Scorito-algemeen

1 2 ... 469 ... 606 607
Pantani_83

Is er nog iemand geintereseerd om via PB te sparren over de samenstelling van het Topcoach NL team?

TheHunter

Grootste vraag op het moment; Sierhuis of van Wolfswinkel?

dvansteenis

Voeg daar Douvikas aan toe en je hebt 3 grote vraagtekens. Ik sla ze allemaal over. Een van de drie zal er wel 15 gaan maken, maar ik denk dat ik de verkeerde kies.

Jwillems90

Wat denken jullie hiervan?

Bijlow
Leeuwenburgh

Malacia
Propper
Odenthal
Ramalho
Mazraoui

Q. Timber
Til
Gravenberch
Gotze
Seuntjens
Jacobs

Pavlidis
Haller
Madueke
Sinisterra
Akman

Toch Klaassen er maar uit gehaald. Ik denk dat Gravenberch dit jaar ook productiever wordt en dat die twee dus elkaar niet zoveel ontlopen. Geldt ook voor Haller - Tadic. Haller voordeel vd twijfel. Twijfel zit nog wel bij Gotze en Madueke. Misschien wissel ik Madueke last minute nog in voor Gapko en Gotze voor een ander nog te bepalen alternatief op het middenrif.

TomTriomfeertTour

Wel een dure aanval Jay

Pantani_83

Prima team. Ik zou aleen Propper of Odenthal upgraden en je vierde aanvaller (bank) iets downgraden.

Phoenix0000

Lang over getwijfeld, maar ga toch voor een aanval met Tadic en Haller. Ik zie niet echt waar ik die 2,5m extra beter kwijt kan. Een Henk Veerman bij onzeker Heerenveen en Karlsson bij een onzeker AZ krijg ik er dan voor terug. Eigenlijk zou Gakpo nemen dan nog beste alternatief zijn.

En waar moet ik dat extra budget dan in gaan steken? Mss Bijlow als keeper nog. Enige upgrade op middenveld vind ik eigenlijk voor Klaassen gaan, maar moet er ook 1 van ajax in laatste linie hebben. 2x PSV daar vind ik geen optie. Die krijgen te veel doelpuntjes tegen.

Doel:
Paes, Leeuwenburgh

Verdediging:
Mazraoui, Ramalho, Malacia, vd Hoorn, Bakker

Middenveld:
Gotze, Gravenbergh, Toornstra, Seuntjes, Maher, Saglam

Spits:
Tadic, Haller, Madueke, Wriedt en Oratmangoen

Laatst gewijzigd
Pantani_83

Waarom geen Guus Til?

Peli

Prima team, Phoenix.
Als je idd Gakpo zou nemen ipv Madueke, dan zou je Toornstra kunnen upgraden naar Til. Ik zie nummer 10 Til er meer maken (en voorgeven) dan Toornstra in zijn nieuwe rol als controleur.
Zomaar een hersenspinsel van mij, want op zich ziet je team er gewoon goed uit natuurlijk.

Laatst gewijzigd
danusz1986

KKD team:

Van Gassel (Gister uitgevallen)
Alblas

Mirani
Lelieveld
Sanches
Van der Sluijs
Jacobs

Pflucke
Duivestijn
Niemeijer
Alberg
Van Landschoot
F. de Jong

Catic
Van Mieghem
Hilterman
Seuntjes
Blummel

Overwogen en niet gekozen: Herik (OSS), Bourard, Sleegers, Waal, Verheijdt, Muhren.

mentsjov

Veel overeenkomsten te zien met een aantal teams. Ik ga momenteel redelijk allin op Ajax, Utrecht en PSV. Vooral Utrecht is redelijk gokken, maar je moet ergens gokken om hoog te eindigen. Dit staat er nu (maar kan zoals altijd op deadline-day nog veranderen):

Keeper:
Paes, Bijlow

Verdediger:
Mazraoui, Malacia, Ramalho, Van Der Hoorn, Kasanwirjo

Middenvelder:
Klaassen, Gravenbergh, Götze, Q. Timber, Seuntjes, Saglam

Aanval:
Tadic, Gakpo, Sinisterra, Douvikas, Oratmangoen

In de verdediging gekozen voor 5 verschillende teams, om te kunnen schuiven naar verschillende speelstijlen afhankelijk van de speelronde. Over de aanval nog getwijfeld om Douvikas te downgraden, alleen zou mijn upgrade op het middenveld niet beter zijn dan wat er al staat. Zou Til nog graag ingepast hebben, maar dat gaat ten koste van een andere klepper.

Peli

'@Mentsjov
Ik tel 14 dezelfde spelers als in mijn team

danusz1986

Enige keuze die ik het laatste uur nog moet maken is Grealish/Kane/Vardy of Fernandes/Son/Salah?? Son speelt waarschijnlijk niet vandaag. De vraag is gaan Fernandes weer zo'n seizoen draaien met CR7 in de selectie. En hoeveel speelt Grealish. Dat voordeel heeft Fernandes iig.

Laatst gewijzigd
mentsjov

'@Peli

Dan hoop ik dat jij het goed gaat doen! Haha

danusz1986

'@Menstjov

Ik 11, maar ipv van de Hoorn een andere utrechter. Ipv Gotze een Feyenoorder. En ipv Sinistierra Madueke.

mentsjov

Iemand die overigens in Frankrijk zowel Mbappé en Messi heeft ingepast? Ik heb het gegokt, hoewel de eerste speelronde ze allabei er waarschijnlijk niet bij zijn🤣

danusz1986

Ik wel! En Mbappe gewoon gegokt met basis.

mentsjov

Nice! Ik heb hem op de bank zitten, ik doe het deze speelronde met een 3-5-2 met Boufal en Gouiri in de spits.

danusz1986

Mensen die Calvert Lewin niet nemen? Lijkt een slepende teenblessure te hebben haha.

https://www.msn.com/en-gb/sport/american-football/dominic-calvert-lewin-defining-burnley-moment-for-everton-kickstarted-rapid-rise-ahead-of-hat-trick-chance-against-clarets/ar-AAOjVwC?ocid=uxbndlbing

danusz1986

Ik heb Gouiri captain.

John Bidon

Madueke + Douvakis of Pavlidis + Veerman?

Ketjap Manis

Stekelenburg, Paes
Timber, Ramalho, Pedersen, Kasanwirjo, Odenthal
Klaassen, Gotze, Til, Gustafson, Seuntjens, Halilovic
Haller, Gakpo, Pavlidis, Ngonge, Berden

Heeft iemand nog tips voor m’n team? Ik doe voor het eerst mee met een voetbalspel.

Peli

'@Ketjap
Met Stekelenburg neem je een risico, omdat Onana per 4 november weer speelgerechtigd is. Geld dat je bespaard op het inruilen van Stekelenburg voor een goedkopere keeper, kan je dan mooi gebruiken om je verdediging wat te versterken. Die is nu wel wat aan de magere kant. Terwijl juist de verdediging een linie is waar je 4e en 5e speler een rol van betekenis kunnen/zullen gaan spelen.

Ketjap Manis

'@Peli Dankjewel! Ik neem je tips mee en ga nog even puzzelen.

Astarloa

Zie weinig Tadic voorbij komen. Al jaren een puntenkanon en gegarandeerde minuten. Dat geld wat je bespaart zie ik zelf nergens goed gemaakt kunnen worden. Zie her en der ook Q.Timber. Die komt niet veel voor de goal en of Utrecht het zo goed blijft doen is ook maar de vraag he.

1 2 ... 469 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.