[Quote] Aan de andere kant heeft Ten Hag meestal aan dat soort zaken maling en stelt hij de sterkste 11 op….. toch? [/quote]
Met Brobbey gewoon lekker opgesteld. Dat vind ik echter wel een andere situatie. Dat was een speler die iets kon forceren. Er was in de selectie niet een goede vervanger om Brobbey zomaar opzij te schuiven. Ik denk dat Rensch en Mazraoui niet heel ver uit elkaar staan in de pikorde. Mazraoui wint de strijd nu, maar vorig jaar ook niet heel erg gemist..
Al denk ik persoonlijk dat hij wel bijtekent nog. Anders misschien ook juist spelen om zich in de kijker te spelen. Kunnen ze in de winterstop nog leuk bedrag pakken. Ik hou hem erin
'@Mas22 gelukkig, ik heb maar 3 dezelfde als Kevin en we zullen vast niet de enige zijn 😉
@Peli, kevin heeft een soort mytische status op dit forum is me eerder ook al opgevallen. Ik ben er pas sinds de tour dus weet het fijne er ook niet van…misschien maar beter ook. ik weet alleen: kom je aan kev, kom je aan iedereen.
De keuken kampioen divisie teams die hier zijn geplaatst lijken veel op de mijne! Zeker het middenveld verbaasde me hoeveel overeenkomsten ik zag.
Woud havenkotte
Mirani reith Kemper veldmate molenaar
Pflucke niemeijer Steijn duijvesteijn dejong de Waal
Fofana muhren hilterman dallinga vanHoeven
Eredivisie als ik met Kevin vergelijk maar 3 overeenkomsten (1 keeper en 2 middenvelders). Twijfel zit m alleen nog in Vlap en eigenlijk Twente in zijn geheel.
'@Kevin
Inmiddels ff vergeleken, ik heb 4 dezelfde namen. Jou team is wek breder maar mijn elftal is sterker denk ik, mits fit, geen blessures en/of schorsingen.
Halilovic snap ik wel. Geen ruimte voor als 6e middenvelder. Keepers vind ik wel veel geld aan besteed gaat je dat echt zoveel voordeel opleveren? Ik vraag het mij af
'@Ric ik verwacht bij beiden niet. Maza is ondanks het niet soepel verlopen van de contract onderhandelingen de 1e keuze van Ten Hag en doet het hartstikke goed. Het kan natuurlijk wel zijn dat hij af en toe rust krijgt. Pedersen is basis speler, Geertruida moet zich volgens mij meer richten op RCV en backup achter Pedersen
'@Wieltjeszuiger Over de status van Kevin, hij is hier een jaar of 2 en vraagt veel... Heel veel zowel op het forum als in pms. Zijn eerste 2 teams met wielrennen waren eigenlijk gewoon door het forum samengesteld. Daarom zweeft het idee kevins team is ons team.
Maar kritiek op ons team is welkom zolang t netjes blijft ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.