Clubwatcher Stefan Bleeker heeft het volgende op Twitter gepost:
"Het lijkt erop dat Bjorn Meijer tegen Heerenveen zijn basisdebuut gaat maken voor FC Groningen. Tevens basisplaatsen voor Jørgen Strand Larsen en Leroy Duarte. Irandust begint waarschijnlijk vanaf de bank net zoals De Leeuw."
Dan lijkt dit me de opstelling:
Leeuwenburgh
Hankouri Wierik Kasanwirjo Meijer
Dammers Duarte
Joosten Suslov Ngonge
Strand Larsen
Met t.z.t. Suslov op de plek van Joosten en Irandust op 10, lijkt me.
Grealish/Gros/Wilson of Fernandes/Norgard (Brentford)/Murphy (newcastle). De vraag is natuurlijk of Fernandes een must gaan zijn. Gaat hij nog steeds de vrije trappen nemen en de corners of gaat Ronaldo zich ermee bemoeien. Bij het Portugese elftal valt Fernandes ook vaak tegen omdat de aandacht ligt op Ronaldo. Wat denken jullie?
Ook even een update m.b.t. PSV (niks schokkends overigens):
"PSV kan in de kraker tegen AZ in ieder geval niet beschikken over Davy Pröpper en aanwinst Carlos Vinícius. Achter de namen van Cody Gakpo en Ibrahim Sangaré staat een vraagteken.
Dat vertelt trainer Roger Schmidt op de persconferentie voorafgaand aan het duel. De precieze reden van de afwezigheid van Pröpper is niet bekend. Vinícius heeft nog geen werkvergunning, waardoor hij niet in actie mag komen in het AFAS Stadion.
Het zou dus ook kunnen dat Gakpo en Sangaré zich bij het lijstje met afwezigen voegen. Eerstgenoemde liep een lichte blessure op bij het Nederlands elftal. Het herstel van Gakpo ziet er 'goed' uit, stelt Schmidt. Het is niet duidelijk waar Sangaré precies last van heeft. De controleur speelde afgelopen week twee interlands namens Ivoorkust."
Zojuist m'n team in elkaar gedraaid in een twintigtal minuten. De basis had ik al redelijk op basis van eerste ronden. In ieder geval 18 spelers met uitzicht op veel minuten/vaste basisplaatsen, scorend vermogen en assists. Heb wel duidelijke keuzes moeten maken, anders had ik echt met iets te veel magere spelers met lage prijs op de bank/tribune zitten in de loop van de eerste seizoenshelft.
Nu nog puzzelen voor KDD, Engeland, Duits en Spanje. Hoewel ik me afvraag of ik met die laatste 3 doorga. Kost me een partij tijd om bij te houden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.