F1:
Hamilton
Norris
Sainz
Gasly
Vettel
Ocon
Russell
Mazepin
US Open:
Mannen
A: Djokovic, Medvedev, Zverev
B: Rublev, Ruud, FAA
C: Evans, Opelka, Humbert
D: Isner, Davidovic, Fritz
Vrouwen:
A: Barty, Sabalenka, Osaka
B: Pliskova, Svitolina, Muguruza
C: Rybakina, Muchová, Pegula
D: Collins, Alexandrova, Gracheva
'@Held en Arjen
Alleen is Fritz drama in vorm. Evans ook de laatste weken. Ook het vertrouwen in FFA heb ik opgegeven. Ruud is kwetsbaar op snelle ondergronden al heeft hij een leuke loting.
Djokovic
Medvedev
Zverev
Rublev
Hurkacz
Carreno
Khachanov
Sinner
Humbert
Fucsovics
Isner
Davidoch Fokkina
Spelers die er nog in gaan komen zijn Opelka en heel misschien Tiafoe.
Bij de vrouwen:
Barty
Sabalenka
Osaka (met gebrek aan beter)
Pliskova
Azarenka
Gauff
Jabeur
Pegula
Badosa
Collins
Samsonova
Teichmann
Speelsters die er echt heel dicht tegen aan zitten zijn: Bencic, Krejcikova, Giorgi (pittige loting), Siniakova (nog pittigere loting) Sorribes. De D speelsters voelt nog niet helemaal lekker.
Fritz eruit gegooid voor Brooksby, na de tip even nog opgezocht en hopelijk is dit de betere keuze tov Fritz.
Mannen
A: Djokovic, Medvedev, Zverev
B: Rublev, Carreno, FAA
C: Dimitrov, Garin, Khachanov
D: Isner, Davidovic, Brooksby
Vrouwen:
A: Barty, Sabalenka, Osaka
B: Pliskova, Svitolina, Krejcikova
C: Kerber, Jabeur, Muchova
D: Collins, Putintseva, Teichmann
Nu weer verder met de puzzel voor topcoach.
Het zure is dat als een race wordt uitgesteld Scorito vasthoudt aan de deadline die van te voren bepaald is. Dit is al meerdere keren gebeurd, bijv. ook een keer met wielrennen dat de etappe vanwege sneeuw helemaal werd ingekort zodanig dat de etappe een andere wending zou krijgen. Er zullen vast nog wel mensen zijn die nog een aantal concrete voorbeelden hebben.
Was er binnenkort niet weer een 'discussiemoment' met Scorito? Ik zou dit wel een hele verbetering vinden!
Zoals Marvin al heeft gezegd: we kiezen onze captains n.a.v. de race
Ik vind het feit dat F1 een parade van 2 rondjes achter de safety car representatief genoeg vind voor 50% van de punten van een volledige race vanwege "alleen" regen schokkender dan hoe Scorito met dat geval om (kan) gaan. Scores aanpassen zou ook typisch zijn en lastig te verantwoorden wat dan "eerlijk" is. Ik weet niet in hoeverre de deadline meer optimaal kan worden gemaakt. Het spel kan sowieso wel wat verbeteringen gebruiken, maar dat is een andere discussie.
Tuurlijk kan Scorito dit niet anders aanpakken. Dit is de officiële uitslag van de race. Hoe die tot stand komt maakt voor Scorito speltechnisch niet uit.
Ik heb wel Russell x8 gedaan. Hij rijdt goed in de regen en had zijn auto afgesteld op de regen.
Optimaal geprofiteerd hier van en een topscore neergezet.
De FIA deelt ook maar 50% van de punten uit op basis van die officiële uitslag. Had Scorito ook kunnen doen. Ik denk dat niemand daar een probleem van had gemaakt en dat was denk ik redelijker geweest. Maar het maakt mij verder weinig uit.
Ik had zelf ook Vettel x8 en Russell x7, dat scheelt 100 punten in the end. Soit. Russell blijkt nu al wel een gigantische must-have. En de keuze voor Vettel-Ocon boven Alonso pakte dit weekend goed uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.