Idd, @Marvin: ik doe ook alleen moeite voor Match King en Top Coach NL. Ik doe nog mee met Topcoach UK en alle andere Match Kings, maar die doe ik gewoon uit de losse pols en ik zie het verder wel. Zo heb ik het afgelopen seizoen ook Match King BE gespeeld en zilver gehaald. Een duimpje moet er wel inzitten bij de overige Match Kings. Voor NL verwacht ik wel minimaal een bekertje, het liefst weer een gouden.
@kvyvit: dat bedoel ik. Het moet wel leuk blijven.
Als het goed is tellen dit jaar de hoogste scores voor Topcoach en Match King. Dus inderdaad, door ze allemaal te spelen heb je wel meer kans op een hogere index. Echter moet het invullen van alle spellen dus niet ten koste gaan van de kwaliteit. Beter goede focus op enkele spellen en daar hoog scoren dan alle spellen halfbakken invullen en niet boven de 90% uitkomen...
To Mühren or not to Mühren. That’s the question
Neem ik hem niet dan kan ik iedereen nemen die ik graag wil.
Gaat hij net zoveel scoren als bij Cambuur in een iets minder elftal.
Dat is mijn dilemma.
En ik neem aan dat niemand weet wanneer Hammouti weer fit is?
En zijn er hier Emmen supporters die weten of Emmen in de voorbereiding een penalty heeft gekregen en zo ja, wie hem nam.
Wordt het of Veldmate of Hilterman?
'@Ric ik kan niet antwoorden op je pb. Krijg een foutmelding. Als ik een nieuw bericht naar je wil sturen idem.
Maar klopt ik heb idd daar een aantal spelers van. Tactiek bestaat uit dat ik 8 spelers kan laten staan en per linie een wissel kan maken nav het speelschema. PSV is idd lastig te voorspellen door het wisselbeleid.
Gaat lekker had gister mijn franse scorito af en nu blijken 5 spelers twijfelachtig tot een Messi die niet gaat spelen. Het gaat om Messi, Paqueta, Under, Bayo, Mbappe. Ik kan zelfs geen 2 spitsen met zekerheid opstellen. Heb under maar ingeruild voor Payet, Paqueta downgrade naar Boudaoui (Nice) en Botman ipv Aguerd. Kijk nog even of ik dit doorzet.
Zelfde geldt voor Engeland met Son en Calvert Lewin. Lastig allemaal.
Zelfde geldt voor Engeland met Son en Calvert Lewin. Lastig allemaal.
Ik heb hetzelfde probleem, Mbappe Bayo en Ben Yedder.. Maar als ik het zo lees zijn ze echt alleen niet zeker en zou er niks geks aan de hand moeten zijn.. Ik kan het nog oplossen door 442 te gaan de eerste ronde.. Messi heb ik niet mee met een lichte FOMO.. Als je zijn debuut zag, tegenstanders gooien zich vol op Messi, ik vrees dat dat een beetje de standaard gaat worden..
@Karperdrol Ik vrees dat alles naar Ronaldo gaat, bij Portugal zie je ook niet veel van Bruno naast Ronaldo.. Ik durf het niet voor dat geld
KKD team is er klaar voor.
Jurjus
Van Gassel
Mirani
El Yaakoubi
Lelieveld
Van Vlerken
Dekker
Pflucke
Duivestijn
Fedde de Jong
Max de Waal
Sleegers
Alberg
Muhren
Seuntjens
Hornkamp
Dallinga
Ntelo
Team is gemaakt om 3-4-3 te spelen. Was nog een aardige puzzel omdat ik op het laatste moment Murkin niet aandurfde en niet te veel spelers van hetzelfde team wilde. Had eerst 4x Volendam en 4x De Graafschap. En had er ook 2 van ADO, dat heb ik wegens het dreigende einde van de club ook maar niet gedaan. Dat heb ik het laatste half uur nog even aangepast.
Zijn er trouwens ook WF subleagues voor topcoach en match king?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.