'@Peli, je team ziet er prima uit zo, inderdaad, niet meer sleutelen is het allermoeilijkste van het spel, heel veel succes daarmee! 😅
Mijn team is eindelijk ook klaar! Ik heb volgens mij een doelpuntenmachine gecreeed met deze 18 klappers.. Maarja, morgen zal ik op een of andere manier vast mezelf weer kunnen overtuiigen van een idiote wissel…
4x Ajax, 3x psv, 3x Utrecht, 2x feyenoord, 2x Groningen, 1x Vitesse, 1x Fortuna, 1x NEC, 1x Eagles.
🤞
Een uur voor einde nachtdienst in ieder geval een team in elkaar met nog 500k over, nog even puzzelen dus morgen in de hoop dat er nog wat dingen duidelijk worden.. Aantal spelers waarbij ik toch teveel twijfel en nog niet direct mee durf te nemen, zoals een Wittry, Pedersen.. Momenteel nog Gakpo en Douvikas in de aanval met enige twijfel, Gakpo gaat denk ik toch blijven staan want anders zit ik met maar 1 speler van PSV..
Momenteel 4x Feyenoord, 4x Ajax, 3x Utrecht, 2x PSV, 2x GAE, 1x Fortuna, 1x Heerenveen, 1x RKC
'@ Karper, thanks voor je antwoord. Die verdediger gaat het wel worden dan. De middenvelder wordt nog even twijfelen maar neig toch meer naar Suslov omdat die de eerste wedstrijden ook gewoon in de basis stond, bij een nieuwe aankoop is dat altijd nog maar afwachten. Er zijn ook niet echt goede alternatieven in die prijsklasse te vinden..
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.