Scorito-algemeen

1 2 ... 468 ... 606 607
Rob94

Ik zie nu pas dat Sanches dus als aanvallende middenvelder speelt. Dom dom dom.

Peli

Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, want zelf doe ik niet mee met Topcoach KKD.....
Maar is hier nog iemand die Hilterman als captain had?
Zo ja, well done 👌🏼

Harderijder

Ja ik :) gelukkig want bak er verder nog niet zoveel van

Pim96

Hier helaas Hilterman gewisseld met Duijvestijn. Loop na de proefrondes al flink achter de feiten aan. Vandaag wel prima score.

Koopmans
Van Gassel (au)

Van Vlerken
Mirani
Marzo
Lelieveld
Dekker

Duijvenstijn
Plucke
Steijn
Opoku
De Waal
De Jong

Muhren
Hilterman
Seuntjens
Dallinga
Mathieu

Kees Krokant

Nu gudmondsson weg is bij Groningen, zal de vervanger van hem een koopje zijn. De vraag is , wordt het Meijer of Kalley(nieuwe aankoop)? Iemand met inside info?

Pim96

Vanaken maar 20% pickrate, laagste in jaren voor hem denk ik. Ja hij was nogal duur, maar toch altijd goed voor aardig wat doelpunten.

Ric

Meijer speelt morgen.
Maar ja, is het een blijvertje?

Ab Normaal

Ja hoor. Hier captain Hilterman :)

Peli

[edit] never mind 😬🙂

Laatst gewijzigd
Astarloa

'@Peli, heb je bericht ontvangen maar kan op de een of andere manier niet reageren. Mijn antwoord komt erop neer dat ik Tadic heb i.p.v. Gravenberch en nog een 4-tal wisselingen, rest van het team vrijwel hetzelfde.

Pim96

[Quote] Aan de andere kant heeft Ten Hag meestal aan dat soort zaken maling en stelt hij de sterkste 11 op….. toch? [/quote]

Met Brobbey gewoon lekker opgesteld. Dat vind ik echter wel een andere situatie. Dat was een speler die iets kon forceren. Er was in de selectie niet een goede vervanger om Brobbey zomaar opzij te schuiven. Ik denk dat Rensch en Mazraoui niet heel ver uit elkaar staan in de pikorde. Mazraoui wint de strijd nu, maar vorig jaar ook niet heel erg gemist..

Al denk ik persoonlijk dat hij wel bijtekent nog. Anders misschien ook juist spelen om zich in de kijker te spelen. Kunnen ze in de winterstop nog leuk bedrag pakken. Ik hou hem erin

kevinraar

mij eredivisie team

drommel
bijlow

timber
teze
malacia
propper
el karouani

gotze
gravenberch
maher
seuntjes
halilovic
schone

haller
linsen
madueke
veerman
akman

Peli

Kevin, wacht anders ff tot na de deadline, maat.

Astarloa

Niks meer aan doen.

Pim96

Mooi team Kevin!

En ondertussen weet iedereen toch wel dat Kevin hem eerder post. Is helemaal prima toch. Ik ga dat team maar kopiëren, wel zo makkelijk ;)

Peli

Oh haha, my bad.
Wel prima teampie idd.

mas22

Als ik naar het team van Kevin kijk heb ik maar 2 dezelfde spelers. Grappig om te zien dat iedereen er toch een iets andere kijk op heeft.

Keshi

Dallinga en Mathieu KKD parels voorlopig, 750 en 250K voor puntenscorende spitsen. Allebei nog geen 10% gekozen.

Wieltjeszuiger69

'@Mas22 gelukkig, ik heb maar 3 dezelfde als Kevin en we zullen vast niet de enige zijn 😉

@Peli, kevin heeft een soort mytische status op dit forum is me eerder ook al opgevallen. Ik ben er pas sinds de tour dus weet het fijne er ook niet van…misschien maar beter ook. ik weet alleen: kom je aan kev, kom je aan iedereen.

dvansteenis

De keuken kampioen divisie teams die hier zijn geplaatst lijken veel op de mijne! Zeker het middenveld verbaasde me hoeveel overeenkomsten ik zag.
Woud havenkotte
Mirani reith Kemper veldmate molenaar
Pflucke niemeijer Steijn duijvesteijn dejong de Waal
Fofana muhren hilterman dallinga vanHoeven

Eredivisie als ik met Kevin vergelijk maar 3 overeenkomsten (1 keeper en 2 middenvelders). Twijfel zit m alleen nog in Vlap en eigenlijk Twente in zijn geheel.

Peli

Ik kom aan niemand, heb m'n mea culpa al ingediend 🙃

RvhC74

'@Kevin

Inmiddels ff vergeleken, ik heb 4 dezelfde namen. Jou team is wek breder maar mijn elftal is sterker denk ik, mits fit, geen blessures en/of schorsingen.

Halilovic snap ik wel. Geen ruimte voor als 6e middenvelder. Keepers vind ik wel veel geld aan besteed gaat je dat echt zoveel voordeel opleveren? Ik vraag het mij af

Ric

Verliest pedersen eerder zijn plek aan Geertruida Mazraoui aan Rensch?

RvhC74

'@Ric ik verwacht bij beiden niet. Maza is ondanks het niet soepel verlopen van de contract onderhandelingen de 1e keuze van Ten Hag en doet het hartstikke goed. Het kan natuurlijk wel zijn dat hij af en toe rust krijgt. Pedersen is basis speler, Geertruida moet zich volgens mij meer richten op RCV en backup achter Pedersen

M@thijs

'@Wieltjeszuiger Over de status van Kevin, hij is hier een jaar of 2 en vraagt veel... Heel veel zowel op het forum als in pms. Zijn eerste 2 teams met wielrennen waren eigenlijk gewoon door het forum samengesteld. Daarom zweeft het idee kevins team is ons team.

Maar kritiek op ons team is welkom zolang t netjes blijft ;)

1 2 ... 468 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.