[Quote] Lastige keuze tussen: Isner, Davidoch, Fritz, Brooksby, Ivashka en Fucsovics. Hoofdbrekens nog tot de deadline. [/quote]
Fucsovics in 2e ronde tegen Hurkacz vind ik wel riskant. Ook Ivashka ondanks vorm 3e ronde Berrettini te lastig denk ik. Fritz of Brooksby heel interessant in dat deel. Zeket met een de Minaur en Karatsev die slecht in vorm zijn. Brooksby vs Ymer kan ook nog spannend worden. Ymer stond aardig te tennissen afgelopen week.
'@danusz1986 Samsonva treft vervolgens Andreescu hoogstwaarschijnlijk. Ik blijf van beide speelsters af. Puntenpotentie is er wel, maar ik ga in deze categorie voor speelsters die wat zekerder zijn om ronde 1 en 2 door te komen en waarin ik ze met zekerheid captain durf te maken. Dat geldt voor bijv. Giorgi voor mij niet in R1.
Heren
A: Djokovic, Medvedev, Zverev
B: Rublev, Ruud, Hurkacz
C: Sinner, Opelka, Khachanov
D: Isner, Fucsovics, Millman
Umbert heel erg lang over getwijfeld, B waren meerdere gelijkwaardige opties met allemaal hun voors en tegens. Tiafoe ook lang over getwijfeld.
Fucsovics ook genomen omdat hij ver kan komen mocht hij Hurkacz verslaan en dan ook mogelijk lang captain punten.
Vrouwen
A: Barty, Osaka, Sabalenka
B: Pliskova, Svitolina, Krejcikova
C: Rybakina, Jabeur, Kerber
D: Giorgi, Collins, Teichmann
Bij de D heb ik er steeds 4 gehad. Sorribes met pijn in het hart af laten vallen.
Bij de A had ik er maar twee gewil. Sabalenka is puur uit noodzaak omdat ik de rest nog minder vond. Had liever een 4e B gehad. En dan Azarenka of Bencic.
Bij de C heb ik lang Ostapenko gehad. Waanzinnige loting, maar ze is zo slecht in vorm dat het me niet zou verbazen als ze zelf ook vroeg verliest. Dat stuk schema ligt naar mijn mening helemaal open.
Succes allemaal!
'@Ab Normaal Ik heb er weinig over kunnen vinden. Maar in deze berichtgeving van een aantal dagen terug wordt er ook niet op teruggekomen. https://www.eurosport.com/tennis/us-open/2021/tennis-news-denis-shapovalov-pablo-carreno-busta-danielle-collins-who-are-the-potential-surprise-us-_sto8505413/story.shtml.
Ik heb de gok genomen.
Voor de US Open gegaan voor de volgende spelers:
A: Djokovic, Zverev, Medvedev
B: Rublev, FAA, Carreno
C: Khachanov, Sinner, Humbert
D: Isner, Brooksby, Davidovich
Bij de mannen vooral Fucsovics en Ivashka nog sterk overwogen. Echter loting boven vorm gekozen.
Vrouwen:
A: Barty, Osaka, Sabalenka
B: Pliskova, Svitolina, Krejcikova
C: Rybakina, Muchova, Badosa
D: Collins, Samsonova, Alexandrova
Onder andere Bencic en Teichman nog op de korrel, maar niet meer geworden.
Edit: Zijn er nog mensen die alle topcoaches spelen en nog wat willen sparren? De laatste stukjes leggen blijft lastig met al die competities. Dit kan uiteraard ook via PB als je niet te veel prijs wi geven.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.