Scorito-algemeen

1 2 ... 459 ... 606 607
Niels22

Zal wel met vervangen van elektronica te maken hebben

Bozenik

'@Peli, Van der Hoorn lijkt me goede keuze inderdaad. Zelf heb ik Paes al en waarschijnlijk ook een Utrecht-middenvelder en wil dan niet ook nog een Utrecht-verdediger.

Mazraoui is ook lekker aan het seizoen begonnen ja. Hij is alleen wel veel geblesseerd geweest en met Rensch er ook nog bij ben ik bang dat die dus ook af en toe mag starten. Maar we gaan het zien, tot zaterdag zal ik de boel nog wel een paar keer omgooien :)

Peli

Vd Hoorn vs Janssen/Warmerdam ben ik, na ze ook even naast elkaar te leggen op transfermarkt.nl, wel uit nu. Dat wordt Vd Hoorn.
Nu nog één positie in mijn team waar ik niet 100% zeker over ben de knoop over doorhakken (wederom een Utrecht-speler, dit keer een middenvelder) en dan durf ik wel te zeggen dat ik m'n selectie rond heb.

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Onze Botic wint!!

Laatst gewijzigd
Fietsbel

'@Ab Normaal super voor het NL tennis! Die Fernandez staat me ook een partij goed te spelen, 18 jaar.

Sjonge Jonge

Gakpo geblesseerd geraakt bij Nederlands elftal, als dat een beetje serieus is zal dat weer puzzelen worden....

Peli

Gakpo keert terug naar de Herdgang en zal daar "op geleide van pijn" lichte trainingssessies volgen.
We gaan het zien. Maar het lijkt dus mee te vallen.
Hopelijk aankomend weekend tegen AZ gewoon weer inzetbaar.

UPDATE:
Volgens onofficiële bronnen schijnt het om een liesblessure te gaan en ligt Gakpo er 5 tot 10 dagen uit.
Dat zou dus betekenen dat hij de wedstrijd tegen AZ zeker niet gaat halen.

Laatst gewijzigd
Platje

Tennis gaat ineens de goede kant op, de veelgekozen (maar niet door mij) Kerber en Tiafoe eruit! Hopelijk volgt Opelka hetzelfde voorbeeld en wint mijn captain Raducanu van Rogers, dan zit er wellicht nog een bekertje in!

Wieltjeszuiger69

'@Peli, Wat betreft die 4 Ajacieden, ik vond dat juist niet zo’n moeilijke puzzel. Heb nu Mazraoui als enige verdediger, Klaassen en Gravenberch in het midden en Haller in de spits. Mazraoui lijkt me de meest zekere verdediger en scoort ook nog makkelijk, lijkt me een makkelijke keuze boven Blind die minder scoort en duurder is. Klaassen is die 6mil echt wel waard, die gaat gewoon zn goaltjes maken en echt niet zn basisplek verliezen. Hij moet nog even opwarmen. Verder zijn er (naast Til/Götze) weinig andere opties voor scorende middenvelders bij clubs die nog wel eens de 0 houden. Gravenberch gaat sowieso veel spelen en wellicht, met Alvares naast hem, wat aanvallender dan vorig jaar. En dan nog, al maakt ie weinig goals, verdient ie alsnog genoeg punten voor spelminuten en clean sheets. Dan de spits, dat vind ik de moeilijkste keuze. Volgens jou heeft Tadic boven Haller verkiezen geen uitleg nodig, maar die zou ik toch graag van je horen! 😀
Volgens mij gaat Haller meer minuten maken. Tadic zal eerder gewisseld worden denk ik, dan wel om hem rust te geven, dan wel uit bescherming. En dat kan ook makkelijk door de vele opties die ajax heeft op die positie (Antony, Berghuis, Neres). Op de positie van Haller hebben ze niet meteen een gelijkwaardige vervanger klaarstaan. Daar komt bij dat Haller gewoon een (dure) topspits is en, helemaal in de eredivisie, makkelijk zo 20 goals kan maken. Enige voordeel van Tadic is dat ie pingels neemt, maar is dat die 1 miljoen verschil met Haller waard? Ik betwijfel het. En zoals @Bozenik eerder al zei; het geeft je toch net lekker wat ruimte in het budget die je echt nodig hebt om je team te perfectioneren. Het geeft mij in ieder geval de mogelijkheid op meerdere goeie upgrades op andere posities. Al met al zullen ze beide sowieso veel punten halen, maar kijk wat je met die extra 1 mil allemaal kan 😉

Laatst gewijzigd
Platje

'@Wieltjeszuiger: kijk wie er de laatste jaren altijd het meeste punten heeft behaald bij Scorito, dat zegt genoeg over de constante kwaliteit en voor mij een no brainer, zeker in vergelijking met Haller van 1 miljoen goedkoper

Peli

Met Platje eens (dat scheelt weer typwerk😁)

dewim

'@wieltjeszuiger als ik terugkijk naar de wedstrijden van vorig jaar werd Haller regelmatig gewisseld en verhuisde Tadic naar de spitspositie. Ik begrijp zeker je keuze maar zoals ze hierboven schreven, Tadic is al zeker 2 jaar nr 1 puntenkanon, deze durf ik er niet gelijk uithalen.

mas22

Ik heb mijn team voor 95% staan. Middenveld staat bij mij als een huis. Er zijn zo veel goede opties op het middenveld te vinden, dat is eigenlijk de makkelijkste linie om in te vullen.

In mijn eerste opzet had ik 4 spelers van PSV in mijn team staan. Het zal dit seizoen gaan tussen 2 ploegen en dan wil ik in principe daar ook de meeste spelers van. Echter met het wisselbeleid van Schmidt verwacht ik dat hij heel vaak spelers gaat sparen. Dus PSV is best nog moeilijk in te schatten. Ik heb er nu nog 2 over.

De keuze die ik nog moet maken is die tussen Tadic en Haller. Op dit moment heb ik Tadic, maar als je naar vorig seizoen kijkt en je zou de doelpunten en assists van Haller doortrekken naar een volledig seizoen, dan zit er niet zo heel veel tussen Tadic en Haller. Ondanks (de in mijn ogen vaak onterechte) kritiek op Haller is hij een zekerheid in de spits bij Ajax. Wat voor Tadic spreekt is dat hij tot aan vorig seizoen eigenlijk nauwelijks minuten miste en ook bijna nooit gewisseld werd. Gezien het overschot op de flanken bij Ajax verwacht ik dat hij dit seizoen wat vaker rust zal gaan krijgen. Dus ik ben nog aan het kijken wat ik met die miljoen extra in mijn team kan upgraden.

puntenjager

Ik neem ze gewoon allebei. Haller en Tadic.

Ik heb nog 2,5 mil voor een spits. Douvikas lijkt me de beste optie, maar blijft hij nu de eerste keus van Hake?

mas22

'@Kvyvit

Zou eerder voor van Wolfswinkel gaan voor die 2.5 mio ipv Douvikas.

De en Haller en Tadic optie heb ik trouwens ook nog open staan, maar het is wel een aanslag op de rest van mijn team als ik dat zou doen.

Ab Normaal

Nou, Van Wilfswinkel is erg blessuregevoelig. Vind ik dus ook niet zo’n zekerheidje.

Peli

Van Wolfswinkel boven Douvikas verkiezen? Ik betwijfel of dat wel zo'n goed idee is. Ben dan ook wel benieuwd waarom jij dit vindt @mas22 (?)

mas22

'@Peli

Omdat Douvikas ook geen zekerheidje is. Utrecht heeft ook Dalmau nog en kan ook met vd Streek in de spits spelen. Hake heeft altijd vrij veel gewisseld in zijn voorhoede dus de vraag voor mij is hoeveel wedstrijden hij zal spelen. En hij is in het verleden ook niet direct een doelpuntenmachine geweest en zeker niet op hoog niveau.

Wolfswinkel is idd wel blessuregevoelig, maar ook altijd een garantie voor veel goals geweest, in ieder geval in NLD.

Ik zou ze overigens allebei niet kiezen, omdat er zowel in de 3 mio als in de 2 mio en lager betere opties te vinden zijn.

Astarloa

Er wordt hier veel gespeculeerd over de bekende namen, namen die een hele hoge pickrate gaan hebben. Maar net als in de wielerspellen ga je hier dus niet het verschil mee maken. Wie denken jullie dat te laag geprijsd is en het verschil kan gaan maken in je poultje? Of wil niemand wat verklappen? Ik noem zelf dan maar even Bakkari.

mas22

'@Astarlao

Ik vind dat er in elke linie spelers zijn die (te) laag geprijsd zijn en zeer goede opties zijn. Ik ga alleen geen namen noemen :)

Peli

'@Mas
Oké, duidelijk. Al lijkt het er toch echt op dat Hake wel een beetje 'klaar' is met Dalmau en Douvikas (vooralsnog) de voorkeur geeft. Is inmiddels ook basisspeler in het Griekse nationale elftal, scoorde zelfs de openingstreffer paar dagen terug.
Van Wolfswinkel speelt in een nog niet bepaald overtuigend Twente en voelt de hete adem van Ugalde in zijn nek. Als ik een aantal reacties op het FC Twente forum mag geloven ontlopen die die 2 elkaar niet zoveel.
Zelf heb ik nu nog Douvikas in mijn team, maar met Mahi op de weg terug (die 500K goedkoper is), zou ik zomaar nog kunnen switchen. Even over nadenken nog of ik die 500K nuttig aan een upgrade elders kan besteden. Zo niet, neem ik zeker Douvikas.

Laatst gewijzigd
Peli

'@Astarloa
In de categorie "mogelijk te laag geprijsd" zie ik meer dan zat mogelijkheden. Je moet ze alleen wel durven te nemen. Met als risico dat ze wellicht toch tegen zullen vallen. Maar je komt er niet onderuit bepaalde gokjes te wagen, if the price is right.
Namen hou ik voor die categorie voor me, het is juist de kunst daar zelf de juiste picks te maken.
Good luck!

mas22

'@Peli
Ik vind Ugalde ook de betere spits voor Twente. Vond hem tegen Ajax goed spelen en hij heeft het vorig seizoen ook goed gedaan. Nu Menig weg is bij Twente zou het me overigens niet verbazen dat ze allebei gaan spelen.

puntenjager

Ik schat Utrecht hoog in dit seizoen en die Douvikas beviel me wel tegen Feyenoord. Ik zou hem boven Dalmau verkiezen, maarja wie ben ik. Als hij dus basis blijft dan zie ik hem wel flink wat punten pakken. Ik zie eigenlijk pas bij 3,5 mil een spits die meer zekerheid is, maar dat geld heb ik niet.

Mazza

Bergwijn in de premier league lijkt mij echt een koopje, want hij lijkt veel te gaan spelen

1 2 ... 459 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.