Scorito-algemeen

1 2 ... 460 ... 606 607
puntenjager

Team bestaat nu uit 4x Ajax, 2x PSV, 2x Feyenoord, 2x AZ, 2x Utrecht, 1x Fortuna, 1x Heerenveen, 2x GAE, 2x NEC.
Enige twijfeling nog Douvikas.

leotje

Iemand Teze in zijn team? Heeft vorig jaar veel gespeeld

Peli

'@Leo
Vorig jaar speelde Teze zijn wedstrijden als RCV, en naar behoren ook. Maar omdat Ramalho dit seizoen op die positie de onbetwiste nummer 1 is bij PSV, moet Teze zich richten op de rechtsbackpositie. Niet zijn sterkste plek dus, maar gelukkig voor hem is zijn concurrent voor die plek (Mwene) nóg minder. Maar volgens mij heeft Schmidt die knoop nog niet doorgehakt, als hij die al definitief door gaat hakken (zal wel rouleren worden op die positie)

Edit:
Als ik me niet vergis zijn zowel Teze als Ramalho beiden 3.0M.
Als je dan toch een PSV verdediger gaat nemen, zou de keuze voor mij vrij eenvoudig zijn.

Laatst gewijzigd
mas22

Ik zou Teze zeker niet nemen, op dit moment gaat de voorkeur daar uit naar Mwene. Ik snap dat overigens niet, ik vind Teze persoonlijk een veel betere speler. Het zou kunnen dat hij uiteindelijk toch gaat spelen, maar ik zou het risico te groot vinden.

EDIT: ik zie overigens wel dat Teze in de competitie gewoon 3 wedstrijden gespeeld heeft. Maar in de CL ging de voorkeur van Schmidt uit naar Mwene. Die eerste 2 wedstrijden in de competitie speelde Teze omdat Max werd gespaard en Mwene daardoor op links kwam.

Laatst gewijzigd
Punct

Ik zat zelf ook behoorlijk met Douvakis t.o.v. Wolfswinkel of die lange Baden-nogwat van Vitesse.
Gelukkig heb ik een behoorlijk goeie ingang bij FC Utrecht en die zegt gisteren tegen mij:

"Wij gaan de hele selectie gebruiken maar denk dat Douvakis wel de voorkeur gaat krijgen ja"

Peli

'@Punct
Weet die Utrecht-ingang van jou ook of Ramselaar z'n basisplaats behoudt? 😉

Punct

Geloof dat Hake daar nog niet helemaal uit is, wordt een lastige inderdaad.
Met Maher, Timber, Gustafson en Vd Streek en vaak ook Boussaid en Sylla, plus meneer Van Overeem ...

Van Maher weet je als enige dat-ie altijd gaat spelen, en Adam is erg blij met Timber naast hem dit seizoen

Peli

Ja maar Maher overweeg ik niet echt (zoals ik geen één CVM overweeg).

Lance Beenstrong

Zou Sylla niet gewoon basis gaan spelen voorin nu Kerk weg is samen met Douvikas? Sylla heeft iig een aantrekkelijke prijs als hij basisklant wordt. Tegen Feyenoord wel basis en gescoord iig. Denk dat ik de gok wel ga wagen.

RvhC74

Dan ik wel nog meer Utrecht vragen, gaat Gustafsson ook basis speler worden. 442 met die Griekse spits en de Utrecht middenvelder in de aanval spelen???

Peli

Ik verwacht dat Mahi, zodra weer helemaal wedstrijdfit, wel echt een basisklant gaat worden bij Utrecht. Samen met Douvikas. Dan zijn je 2 plekken voorin al vergeven. (Met nog Sylla, Dalmau en Balk achter de hand)
Met Maher en Timber kun je 2 basisspelers voor het middenveld noteren. (Met Van Overeem achter de hand)
Blijven Ramselaar, Gustafson, Vd Streek en Boussaid over voor de overgebleven 2 plekken op het middenveld.
Tricky om daar tussen te moeten kiezen (al lijkt Ramselaar de meeste aanspraak te maken op een basisplaats, maar dat kan zomaar veranderen met zulke concurrenten)

Laatst gewijzigd
Timber

Iedereen vergeten hoe beslissend Van der Streek vorig seizoen was? En hoe niet beslissend Gustafson dat was? Als eerstgenoemde weer volledig fit, staat ie er gewoon in samen met Maher en Timber natuurlijk.

Platje

Niet met Timber eens, ook al was vd Streek beslissend afgelopen jaar (voornamelijk als spits) zie ik hem bij een goed spelende Douvikas geen basisklant worden

RvhC74

'@Timber

Hoe anders is het nu tot nu toe. Gustafsson al 2x gescoord e belangrijke schakel.

Ik zal als Haka met Gustafsson en vd Strek beginnen ipv Ramselaar.

Durft iemand nog de middenveldes van PSV aan?

RvhC74

Heel vaak zie ik mensen met tribune spelers van 1 mln of meer.

Is de basis en goede bank niet belangrijer en tribune puur reserve indien nood aan de man is

Peli

'@Reneetje
Er kan zomaar een moment komen dat "tribunespelers" bankspelers of zelfs basisspelers worden. Afhankelijk van programma, blessures, schorsingen en/of onvoorziene omstandigheden.
Vorig jaar heb ik (en waarschijnlijk velen met mij) ontzettend last/pech gehad van (langdurig) geblesseerde spelers. Toen was ik maar wat blij dat ik enigszins waardige vervangers beschikbaar had op mijn tribune.
Uiteraard begrijp ik dat er ook meer dan genoeg mensen zijn die ervoor kiezen om in verdediging, middenveld en aanval 500K of 750K spelers te picken, om op die manier wat extra budget vrij te maken.
Ieder z'n selectietactiek toch. Juist leuk dat er verschil in zit.
Zelf neem ik overigens wel bijna standaard aeen 500K speler in m'n aanval mee. De goedkoppste spelers in mijn andere linies zijn momenteel een verdediger van 1,25M en een middenvelder van 1,5M.

Laatst gewijzigd
Kaassoufflé

Twijfel tussen Pedersen en Trauner. De ene is 500k duurder, maar lijkt wel meer kans te hebben om te scoren. Pedersen daarentegen trekt veel naar voren om assists te geven. Voor wie gaan jullie?

Harderijder

Waarom dan niet gewoon Malacia?

Kaassoufflé

Malacia is een beetje type Tete van Ajax. Verdedigend sterk, maar aanvallend wat minder. Ik wil graag alleen verdedigers die ook kunnen scoren.

ShotSamuel

De ene speelt wel vast (Malacia) de ander niet ;)

Harderijder

Onder Slot zie ik hem wel wat meer aanvallends kunnen brengen, kijk maar eens naar zijn cijfers van een paar seizoenen geleden. Ik vind hem meer zekerheid bieden dan Pedersen, maar ook wat duurder. Tauner moet je hopen op een goed vallende corner of vrije trap, daar ben ik zelf nooit zo'n fan van.

RvhC74

Wat vinden jullie van 3x Ajax, PSV, Feyenoord, AZ en Utrecht plus 1x RKC, NEC en Eagles

RvhC74

Leveren spelers op het middenveld zoals Fleming, Vloer, Veerman, Seuntjes dit seizoen echt veel meer punten op dan de basis van Ajax PSV of AZ en Utrecht

Peli

3x AZ en 3x Utrecht zou zomaar eens teveel van beiden kunnen zijn. Als ze allebei de winstpartijen aaneen gaan rijgen, ben je spekkoper. Maar dat zie ik, zeker wat betreft AZ, niet zomaar gebeuren.

Ab Normaal

Nou, denk dat Klaassen aardig in vorm komt. Die gaat mee.

1 2 ... 460 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.