Scorito-algemeen

1 2 ... 455 ... 606 607
MarvinG

Teichmann gewonnen, daardoor eindig ik ronde 1 op een prachtige 49% :)

RvhC74

Wat vinden jullie allemaal van de binnenkomende transfers in Nederland ivm Scorito.

Ik ben nog niet bepaald onder de indruk of er echt parels tussen zitten die het verschil gaan maken.

Grote vraagtekens zijn bij mij , Veerman, Vloet, vd Streek/Gustafsson, middenvelders PSV

Gaat Klaassen weer zo'n seizoen draaien, met Gravenberch krijg je wel extra ruimte

Komt Onana stiekem toch weer terug (nieuw contract getekend) ten koste van Stekelenburg

AZ wat zijn de verwachtingen hiervan nu ook captain Koopmeinders weg is

Graag jullie ideeen.....

Benzardi

'@MarvinG
Dat is 10% meer dan ik ........................bofkont :)

Westland95

5 mannen er uit, alle vrouwen door. Ook weer een unicum.

MarvinG

'@Reneetje ik overweeg Onana wel. Volgen mij heeft Ten Hag laatst aangegeven dat de beste keeper zal spelen. Maar ik wacht nog even af of er meer nieuws naar buiten komt omtrent de keeperskeuze bij Ajax.

@Benzardi haha volgens mij gaat het bij veel mensen dramatisch. Als ik bij het complete speelschema kijk zie ik ook dat een flink deel van de veel gekozen spelers nu al naar huis is. Bij veel mensen dus ook 1 (of zelfs 2) van de captains.

Peli

Enkele van de binnenkomende transfers zijn wel bijzonder(achterlijk) hoog ingezet qua aanschafprijs.
Dessers 3.0M, Vinicius 5.0M, Irandust 2.5M
Ze zijn dit of niet waard, of je hebt geen idee of ze dit waard gaan zijn. Kan me dan ook amper voorstellen dat veel mensen zulke gokjes gaan wagen.

Peli

'@MarvinG
Je weet dat Onana per 4 november pas weer speelgerechtigd is hè?

MarvinG

'@Peli goed dat je het zegt, ik dacht dat hij in september al speelgerechtigd zou zijn. Dan valt hij af natuurlijk ;)

Ric

'@reneetje cafeetje

VdStreek vorig jaar wel veel punten gehaald omdat hij als spits werd opgesteld. Dat zie ik dit jaar minder vaak/amper gebeuren met Dalmau en Douvikas. Anders zeker weer een optie geweest.
Utrecht verder veel middenvelder op speelkansen mer Timber en Maher (die ik samen heel veel potten zie spelen) en dan nog Streek, Gustaf en Ramselaar. Vorig jaar zelf iets teveel gokjes genomen waardoor ik te vaak spelers had die niet altijd speelde. Heb mij voorgenomen dat dit jaar niet meer te doen.
Ramselaar wordt vaak als linksbuiten opgesteld dus die overweeg ik nog wel voor een kleine 2 miljoen.

Als Gustaf echt onbetwist basisspeler zou zijn dan nam ik heb ivm zijn pingels. Maar ja….is ie basisspeler straks.

Vloer heeft nog wat pech. Tegen PSV logisch dat hij geen punten pakt, tegen Sparta had ik wel iets verwacht en tja voor rust al met 10 man tegen NEC is ook geen echt graadmeter. Dus ik schrijf m nog niet af.

Zelf zit ik met Gotze. Blessuregevoelig, zal vaak rust krijgen (vooral tegen de kleintjes waar hij zijn punten moet pakken) en kans op 0 punters. Is indien fit en als hij ca. 30 potten speelt een puntenkanon maar ik heb ernstige twijfels bij hem.

J. Veerman helaas neemt hij de pingels niet meer. Ben niet overtuigd van Heerenveen. Dus of hij echt veel punten haalt… dan zie ik Vloet in ieder geval nog veel meer goals maken.

Iemand Witry op de korrel? Max gaf aan dat hij bij zijn vorige club de pingels en vrije trappen nam. Zou Pavlidis die nu mogen nemen bij Az? Heb pavlidis nooit overwogen maar iets zegt mij dat hij er gewoon 20 gaat maken als hij ook de pingels mag gaan nemen.

leotje

Zal zahavi blijven spelen met de komst van een nieuwe spits?

Ab Normaal

'@leo de haan
Dat denk ik wel ja.

Wie gaat er linksback spelen bij Groningen?
De vervanger van Gudmundsson is mooi geprijsd. Of wordt het gewoon van Hintum?

Punchbox

Het middenveld is ook dit jaar toch weer de lastigste linie om zekere basisspelers voor te selecteren. Bij Ajax kun je nog de keus maken Klaassen of Gravenberch (2x Ajax in dezelfde linie lijkt me niet handig).

PSVers zijn lastig te selecteren door het wisselbeleid van Schmidt wat hij zeker op het middenveld veel doet.

Bij AZ zitten weinig scorende middenvelders (wellicht de Wit maar daar geloof ik niet echt in.

Bij Feyenoord lijkt me Til een goede keuze en wellicht Kökcü omdat die maar 2.5 miljoen is maar die is toch ook maar weinig trefzeker/assist.

Puntenpakkers van vorig seizoen Tannane, Veerman, Flemming en Vloet geloof ik niet dat die net zoveel punten gaan halen terwijl hun prijs daar wel op is gebaseerd.

Ik zou graag nog een middenvelder van Utrecht nemen maar gezien ze daar zoveel middenvelders hebben is het lastig te bepalen wie daar een zekerheidje in de basis gaat zijn, ik neig hier naar Timber (ook vanwege zijn mooie prijs).

Al met al een lastige puzzel om het middenveld goed rond te krijgen..

danusz1986

Ik neem denk ik wel Klaassen en Gravenberch. Puur omdat ik geen een middenvelder van PSV aan durf en de rest weinig soeps vind. Ik zat nu met Saglam en Wriedt, maar ik kan dat inruilen voor Rommens en Sinistierra. Dat is nog even een keuze die ik moet malen.

Ric

Ik ook Danusz1986.
Gravenberch en Klaassen lijken mij vrij zeker qua speelminuten!

Peli

'@Danusz1986
De keuze tussen Saglam+Wriedt of Rommens+Sinisterra zou voor mij een zeer eenvoudige zijn. Optie 2.

Kaassoufflé

Wat heb je aan Gravenberch? Speelt meer verdedigend, dan aanvallend. Op het middenveld wil je juist scorende middenvelders of iemand die assists geeft (Til, Klaassen, Gotze mits fit). Allen drie lijken mij no-brainers, maar de vraag is wie de overige middenvelders zijn.

mart1202

Zuur, Zahavi was voor mij eigenlijk wel een zekerheidje aan het worden. Met die nieuwe spits en Schmidt als trainer ben ik geneigd om hem weer uit mijn team te verwijderen...

Platje

Er is geen 1 zekerheid bij PSV.. maar scoren doen ze wel, kwestie van de juiste eruit pikken 😉

Kaassoufflé

Ik heb vertrouwen in Gakpo! Relatief goedkoop en lijkt nu echt in bloedvorm te zijn!

Ric

Gravenberch tikt als middenvelder ook gewoon aan zonder doelpunten. Ze houden vaak de 0, winnen heel
Veel wedstrijden en hij speelt altijd. Vorig jaar ook gewoon bij de beste 10 middenvelders volgens mij qua scorito punten.

Gotze zal ongetwijfeld veel meer scoren en assistent geven. Maar zal tegen een GAE, Zwolle, NEC, Cambuur erc. Veelal rust krijgen. De kans dat je hem opstelt en dat hij 0 punten voor je haalt omdat hij op de bank blijft vind ik (persoonlijke ervaring) een zeer frustrerende zaak.

Peli

'@Ric
Gravenberch behoorde qua punten zelfs bij de 6 beste middenvelders in Scorito (en tot de 23 beste spelers allover)
De vraag "Wat heb je aan Gravenberch?" is makkelijk te beantwoorden idd haha.

Zelf zit ik alleen nog met de kwestie welke 6e middenvelder ik neem. Ik twijfel tussen 2 spelers van Cambuur: Maulun en Jacobs.
Maulun is 250K goedkoper (waardoor ik mijn 2e keeper ietwat kan upgraden) en neemt de pingels in Leeuwardense dienst.
Jacobs start na de interlandbreak 100% zeker in de basis van Cambuur. En hij is is een bewezen (althans, in de KKD....en ook nu weer lekker gestart) doelpunten- en assists kanon op het middenveld (gaat er denk meer maken en voorbereiden dan Maulun)

danusz1986

Gravenberch scoorde gewoon afgelopen weekend speelt waarschijnlijk eerder dan Klaassen na Europese wedstrijden en Ajax houdt vaker de 0 dan PSV denk ik.

@Peli

Sinistierra is dan wel mijn 4e spits. Heb daar al Gakpo, Mandueke en Tadic. Middenvelders momenteel Klaassen, Gravenberch, Til, Seuntjes, Timber en Rommens.

danusz1986

In de verdediging twijfel ik nog een beetje tussen de back van Cambuur of een basisverdediger van Groningen. En of Ter Avest wel het puntenaantal kan halen van vorig jaar. Ik heb nu Janssen.

Laatst gewijzigd
Peli

'@Danusz1986
2 spelers van dezelfde club zie ik nog wel als optie in mijn verdediging of op mijn middenveld (heb zelf 2 Ajacieden in mijn verdediging). Maar in de aanval zou ik dat niet snel doen (en dan al helemaal geen 2 PSV'ers). Maar dat is slechts mijn spelopvatting, kan me goed voorstellen dat anderen daar een afwijkende mening op nahouden.

En in het algemeen:
Laten we nou nog niet teveel aan "name dropping" doen hier op het forum a.u.b. (zoals Danusz zijn hele aanval+middenveld hier neerknalt; doe dat liever in PB's ofzo, daar kan het geen kwaad natuurlijk).
Toch veel leuker om over 1 of 2 namen te discussiëren hier, zonder direct je hele selectie op te noemen?

Laatst gewijzigd
Pim96

[Quote] Ik twijfel tussen 2 spelers van Cambuur: Maulun en Jacobs. Maulun is 250K goedkoper (waardoor ik mijn 2e keeper ietwat kan upgraden) en neemt de pingels in Leeuwardense dienst. Jacobs start na de interlandbreak 100% zeker in de basis van Cambuur. [/quote]

100% zeker dat hij basis staat? Heb je hier een bron voor of eigen interpretatie? Maulun pakte ook wel zijn goals en assist mee trouwens in de KKD. Allebei dus goede pick denk ik.

1 2 ... 455 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.