Scorito-algemeen

1 2 ... 457 ... 606 607
michelb6

Dessers is hier misschien wel een uitzondering op voor mij. Als hij vaste spits wordt bij Feyenoord is 3 miljoen goedkoop.

Peli

Mee eens @Harderijder
Dessers dan weliswaar nieuw maar niet onbekend.
Maar ook veel te onzeker voor een basisplaats bij Feyenoord.
Kan zomaar 3 miljoen weggegooid zijn (al is er natuurlijk altijd nog de pinchhitter regel)

vevie

Mijn cap Teichmann heeft het lastig. 1e set verloren. Mijn US Open lijkt iig ook weer op een teleurstelling uit te draaien. Al een exit voor:

3 C-spelers
1 B-speler
2 D-spelers

2 D-speelsters

Dat trek je meestal niet meer recht in latere rondes. De meeste spelers dien je toch iig de eerste twee rondes aan boord te houden, inclusief captain winst.

Edit: cap Teichmann vrij kansloos eraf gemept. Geen D-speelsters meer over.

Laatst gewijzigd
pirazzi

Top Coach Engeland zie ik niet, wel Match King Engeland.
Edit: Staat verder beneden, bij Spellen kalender internationaal.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Doei Teichmann, Badosa. Wat een drama joh.

KissMyAce2.0

Tja danusz dat zijn ook geen hoogvliegers he

Laatst gewijzigd
Ludi

Je hebt niet altijd alleen maar hoogvliegers nodig. Zowel badosa als teichmann waren naar mijn mening zeker top 5 picks binnen c en d respectievelijk, voor mijn gevoel zelfs top 3.

danusz1986

Hurkacz ook douche tegen good old Seppi. Brooksby gelukkig wel door. Sinner en Collins captain goed! Volgende ronde erg lastige captain keuze. Momenteel op 66%. Denk gok met Brooksby en Jabeur of Pegula.

Balen dat ik geen Opelka heb kan je prima captain kan maken de volgende match. Bij de vrouwen heeft Sorribes er echt heel lang erin gestaan. Toch voor Teichmann gegaan. Zelfden komt een speelster ver die een toernooi wint voorafgaand aan een GS.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

Met captains Sinner en Collins en een presterende Brooksby een aardige ronde achter de rug. 82,6 mag ik voor nu niet klagen. Badosa viel daarentegen wel ontzettend tegen.

Laatst gewijzigd
Platje

Een dramatische start bij de mannen maar de vrouwen gaat het erg goed, maar ronde 3 is wel een hele lastige met de captains..

Ivashka tegen Berretini en Sinner tegen Monfils, ga voor de laatste. Bij een verrassing van Ivashka heb ik een mooie captain voor de volgende ronde.

Bij de dames is het Raducanu (D) tegen Sorribes, Collins (D) tegen Sabalenka, Rybakina (C) tegen Halep, Jabeur (C) tegen Mertens of Kasatkina (C) tegen Svitolona.. Jabeur is volgens de odds de enige favoriet dus denk dat ik daar voor ga

Fietsbel

'@danusz1986 Pegula tegen Bencic vind ik wel een gevaarlijke. Ik ga denk ik voor Kerber (C) tegen Stephens. Bij de mannen kan ik er totaal geen pijl op trekken of dat Brooksby het gaat doen tegen Karatsev.

RvhC74

Topcoach Eredivisie heb ik nog wel een aantal vraagtekens, die ik graag met jullie deel en jullie mening daarover hoor.

Te beginnen over Midsjo, die wordt nu natuurlijk wel een veel bepalendere speler nu Koopmeinders weg is, hoe kijken jullie hier tegen aan. Pavilidis gaat hij 15 goals maken? of is Karlsson een betere optie, mag hij de pingels blijven nemen?

Welke PSV verdediger gaat het meeste spelen gezien het wisselbeleid von der Schmidt?

Utrecht, gaat Gustafsson in basis spelen?, vd Streek nu samen in de spits met die andere spits, nu Kerk weg is. Timber van Utrecht, blijft hij spelen

Nog andere alternatieven, ik weet oa Seuntjes of Vloet, maar ja....

ik zie graag jullie reacties tegemoet.

Westland95

Jabeur, Kerber, of een gokje met Collins? Lastig die captain bij de vrouwen.

Laatst gewijzigd
Platje

'@Westland ik zou voor Kerber gaan

Punchbox

'@Reneetje, ik denk dat Midstjo nog steeds ongeveer dezelfde rol zal hebben als verdedigende middenvelder en hij dus niet perse meer assists/goals gaat maken. Goede speler maar niet voor in Scorito.

Ik heb wel vertrouwen in Pavlidis en denk dat die flink wat punten op gaat leveren. Lijkt me wat stabieler dan Karlsson maar als die de penalty's blijft nemen is dat wellicht wel de betere optie. Daar zul je denk ik een gok in moeten nemen.

Bij PSV lijkt me dat Ramalho de meest constante factor in de verdediging gaat zijn. Het gevaar hierbij is wel dat hij voor een belangrijk EL wedstrijd dus misschien gespaard gaat worden tegen de kleinere clubs waar hij juist flink punten kan pakken.

Utrecht blijft ook lastig, zeker gezien ze zoveel middenvelders hebben. Ik denk dat Timber wel blijft staan daar maar kan moeilijk inschatten of hij ook goals/assists gaat maken. Ik vind Douvakis daar wel interessant gezien hij de 1e spits lijkt nu Kerk weg is.

Mats17

'@Reneetje

Ook bij mij veel vraagtekens, met name op het middenveld.

Ik verwacht wel een basisplaats voor Midsjo. Hij was deze week trouwens goed op dreef tegen Ajax in het oefenduel met een mooie solo. Reijnders speelde als een natte krant. Karlsson heeft natuurlijk een penalty gemist in de voorbereiding maar ik denk niet dat de pingels daarom daar Pavlidis gaan. Koopmeiners heeft ook wel vaker een penalty gemist en die bleef ze nemen, maarja hij had wel een andere status.

Ik denk dat Ramalho 90% speelt. De rest durf ik niet aan met het wisselbeleid van Schmidt.

Ik denk dat je van Gustafsson moet verwachten dat hij 70% speelt. Timber en Maher lijken de controlerende middenvelders. Ramselaar wordt veel op linksbuiten opgesteld. De positie van aanvallende middenvelder zal Gustafsson moeten delen met Boussaid en vd Streek. Tenzij vd Streek in de spits komt te staan maar ook daar is het druk met Dalmau Vaquer, Mahi, Douvikas en Sylla. Kortom, het is heel erg druk op het middenveld van Utrecht. Als Timber blijft spelen zoals vorige week tegen Feyenoord dan blijft hij in de basis starten.

Ik ga voor Mats Seuntjens als is het maar om zijn naam.

Fietsbel

'@Mats17 Fortuna heeft nu wel al twee redelijk gemakkelijke thuiswedstrijden achter de rug met Twente en RKC. Ik verwacht met het speelschema van Fortuna niet heel veel van ze de eerste seizoenshelft.

JapieJapo

Ik ga voor Ivashka cap bij de heren en Krejicova (B) Cap bij de dames. Bij de heren vind ik Sinner en Rublev als Ctje/Btje niet zeker genoeg. En om nu al Djoko te gaan cappen...

RvhC74

Zijn er nog dark horses ☺☺☺ die men wil delen

Middenveld is volgens mij bij menigeen het ???? stuk...

Zullen spelers als Seuntjes, Vloet, Vlap, Tannane, Veerman, Cambuur koopjes op het middenveld, Saglam (WII) etc meer punten gaan halen als de middenvelders van Utrecht, Az

Ik vraag het mij af....

FC Twente valt mij nog tegen tot nu toe. FC Groningen weet ik niet wat ik daar van kan verwachten, ook omdat Padt altijd betrouwbaar was.... Vitesse gaat nooit zon seizoen draaien als vorig jaar...

Wie worden de verrassingen????

MarvinG

Ik ga voor Brooksby en Jabeur. Sta inmiddels zo laag, dat ik maar gewoon voor mijn D en C spelers ga.

Peli

'@Reneetje
Als we dat wisten zouden het geen verrassingen meer zijn ;-)

danusz1986

Gaan lekker vrolijk door. Captain Jabeur, Collins en Osaka uitgeschakeld.

Ab Normaal

'@danusz
Hier ook en bij mij kan ook nog Rybakina toegevoegd worden aan dat lijstje. Rampnacht dus, scoritotechnisch.

Platje

En Tiafoe die lang op het lijstje stond gaat wel door.. dramatische dag idd

Ric

Om te janken de US open.
Lijstjes gemaakt met ca 6/7 namen per categorie.
Na ronde 2 al mijn C/D heren kwijt. En nu nog maar 5 heren en 4 dames over,
Erger nog, van het lijstje niet gekozen namen gewoon nog 2x D en C heren en idem voor de dames in de running,
Ongekend!!

1 2 ... 457 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.