Scorito-algemeen

1 2 ... 449 ... 606 607
dvansteenis

Ah Stijn, toch maar voor Djokovic gegaan? Veel dezelfde namen als bij mij zie ik. Sakkari laat ik liggen, lastige eerste 2 rondes!

Stijn Lemmens

Ja, het blijft zo ik heb ook getwijfeld maar men team staat vast. Mooi verdeeld over alle tabelhelften

arjenzvob

F1:
Hamilton
Norris
Sainz
Gasly
Vettel
Ocon
Russell
Mazepin

US Open:

Mannen
A: Djokovic, Medvedev, Zverev
B: Rublev, Ruud, FAA
C: Evans, Opelka, Humbert
D: Isner, Davidovic, Fritz

Vrouwen:
A: Barty, Sabalenka, Osaka
B: Pliskova, Svitolina, Muguruza
C: Rybakina, Muchová, Pegula
D: Collins, Alexandrova, Gracheva

Stijn Lemmens

Waar ik ni zeker van ben is Fucsovics die ligt er in de 2de ronde waarschijnlijk uit. Maar Fritz bijvoorbeeld die ligt er in de 1ste ronde al uit

Peli

Dat Twente is maar een rare ploeg.

2x verliezen van niet de beste ploegen uit de eredivisie en tussendoor 'even' gelijkspelen tegen Ajax.

Of zegt dat misschien genoeg over de huidige vorm van Ajax? 🤔

Laatst gewijzigd
HeldS

Ik heb Fritz ook, mocht hij de eerste ronde winnen (wat zeker een mogelijkheid is), zie ik hem ook zo in de 4de ronde staan.

danusz1986

'@Held en Arjen

Alleen is Fritz drama in vorm. Evans ook de laatste weken. Ook het vertrouwen in FFA heb ik opgegeven. Ruud is kwetsbaar op snelle ondergronden al heeft hij een leuke loting.

Djokovic
Medvedev
Zverev

Rublev
Hurkacz
Carreno

Khachanov
Sinner
Humbert

Fucsovics
Isner
Davidoch Fokkina

Spelers die er nog in gaan komen zijn Opelka en heel misschien Tiafoe.

Bij de vrouwen:

Barty
Sabalenka
Osaka (met gebrek aan beter)

Pliskova
Azarenka
Gauff

Jabeur
Pegula
Badosa

Collins
Samsonova
Teichmann

Speelsters die er echt heel dicht tegen aan zitten zijn: Bencic, Krejcikova, Giorgi (pittige loting), Siniakova (nog pittigere loting) Sorribes. De D speelsters voelt nog niet helemaal lekker.

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Bij de D categorie bij de heren heb ik nog Brooksby. Nog nooit zien tennissen maar zijn resultaten zien er prima uit en hij wordt overal getipt. Vrouwen categorie C heb ik nog geen zekerheidje voor ronde 4 kunnen vinden. Jullie?

Bode80

Dit is mijn team:
Hamilton
Norris
Sainz
Gasly
Alonso
Tsunoda
Russell
Raikkonen

Ik hoop met Tsunoda en Raikkonen meer punten te kunnen pakken dan Ocon en Laitifi (de kwali was geen succes haha).
Tsunoda zal niet veel gekozen zijn verwacht ik.

HeldS

Fritz eruit gegooid voor Brooksby, na de tip even nog opgezocht en hopelijk is dit de betere keuze tov Fritz.

Mannen
A: Djokovic, Medvedev, Zverev
B: Rublev, Carreno, FAA
C: Dimitrov, Garin, Khachanov
D: Isner, Davidovic, Brooksby

Vrouwen:
A: Barty, Sabalenka, Osaka
B: Pliskova, Svitolina, Krejcikova
C: Kerber, Jabeur, Muchova
D: Collins, Putintseva, Teichmann

Nu weer verder met de puzzel voor topcoach.

Phoenix0000

Allemaal Russell x8 bij regen ook?

Ric

Ik neem de gok met Russell

JapieJapo

Wie heb je als goed alternatief dan voor de x8?? Volgens de puntentelling moet een Dtje (bijv Ocon) 3 of meer plaatsen boven het Etje (Russel) eindigen om meer punten op te leveren. Dus ik ga ook voor Russel x8, Ocon x7, Gasly x6 en zelfs Stroll ga ik denk ik boven MAx zetten.

Platje

Dit zou wel zuur zijn.. Russel geen x8 maar x7 gedaan en Latifi verwachtte ik ook gewoon een paar plekken lager tijdens de race dus maar x3

MarvinG

Wat zuur zeg. Fijn dat Max de punten pakt, maar scoritotechnisch gezien voor mij heel kut. Russel was echt nog wel weggezakt...

Ric

Waarom heeft Collins (tennis) laatst opgegeven?

arjenzvob

Heerlijke uitslag f1 zo haha. Wat een gedoe!

22!!!! procent gestegen met heel veel mazzel naar 83%. Vooral dankzij x8 Russel, x7 Vettel, x6 Gasly en x5 Ocon.

MarvinG

Zak 10% weg, naar 77.2%. Factoren ingesteld met race in je gedachten, dus niet alleen gekeken naar kwalificatieplek.

Platje

Het zure is dat als een race wordt uitgesteld Scorito vasthoudt aan de deadline die van te voren bepaald is. Dit is al meerdere keren gebeurd, bijv. ook een keer met wielrennen dat de etappe vanwege sneeuw helemaal werd ingekort zodanig dat de etappe een andere wending zou krijgen. Er zullen vast nog wel mensen zijn die nog een aantal concrete voorbeelden hebben.
Was er binnenkort niet weer een 'discussiemoment' met Scorito? Ik zou dit wel een hele verbetering vinden!

Zoals Marvin al heeft gezegd: we kiezen onze captains n.a.v. de race

dvansteenis

Uiteraard, maar nu is het tenminste voor iedereen even oneerlijk. Als je de race live kijkt en de start wordt uitgesteld kun je nog je factoren aanpassen, maar als je toevallig iets anders te doen hebt en niet kijkt, hebben de “live-kijkers” een voordeel.

Ludi

Ik vind het feit dat F1 een parade van 2 rondjes achter de safety car representatief genoeg vind voor 50% van de punten van een volledige race vanwege "alleen" regen schokkender dan hoe Scorito met dat geval om (kan) gaan. Scores aanpassen zou ook typisch zijn en lastig te verantwoorden wat dan "eerlijk" is. Ik weet niet in hoeverre de deadline meer optimaal kan worden gemaakt. Het spel kan sowieso wel wat verbeteringen gebruiken, maar dat is een andere discussie.

MarvinG

Ondanks dat dit voor mij heel kut uitpakt, denk ik niet dat Scorito dit anders kan aanpakken. Het probleem zit hem inderdaad in het laffe besluit om 2 rondjes te rijden. Laat ze racen in de regen of schrap de hele race in zijn totaliteit. Dit slaat werkelijk nergens op...

Ab Normaal

Tuurlijk kan Scorito dit niet anders aanpakken. Dit is de officiële uitslag van de race. Hoe die tot stand komt maakt voor Scorito speltechnisch niet uit.

Ik heb wel Russell x8 gedaan. Hij rijdt goed in de regen en had zijn auto afgesteld op de regen.
Optimaal geprofiteerd hier van en een topscore neergezet.

Imbatido

Tuurlijk kan Scorito dit niet anders aanpakken. Dit is de officiële uitslag van de race. Hoe die tot stand komt maakt voor Scorito speltechnisch niet uit.

De FIA deelt ook maar 50% van de punten uit op basis van die officiële uitslag. Had Scorito ook kunnen doen. Ik denk dat niemand daar een probleem van had gemaakt en dat was denk ik redelijker geweest. Maar het maakt mij verder weinig uit.

Ik had zelf ook Vettel x8 en Russell x7, dat scheelt 100 punten in the end. Soit. Russell blijkt nu al wel een gigantische must-have. En de keuze voor Vettel-Ocon boven Alonso pakte dit weekend goed uit.

Ab Normaal

'@Imbatido
Omdat dit bij de FIA in hun reglementen staat.
Bij Scorito niet.

1 2 ... 449 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.