Scorito-algemeen

1 2 ... 452 ... 606 607
JapieJapo

En de eerste met een pickrate van boven de 50%, Putintseva er al meteen uit. Gunstig want ik heb haar niet gekozen maar ja ik had ipv gok(je) Giorgi :).... Humbert is een tegenvaller, dit was net als Ab al zei een twijfelgevalletje.

Fietsbel

Captain Isner wordt ook weer een lastig verhaal.

MarvinG

Humbert, Putintseva, Brady... en Isner ziet er ook niet goed uit. Ik begin heerlijk :)

danusz1986

Wordt het zo US Open. Isner had hier gewoon de 4e ronde minimaal moeten halen met deze loting. Lachwekkend!

Phoenix0000

Davidovich-F ook lekker bezig...not.

Fietsbel

Knappe comeback van Kerber tegen Yastremska. Ook die wedstrijd begon lastig.

Laatst gewijzigd
raymankapeens

Ik kan me er best in vinden dat het niet helemaal eerlijk is maar tijdens een spel de spelregels veranderen is toch een NO-GO jongens

Mensen krijgen ook hun geld niet terug van de kaartjes, de race is gereden, er is een uitslag.
Waarom dan ervan afwijken?

Laatst gewijzigd
Keshi

'@wielerliefhebber

Hmm, stukje vrijheid van Scorito bij een niet voorziene situatie. Niet alleen de 'wedstrijd', maar de training liep ook al afwijkend natuurlijk. Om de invloed niet te groot te laten zijn, kiezen ze dan voor de regels van de officiele wedstrijd. Zoals ze ook de officiele uitslag volgen. Ik kan me er wel in vinden.

Westland95

Davydovich 👍 zo’n kerel. Begint dat gezeik nu al weer?!

Laatst gewijzigd
MarvinG

En ook mijn cap Davidovich laat het afweten. Wat een dramatisch begin 😂

kevinraar

Heb team gemaakt voor de eredivisie
Dit heb ik
4 psv
3 Ajax
3 Feyenoord
3 nec
5 overige

BrackenRidgeCycling

Al mijn Dtjes bij de mannen zijn naar huis en Humbert van C, Lekker begin
Bij de vrouwen 2 Dtjes door en Cap Teichmann moet nog spelen.
Door Tennis en Darts zal ik volgens mij nooit in de top 100 komen, MatchKing ben ik ook dramatisch in, iemand daar nog tips voor??

arjenzvob

Bij mij begint US Open ook niet lekker, vooral bij de mannen. Cap Isner.... tja.

Qua Match King: check de odds vooraf en baseer daar je uitslagen op. Dan scoor je al vrij makkelijk meer dan 90%. Het is vooral een kwestie van elke keer invullen, want als je dat trouw doet kom je ook al een eind.

Ab Normaal

Slagveld in mijn team, maar als ik zo om mij heen hoor geldt dat voor de meesten.
Focus maar snel verleggen op Topcoach.
Ben er nog niet helemaal uit maar zit nu op:
4x Ajax
4x Psv
4x Utrecht
2x Feyenoord
2x GA Eagels
1x Groningen
1x Fortuna

Westland95

Mach King is inderdaad gewoon Toto en elke week invullen.

Platje

Doe met elke matchking mee, de hoogste telt :)

BrackenRidgeCycling

welke site checken jullie dan voor de odds? als ik vragen mag?
ik check bet365 meestal, ken geen andere

Laatst gewijzigd
La Primavera

Oddschecker. Vind persoonlijk wel fijn om van meerdere wedkantoren de odds te zien.

BrackenRidgeCycling

Thanks zal het deze ronde eens proberen

MarvinG

Zelf gebruik ik Unibet.

Maar maak je nu nog niet te druk over Match King. Gewoon zorgen dat je het consequent in blijft vullen. Ik begin elk seizoen matig tot slecht, maar uiteindelijk altijd boven de 95%. Er zijn mensen die regelmatig de doordeweekse speelrondes vergeten in te vullen. Als jij dit wel allemaal invult, pak je daar al weer extra punten ;)

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

En daarmee wordt het een soort ‘deelnemen is belangrijker dan winnen’ spel.
Niemand zit toch te wachten op het voorspellen van IJsland - Roemenië?

Laatst gewijzigd
MarvinG

Die heb je inderdaad bij alle versies. Ik moet ook zeggen dat ik het voorspellen van dit soort wedstrijden minder leuk vind. Sowieso begin ik een beetje Scorito-moe te worden. Wel erg veel spellen de afgelopen maanden, maar deels mijn eigen schuld... ik meld me weer voor alles aan haha ;)

Peli

Deadline day voor alle Topcoach spellen. Spannond!! 🤪
Wegens gebrek aan tijd (en interesse) doe ik alleen mee aan Topcoach Eredivisie. Mocht er vandaag niks geks meer gebeuren, ben ik er wel uit. Met de volgende samenstelling (zonder namen prijs te geven):
4x Ajax
4x Feyenoord
3x PSV
2x FC Utrecht
1x FC Groningen
1x SC Heerenveen
1x Fortuna Sittard
1x RKC Waalwijk
1x Go Ahead Eagles

RvhC74

Wat zijn de verwachtingen van iedereen van FC Utrecht en AZ dit seizoen????

Is Halilovic echt een must have? ik heb mijn twijfels....

Gaat iedereen voor 500 k tribune spelers of toch voor 3 wisselbare spelers op de tribune mijn goedkope tribune spelersspelen wel regelmatig iig

Momenteel heb ik 4 Ajax, 3 PSV, Twee Feyenoord, 2 AZ, 3 Utrecht, 1 Hveen, 1 RKC, 1x Eagles, 1X NEC

RvhC74

Gaat Veerman nog de transfer maken naar AZ???

1 2 ... 452 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.