Scorito-algemeen

1 2 ... 466 ... 608 609
maxverton

Ben ik eigenlijk de enige die voor een supersterke basis 11 gaat en dan 3 500 k’ers op de tribune zet? Dit doe ik eigenlijk altijd en ik moet zeggen dat dat goed werkt😄

leo de haan

Pavlidis of gakpo?

Punchbox

'@Leo, Beide!

Peli

Clubwatcher Stefan Bleeker heeft het volgende op Twitter gepost:
"Het lijkt erop dat Bjorn Meijer tegen Heerenveen zijn basisdebuut gaat maken voor FC Groningen. Tevens basisplaatsen voor Jørgen Strand Larsen en Leroy Duarte. Irandust begint waarschijnlijk vanaf de bank net zoals De Leeuw."

Dan lijkt dit me de opstelling:
Leeuwenburgh
Hankouri Wierik Kasanwirjo Meijer
Dammers Duarte
Joosten Suslov Ngonge
Strand Larsen

Met t.z.t. Suslov op de plek van Joosten en Irandust op 10, lijkt me.

Ab Normaal

'@maxverton
Nou, ik doe er twee.
Vind in de verdediging net iets te risicovol.

Chef83

Ik vind t dit jaar wel moeilijker als andere jaren .
Blijven de prijzen hetzelfde in de winterstop of kunnen de parreltjes duurder worden? 😁

Platje

Pareltjes worden duurder alleen je budget verandert niet ;)

Imbatido

Durven jullie nog specifiek een aanvaller te kiezen die mogelijk pinchhitter is? Ik vind Dessers eigenlijk wel aanlokkelijk. Zowel als hij basisspeler wordt als dat hij als pinchhitter zou fungeren.

Ketjap Manis

Ik heb drie goedkope basisklanten van verschillende teams. 2x750k en 1x500k. Die gebruik ik als reserves.

Verder 4x ajax, 3x psv, 2x Feyenoord, 2x Utrecht, 2x Groningen, 1x Heerenveen, 1x willem2.

Rob94

Zijn er mensen die Halilovic overwegen? Ben ergens een beetje bang voor een gevalletje Thorsby

MarvinG

'@Rob94 daar zit ik inderdaad ook een beetje mee in mijn maag. Zelfde voor Saglam... begon vorig seizoen ook goed. Uiteindelijk niets meer opgeleverd.

Sjonge Jonge

Davy Klaassen doet dit weekend niet mee tegen Zwolle

danusz1986

Mensen die hem nu laten liggen nu hij 1 pot gaat missen?

Harderijder

Klote. Maar om mijn team er voor om te gooien heb ik ook geen zin meer in.

MarvinG

Heb hem sowieso niet, dus maakt voor mij niks uit.

danusz1986

Het vervelende is dat ik niemand zie als vervanger in mijn team voor Klaassen. Van Ginkel of Gotze zou in de buurt komen. Maar die gaan sowieso minder spelen dan Klaassen zal doen ondanks deze match.

Peli

Tuurlijk ga ik hem er niet nu uitgooien, hij gaat 1 potje missen....
Even een potje banken en daarna weer opstellen.

Laatst gewijzigd
Peli

Even voor de goede orde, Klaassen doet "hoogstwaarschijnlijk" niet mee, door "lichte liesklachten". Vooral uit voorzorg voor het a.s. CL duel.
Niks om je zorgen over te maken, zo op het eerste gezicht (op het potje aankomende weekend na dan)

Laatst gewijzigd
danusz1986

Grealish/Gros/Wilson of Fernandes/Norgard (Brentford)/Murphy (newcastle). De vraag is natuurlijk of Fernandes een must gaan zijn. Gaat hij nog steeds de vrije trappen nemen en de corners of gaat Ronaldo zich ermee bemoeien. Bij het Portugese elftal valt Fernandes ook vaak tegen omdat de aandacht ligt op Ronaldo. Wat denken jullie?

Laatst gewijzigd
Peli

Ook even een update m.b.t. PSV (niks schokkends overigens):

"PSV kan in de kraker tegen AZ in ieder geval niet beschikken over Davy Pröpper en aanwinst Carlos Vinícius. Achter de namen van Cody Gakpo en Ibrahim Sangaré staat een vraagteken.

Dat vertelt trainer Roger Schmidt op de persconferentie voorafgaand aan het duel. De precieze reden van de afwezigheid van Pröpper is niet bekend. Vinícius heeft nog geen werkvergunning, waardoor hij niet in actie mag komen in het AFAS Stadion.

Het zou dus ook kunnen dat Gakpo en Sangaré zich bij het lijstje met afwezigen voegen. Eerstgenoemde liep een lichte blessure op bij het Nederlands elftal. Het herstel van Gakpo ziet er 'goed' uit, stelt Schmidt. Het is niet duidelijk waar Sangaré precies last van heeft. De controleur speelde afgelopen week twee interlands namens Ivoorkust."

puntenjager

'@rob94 @marving ik neem hem wel mee voor op de bank/basis in combinatie met Seuntjes. Veerman en Halilovic zijn onomstreden las ik ergens, dus die pakt zijn puntjes wel.

Fiepke

Zojuist m'n team in elkaar gedraaid in een twintigtal minuten. De basis had ik al redelijk op basis van eerste ronden. In ieder geval 18 spelers met uitzicht op veel minuten/vaste basisplaatsen, scorend vermogen en assists. Heb wel duidelijke keuzes moeten maken, anders had ik echt met iets te veel magere spelers met lage prijs op de bank/tribune zitten in de loop van de eerste seizoenshelft.

Nu nog puzzelen voor KDD, Engeland, Duits en Spanje. Hoewel ik me afvraag of ik met die laatste 3 doorga. Kost me een partij tijd om bij te houden.

MarvinG

Ik heb de overige topcoaches net snel in elkaar geklikt. Heb gewoon niet de tijd en zin om alles uit te pluizen voor die landen. Ik zie wel waar het schip strand. Focus ligt op Topcoach NL :)

Nopper

Iemand info over wat er met Stekelenburg aan de hand is? Er staat een ? bij zijn naam.

puntenjager

Ik heb ook de overige topcoach spellen snel ingevuld. Het wordt anders bijna een tweede baan.

1 2 ... 466 ... 608 609

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.