Scorito-algemeen

1 2 ... 456 ... 606 607
Peli

'@Pim96
Zeker heb ik daar een bron voor (had je niet verwacht hè 😉)
Al ben je natuurlijk nooit 100% zeker in de voetballerij.

28 augustus op vi.nl:
Trainer Henk de Jong gaf na afloop aan dat die fitheid de doorslag had gegeven om Jacobs op de bank te laten beginnen. 'Dat was op gevoel. Ik dacht: na de interlandbreak is Jamie helemaal fit, dan kan hij starten. Ik vond het nu nog iets te vroeg, maar hij heeft het fantastisch gedaan.'

En er zit statistisch gezien toch wel een aardig verschil tussen Maulun en Jacobs hoor....
Even ter vergelijking >>
De afgelopen 2 seizoenen speelden zowel Jacobs als Maulun per persoon exact 50 wedstrijden in de KKD.
In die 50 potjes waren dit hun behaalde resultaten:
Maulun > 6 goals + 17 assists
Jacobs > 20 goals + 18 assists.

Pim96

'@Peli Alleen maar blij dat je een bron hebt hoor. Die was ik nog niet tegengekomen. Jacobs is wel wat doelgerichter, maar vorig jaar veel wedstrijden gemist door blessures. Hij moet dus wel even fit blijven dit seizoen. Heeft me veel punten gekost vorig jaar in de KKD...

Ab Normaal

'@Pim
Hier nog een.

Peli

Mee eens, heeft vorig seizoen aardig wat wedstrijden moeten missen. Maar er dan alsnog eentje meer gespeeld in de competitie dan Maulun.
Ja, dat verbaasde mij ook toen ik het opzocht.

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Peli

Ik ben helemaal klaar met die kut PB's. Elke keer die kut melding ook zonder WiFi.

Peli

Ja dat is al vrij lang een issue op Wielerflits.
Niks aan te doen.

John Bidon

Keepers. Normaliter een van de makkelijkste keuzes (ajax/psv + subtopper). Nu lastig.

Stekelenburg valt af. Kans is groot dat hij al voor winterstop geruild wordt met Onana. Dan PSV. Tsja daar zit wisselkoning Schmidt en Drommel is niet onbesproken. Ook teveel onzekerheid.

Dan Bijlow toch zeker. Maar die pannenkoek krijgt er 3 tegen bij Utrecht. Voorspelt ook niet veel soeps.

Groningen, Vitesse en AZ vorig jaar degelijk met nul houden maar nu allemaal nieuwe keepers.

Sparta en Heerenveen. Heerenveen vorig jaar toch verrassend vaak de nul gehouden en Sparta had ik gedacht dat ze dit jaar goed zouden zijn met goede keeper en verdediging maar seizoen dramatisch begonnen.

De rest is gewoon te wisselvallig (Twente, GAE, Cambuur, Willem 2, Fortuna, RKC en Heracles)

Blijft Utrecht over. Nu maar 1 tegendoelpunt. Who knows...

Fietsbel

'@John Bidon Je weet dat je in de winterstop Stekelenburg dan kan wisselen voor een andere keeper?

John Bidon

'@fietsbel, weet ik. Maar als schorsing afloopt zijn er nog 7 wedstrijden tot winterstop. Ik ga geen Stekelenburg pakken voor maar 8 wedstrijden terwijl andere keepers er 15 hebben.

JapieJapo

V Zandschulp tikt ff Ruudje eraf, lekker!! Deze ronde Sinner als captain bij de heren boven Ivashka gekozen.

mentsjov

Helaas zojuist mijn eerste vrouw eruit met tennis in de naam van Vondrousova.

Gelukkig wel 2 D mannen door met Molcan en Popyrin! Met een pickrate van respectievelijk 0 en 1 procent toch 2 mooie pareltjes gevonden dit jaar. Momenteel op een goud bekertje. Hopelijk kunnen we dit vasthouden!

Ric

Ronde 3 moet nog beginnen en ben bij de heren
3x D; 3x C en 1x B kwijt.
Wat een DRAMA percentage gaat dit worden!

MarvinG

Sinner en Alexandrova cap. Kan wel 2 winnende caps gebruiken...

Harderijder

Toch wel aardig wat dilemma's bij Topcoach Engeland:
- Goede middenvelders zijn zeer schaars, en de goede zijn of heel duur of onzeker. Bruno zal minder punten scoren met Ronaldo op het veld, City rouleert iedereen vrolijk mee, Chelsea ook hier een grote kans toe. De categorie eronder is het eigenlijk niet waard als je dit vergelijkt met even dure spitsen of verdedigers.
- Wat moet je nu met City? Gegarandeerd krijg je een paar keer 0 punten voor je kiezen, maar als je ze wel hebt is er ook kans op veel punten. Is dat echter het geld waard?
- Welke spitsen neem je? Lukaku, Ronaldo, Bamford, Son, DCL, Antonio, Kane en zo nog meer. De keuze is reuze, maar ook hier twijfel ik of de spitsen van 6 miljoen daad werkelijk meer punten gaan scoren.

Gevolg was dat ik mijn selectie af had, maar nog 3 miljoen over had. Toch maar weer terug naar de tekentafel.

MarvinG

En ook deze cap laat het afweten. Wat een debacle deze US Open

Ric

De vraag is inderdaad of Bruno nu al zijn dode spelmomenten kwijt is. Zo ja, dan is hij voor mij de 7 miljoen niet meer waard.

Arne Riis

'@hardeerijders: Om op City terug te komen (heb ik ook over gepeinsd): ik kies uit arren moede maar voor de keeper en een speler waarvan ik vermoed dat hij veel tegen de zwakkere broeders wordt ingezet: de enige echte centrumspits in de selectie. Ik gok dat dat degene is die get mag laten zien tegen Brentford en Southampton thuis etc en dat Pep voor meer middenvelders kiest tegn de toppers. Maarja, dat denk ik en ik ben Pep niet. Of Chelsea ook zo veel gaat rouleren weet ik niet. De keuze is daar iets minder reuze iig.

Wieltjeszuiger69

Na lang gepuzzel heb ik mn Eredivisie team denk ik zo goed als af. Twijfel alleen over wat aanvallers in het 3-4 miljoen segment. Zo lijken mij Gakpo, Pavlidis, Veerman, Jahanbakshshsh, Baden-Frederiksen (500k goedkoper) of misschien Douvikas (weer 500k goedkoper) allemaal leuke spelers om te hebben. Als je er 3 moest kiezen, wie zou jullie voorkeur krijgen? Ikzelf neig maar Henk, Pavli en B-F, op gevoel…
Verder bestaat mn team uit een gebalanceerde mix van clubs:

4x Ajax
1x Psv
1x AZ
2x Feyenoord
2x Vitesse
2x Utrecht
3x Heerenveen
1x Groningen
2x GAE

Hm nu ik het zo zie.. misschien wat veel verschillende clubs..

Niels22

'@Pim Jacobs miste ook veel door een corona-besmetting

leotje

Wat verwachten jullie van v wolfswinkel?

Peli

Ik vind Van Wolfswinkel (en Vlap) een hele lastige.
Blijft Twente struggelen en krijgt Jans deze toch wel vrij aardige ploeg niet aan het voetballen, dan zijn beiden echt (veel) te duur.
Gaat het echter wèl lopen bij Twente, kan het best eens een punten pakkende tandem zijn.
Mij een te groot risico voor dat geld, heb ze dus allebei genegeerd.

Punchbox

Ik vind dat heel Twente redelijk overpriced is. Ik verwacht dat ze ergens in de middenmoot gaan eindigen maar de prijzen zijn gebaseerd op de subtop wat ze denk ik niet gaan halen. Wat dat betreft kun je dan wat mij betreft beter voor spelers gaan van Groningen, Heerenveen, Heracles, Willem II, enz. die een stuk goedkoper zijn.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Gaat lekker exit Gauff.

Ric

Durft er iemand, zonder hem te zien spelen, de gok aan met de nieuwe nummer 10 van Groningen.

Bij mij zijn dit soort gokjes tot op heden altijd verkeerd gevallen in ieder geval.

Peli

Ik heb hem geen seconde overwogen.
Dat geldt overigens voor alle nieuwe onbekende spelers.
Tenzij je budget over hebt en een gok(je) durf te wagen. Al zijn de meeste nieuwelingen daar toch echt te duur voor.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 456 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.