Scorito-algemeen

1 2 ... 454 ... 606 607
JapieJapo

Diegene die het wel weten komen dat hier niet verklappen.. ik vraag me af of het kan, zo ja via de desktop app en niet met je foon..

Isner is zo'n beperkte speler dat als zijn opslag niet loopt hij van iedereen verliest. Al vond ik het vanwege het schema wel een must have. Winst van cap Davidovich was dus extra gewenst..tja. dames captain Teichmann moet dus wel ff winnen vanavond.

Ab Normaal

Nou, ik wil dat ook wel graag weten!

La Primavera

Geen idee of mensen hier serieus zijn over het wijzigen van een cap die al verloren heeft, maar zullen we gewoon het spel eerlijk spelen? Persoonlijk ook captain Davidovich verloren, maar that's part of the game.

Wat mij betreft krijgt iedereen een DSQ die aan bug abuse doen.

Benzardi

Tannis word ook geen hoogvlieger dit jaar, nu al 5 heren eruit en een dame die op het laatste moment eruit stapt.

Astarloa

Inigo Cordoba ook een leuk gokje denk ik. Gehuurd door GAE en toch bijna 100 wedstrijden ervaring in de Primera Division. Voor GAE absoluut een versterking.

Peli

Ja, 24 jaar, bijna 100 wedstrijden in La Liga.....en nu naar Go Ahead Eagles.
Heb hem nooit zien spelen (jij denk ook niet), maar is vast een topper.

Laatst gewijzigd
Astarloa

Ik denk inderdaad dat een La Liga speler met 100 wedstrijden een versterking is ten opzichte van zijn concurrenten op zijn positie die slechts KKD wedstijdjes gespeeld hebben. Voor 1 miljoen een leuk gokje zoals ik zeg ja.

Pim96

162 wedstrijden in zijn gehele carrière 7 goals...

kevinraar

mij topcoach team
4x psv
3x ajax
3x feynoord
3x nec
2x heereveen
1x twente
1x fortuna
1x utrecht

Peli

'@Astarloa
Succes met je gokje.

Platje

Gelukkig is Khachanov in vorm..

HeldS

De tweede ronde kan alleen maar beter gaan

JapieJapo

Dat was toch die gast die iedereen zag winnen van Shapovalov :)

Ab Normaal

Op wiens plekje gaat die Cordoba spelen dan?

Pim96

[Quote] Op wiens plekje gaat die Cordoba spelen dan? [/Quote]

Dit vind ik inderdaad een belangrijkere vraag. Vooral met mijn tribunespeler in gedachte. Hij heeft meeste wedstrijden gespeeld als linksbuiten. Als je dat meerekent dan zou ik zeggen Oratmangoen.

Ric

Geertruida weer fit. Zijn er hier Feyenoord fans die weten of dat ten koste kan gaan van Pedersen?

BrackenRidgeCycling

Kevin 3x nec? Okita en Bruijn wil ik denk ik ook wel

Peli

'@Ric
Allereerst duurt het nog wel even voordat Geertruida volledig wedstrijdfit is.
Verder ziet Slot hem hoofdzakelijk als RCV. Maar uiteraard kan hij ook als rechtsback spelen.
Hoe dan ook zie ik hem als vaste backup voor Trauner en/of Pedersen. Ik zie nul redenen om laatstgenoemde te banken voor Geertruida.
Maar pin me er niet op vast.... ben supporter van Feyenoord, geen trainer 😉

Ab Normaal

Ongelofelijk die Fucsovics. En bedankt.

Ab Normaal

'@Pim96
Dat heb ik hetzelfde dus. Dan moet het Berden worden dus.

@Brackenridge
Kevin is een echte NEC fan. Vandaar.

Laatst gewijzigd
danusz1986

En Carreno Busta haha.

MarvinG

Ah en die ben ik ook kwijt. Ik heb bijna geen mannen meer over zo 😂

rbc1912

Mijn mannen gaan ook dramatisch zeg. Nu zal captain Brooksby er ook wel uitvliegen dan

Arne Riis

Waar ik persoonlijk ernstige hoofdpijn van krijg is alles wat geen keeper of verdediger is bij Man City. Die mannen scoren er geregeld vijf per wedstrijd, maar wie dat doen wisselt per week. Jesus, Torres, Sterling, Gundogan, Grealish, Mahrez en dan ook nog de geblesseerde Foden en De Bruyne… voor 4-5 plekken. (Bijna) de helft start dus niet in de basis en volgens mij zit er geen enkel zekerheidje tussen. En het zijn dure gokjes voor 4-6 miljoen.

Peli

'@Pim96
Oratmangoen speelt vooralsnog uitstekend bij de Eagles. En is van origine meer een rechtsbuiten (ook vaker op rechtsbuiten gespeeld dan op linksbuiten). Dat hij nu op linksbuiten geposteerd wordt heeft vooral te maken met zijn collega Berden, die ze liever op rechts dan op links zetten. Nu ze Cordoba, die liefst linksbuiten speelt, gehaald hebben wil dat niet zeggen dat Oratmangoen uit de basis gaat verdwijnen. Persoonlijk zie ik liever Berden banken, Oratmangoen heeft veel meer in zijn mars. Maar het zal er waarschijnlijk wel op neer komen dat Van Wonderen nu wat makkelijker kan shuffelen met 4 spelers voor 2 posities.
Hoe dan ook, het is je 500K optie voorin (bijna vaste tribuneklant). Durf ook eens een gokje te wagen, zou ik zeggen ;-)

Laatst gewijzigd
1 2 ... 454 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.