en als ze er één krijgen zit jouw speler net op de tribune. [/Quote]

Ik was niet van plan om ze mee te nemen. Het was meer om het rijtje even aan te vullen. Wriedt neem ik nog wel in overweging als goedkope bankspeler.

dewim

'@Peli Vlap nam ze bij Anderlecht het seizoen dat hij presteerde, misschien ook nog een mogelijkheid bij Twente

Peli

Zou zomaar kunnen @dewim
Maar hopelijk gaat Jans de voorkeur geven aan v.Wolfswinkel (Vlap gaat namelijk sowieso mijn definitieve selectie niet halen, want met 3.0M wel vrij duur voor een speler waarvan het maar afwachten is of hij zijn oude niveau gaat halen in Enschede).

Peli

Mocht Koopmeiners niet meer vertrekken, overweegt iemand hem dan in zijn definitieve selectie op te nemen?
Ik bedoel, hij is met 4,5M fiks geprijsd. Terwijl AZ niet meer de ploeg van vorig jaar is. Gaan ze nog wel met regelmaat de nul houden? Winstpunten pakken? Pingels+vrije trappen rond de 16 krijgen?

Maar tegelijkertijd blijft hij toch een speciale speler, die potentieel veel punten aan elkaar kan rijgen

Laatst gewijzigd
Treenert

Meest voor de hand liggende pingelnemers zouden m.i. dan Alireza, Toornstra of Linssen zijn.
Kan heel goed zijn maar de laatste tegen Werder (2-1) werd binnengeschoten door Kökçü terwijl Toornstra én Linssen er ook op stonden.

Je gaat toch niet serieus gokken op penaltynemers van kleine clubs? Die krijgen er normaal gesproken veel minder en als ze er één krijgen zit jouw speler net op de tribune.
Eens maar spelers als Maulun (M) en Büttner (V) zijn best interessant als je budget 'over' hebt. Eind vorig jaar waren er best veel die klaagden over 6, 7, etc. geblesseerden.

Mocht Koopmeiners niet meer vertrekken, overweegt iemand hem dan in zijn definitieve selectie op te nemen?
Overwegen zeker!!!

Wriedt neem ik nog wel in overweging als goedkope bankspeler.
En als basisspeler soms tegen de juiste tegenstander. Dat zou best nog eens de Gio van dit jaar kunnen worden.

Vlap gaat namelijk sowieso mijn definitieve selectie niet halen, want met 3.0M wel vrij duur voor een speler waarvan het maar afwachten is of hij zijn oude niveau gaat halen in Enschede
Ik vind het ms wel juist de gok waard, met name voor de spreiding. J. Veerman (géén penals meer) is bijv. ook een speler met een behoorlijk vraagteken qua potentieel dit jaar en even duur.

Peli

'@Treenert
Eens over J. Veerman. Vandaar dat ik ook naar Koopmeiners neig.
Wriedt kan idd verrassen, maar voor 500K meer heb je Van Wolfswinkel. M.i. een doelpuntengarantie in de ED.

EDIT:
Even alle 3.0M middenvelders op een rijtje....
Flemming, Veerman, El Messaoudi, Sangaré, Clasie, Vlap.

Dan vallen Sangaré en vooral Clasie bij voorbaat al af, voor mij.

Flemming, El Messaoudi en Veerman staan mogelijk voor een transfer.
(Qua puntenpotentieel valt het overigens wel mee hoor met Veerman. We weten dat hij vooral uit kan blinken in wedstrijden tegen ploegen buiten de (sub)top, maar gelukkig zijn er daar een stuk meer van dan ploegen binnen de (sub)top)l. Maar pakt toch al 2 seizoenen op rij een heel keurig aantal goals en assists mee. Staat na 2 wedstrijden alweer op 2 assists. Al is het wel een dik minpunt dat zijn naamgenoot vooralsnog de strafschoppen neemt)

Dus mocht Veerman blijven hou ik, met mijn beredeneringen/overwegingen, alleen Vlap en Veerman over als spelers vam 3.0M die mogelijk mijn selectie halen.

Laatst gewijzigd
Platje

Middenvelders vind ik ook erg lastig dit jaar, zekerheid voor mij zijn Til en Klaassen (die gaat zijn doelpunten wel weer maken). De anderen van 3,5 en duurder zijn toch onzeker (als ze al bij hun club blijven): Koopmeiners bij een twijfelachtig AZ, Gotze die blessuregevoelig is en wellicht vaker gespaard zal worden, Gravenberch die niet bij veel doelpunten betrokken was in het verleden (komt dit er dit jaar wel uit?), kan Vloet nog zo'n uitzonderlijk jaar hebben (en is Heracles nog steeds zo sterk als vorig jaar, toch 9 keer de 0), Toornstra positie naar achter, Tannane pakt veel kaarten en wil weg (puntentotaal afgelopen jaar valt toch wat tegen), Alavarez veel te duur, De Wit heeft misschien potentie maar is er tot op heden nog niet uitgekomen en AZ twijfelachtig, Van Ginkel en Propper (wisselbeleid, samen met Gotze 3 man voor 2 plekken?)

Ric

Als Teun gewoon bij AZ blijft is hij straks gewoon basisspeler en daarmee een puntenkanon.
Gravenberch ga ik denk ook gewoon nemen omdat hij een basisplaats heeft.
Dat roteren van die Duitser bevalt mij niet. Tevens wil hij gotze en van Ginkel liever niet op kunstgras laten spelen. Het risico met 0-punters is mij te groot en daarvoor zijn ze te duur.
Dan neem ik liever een Til erbij.

Bozenik

'@Ric: Hoeveel wedstrijden tot de winterstop speelt PSV op kunstgras? Ik heb misschien te snel geteld, maar kom uit op 0. Blijft alsnog lastig die PSV-ers. Van Ginkel voor 3,5 miljoen voelt nog steeds als een koopje, maar nulpunters zijn zo zuur.

Ric

'@Bozenik. En mocht Gotze toch weer eens geblesseerd raken dan zie ik van Ginkel zomaar op de 10 positie komen te spelen met achter hem Sangare en Propper.

Peli

En mocht Götze niet geblesseerd raken en Van Ginkel wel 'weer eens'? ;-)

Harderijder

Als je naar vorig jaar kijkt hebben de verdedigers zoals Max maar vier wedstrijden gemist. Dat is te overzien. Het rouleren voorin is echter veel extremer dus daar ben ik wat meer op mijn hoede en weet niet of ik daar 4,5 of 5 aan uit wil geven. Van Gotze nog het lastigst in te schatten waar hij in valt.

vevie

Loting US Open voor de mannen grotendeels bekend. Wordt lastig qua D-mannen. Zie niet echt spelers die ‘most likely’ de eerste twee rondes kunnen overleven. Meer spelers die kunnen winnen, maar waar het ook geen verrassing is als ze er tegen die tegenstanders afvliegen.

Ric

Mensen hier die hun F1 team definitief hebben staan?

JMVDB

Momenteel:
- Hamilton
- Norris
- Leclerc
- Sainz
- Alonso
- Tsunoda
- Raikkonen
- Mazepin

Jullie?

Chef83

Klopt het dat dit de laatste vrije speelronde is bij topcoach ? Dus vanaf de volgende je een vast team moet hebben??

Peli

Klopt @Chef83

1 2 ... 446 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.