'@wielerliefhebber
Hmm, stukje vrijheid van Scorito bij een niet voorziene situatie. Niet alleen de 'wedstrijd', maar de training liep ook al afwijkend natuurlijk. Om de invloed niet te groot te laten zijn, kiezen ze dan voor de regels van de officiele wedstrijd. Zoals ze ook de officiele uitslag volgen. Ik kan me er wel in vinden.
Bij mij begint US Open ook niet lekker, vooral bij de mannen. Cap Isner.... tja.
Qua Match King: check de odds vooraf en baseer daar je uitslagen op. Dan scoor je al vrij makkelijk meer dan 90%. Het is vooral een kwestie van elke keer invullen, want als je dat trouw doet kom je ook al een eind.
Zelf gebruik ik Unibet.
Maar maak je nu nog niet te druk over Match King. Gewoon zorgen dat je het consequent in blijft vullen. Ik begin elk seizoen matig tot slecht, maar uiteindelijk altijd boven de 95%. Er zijn mensen die regelmatig de doordeweekse speelrondes vergeten in te vullen. Als jij dit wel allemaal invult, pak je daar al weer extra punten ;)
Deadline day voor alle Topcoach spellen. Spannond!! 🤪
Wegens gebrek aan tijd (en interesse) doe ik alleen mee aan Topcoach Eredivisie. Mocht er vandaag niks geks meer gebeuren, ben ik er wel uit. Met de volgende samenstelling (zonder namen prijs te geven):
4x Ajax
4x Feyenoord
3x PSV
2x FC Utrecht
1x FC Groningen
1x SC Heerenveen
1x Fortuna Sittard
1x RKC Waalwijk
1x Go Ahead Eagles
Wat zijn de verwachtingen van iedereen van FC Utrecht en AZ dit seizoen????
Is Halilovic echt een must have? ik heb mijn twijfels....
Gaat iedereen voor 500 k tribune spelers of toch voor 3 wisselbare spelers op de tribune mijn goedkope tribune spelersspelen wel regelmatig iig
Momenteel heb ik 4 Ajax, 3 PSV, Twee Feyenoord, 2 AZ, 3 Utrecht, 1 Hveen, 1 RKC, 1x Eagles, 1X NEC
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.