'@Reneetje
Ik heb slechts één 500K speler in mijn selectie opgenomen, een aanvaller.
@La Primavera
Sorry, mijn bericht was idd niet helemaal duidelijk.
Ik doelde natuurlijk op de internationale transfermarkt (m.u.v. enkele landen), NIET Eredivisie Topcoach (die deadline is idd pas 11 september)
@Rubenbakker7
Qua spelers van PSV is het een beetje afhankelijk van welke spelers je kiest uiteraard en welke spelers je verder in de selectie hebt (om eventuele 'rustmomenten' van de PSV'ers op te vangen)
[Quote] Qua spelers van PSV is het een beetje afhankelijk van welke spelers je kiest uiteraard en welke spelers je verder in de selectie hebt (om eventuele ‘rustmomenten’ van de PSV’ers op te vangen) [/quote]
Wie heeft nou echt zekerheid om te blijven staan? Drommel en Sandra? Met het laatste deel ben ik het eens. Je kan PSV'ers meenemen, maar dan moet je wel goede vervangers hebben.
Wat maakt nu uit, hele of halve punten als je er objectief naar kijkt.
Het was gewoon een hele vreemde GP met een vreemde oplossing door de FIA. Logisch dat zoiets niet in de reglementen van Scorito staat.
Ze moesten een oplossing verzinnen en ik kan hier mee leven.
Ook al had ik Russell x8 en een topscore.
Ik vind het vooral raar dat zondag volledige punten worden uitgekeerd. Spelers met matige keuzes gaan klagen en dan ineens op maandag worden de punten aangepast zonder communicatie.
Zo houden ze wel de spelers die Djokovic captain hebben in de eerste ronde bij de US Open mooi binnenboord.
Wordt hierboven bedoeld dat mensen hun captain (die verloren heeft) nog kunnen aanpassen naar een ander op de een of andere manier? Bijvoorbeeld Davidovic, waarschijnlijk omdat hij ineens een andere tegenstander had en hij 37% gekozen is als captain? Dat zou echt heel smerig zijn want in principe is dit geblokt natuurlijk (ik heb het zelf ook vandaar).
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.