Scorito-algemeen

1 2 ... 465 ... 606 607
Ric

Obispo-boscalgi-ramalho-teze
4 verdedigers die centraal kunnen spelen. Ineens begint er een stemmetje in mijn hoofd te roepen dat ook Ramalho weleens de dupe kan worden van onze rouleer Duitser tegen de clubs van het rechter rijtje?

Terecht stemmetje in mijn hoofd of maak ik me zorgen om niets.

danusz1986

'@Peli 19 jarige verdediger van Groningen?

Peli

Als je op die manier denkt @Ric kan je nul PSV'ers picken

Peli

'@Danusz
πŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈπŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈπŸ€·πŸΌβ€β™‚οΈ πŸ˜‰

Laatst gewijzigd
Timber

Dat speculeren op rouleren van Schmidt loopt ook een beetje de spuigaten uit niet? Alsof hij wekelijks zijn basisspelers rust gaat geven tegen het rechterrijtje. Dus spelers als Ramalho zullen hoogstens 15 competitiewedstrijden spelen? Onzin natuurlijk.

Astarloa

Kasanwirjo hier ook als 4e/5e verdediger.

T1MM0S

Stekelenburg niet aanwezig bij Ajax training, Ajax brengt niet naar buiten waarom.. Hopelijk morgen (of vandaag eigenlijk...)) wat meer duidelijkheid daarover.. Wordt een aardige puzzel zo!

Laatst gewijzigd
Wieltjeszuiger69

'@Peli, je team ziet er prima uit zo, inderdaad, niet meer sleutelen is het allermoeilijkste van het spel, heel veel succes daarmee! πŸ˜…
Mijn team is eindelijk ook klaar! Ik heb volgens mij een doelpuntenmachine gecreeed met deze 18 klappers.. Maarja, morgen zal ik op een of andere manier vast mezelf weer kunnen overtuiigen van een idiote wissel…

4x Ajax, 3x psv, 3x Utrecht, 2x feyenoord, 2x Groningen, 1x Vitesse, 1x Fortuna, 1x NEC, 1x Eagles.
🀞

Laatst gewijzigd
danusz1986

De enige keuze waar ik nog mee zit is Malacia/Timber (5e middenvelder) /vdVenne (6e middenvelder) of Pedersen/Irandurst/Rommens (6e middenvelder).

T1MM0S

Een uur voor einde nachtdienst in ieder geval een team in elkaar met nog 500k over, nog even puzzelen dus morgen in de hoop dat er nog wat dingen duidelijk worden.. Aantal spelers waarbij ik toch teveel twijfel en nog niet direct mee durf te nemen, zoals een Wittry, Pedersen.. Momenteel nog Gakpo en Douvikas in de aanval met enige twijfel, Gakpo gaat denk ik toch blijven staan want anders zit ik met maar 1 speler van PSV..

Momenteel 4x Feyenoord, 4x Ajax, 3x Utrecht, 2x PSV, 2x GAE, 1x Fortuna, 1x Heerenveen, 1x RKC

Laatst gewijzigd
John Bidon

Stekelenburg is toch zeker geen optie? Zal ws nog maar 6 wedstrijden ofzo keepen. Daarna is schorsing van Onana voorbij.

Westland95

Even serieus, de nummer 73 en 140 in de vrouwen finale US open. Niet te doen die tennis poules.

Platje

1 ding scheelt, er zijn er maar 163 die 1 van de 2 heeft en 3 die ze allebei hebben (dat is wel knap).. vaak is het inderdaad een loterij en moet je hopen dat een gokje goed uitpakt.

Punchbox

Mijn team voor Topcoach staat wel redelijk nu. Ik heb enkel nog de twijfel tussen Suslov en Irandust van Groningen en of de jonge verdediger van 19 daar in de basis blijft staan. Is er hier een Groningen-kenner die daar meer inzicht op heeft?

Karperdrol

'@punchbox
ik verwacht wel dat hij in de basis blijft staan.
Ik vond hem erg goed spelen.
Suslov en Irandust, vind ik een hele lastige. ik blijf er van af

mas22

'@John Bidon

de schorsing van Onana loopt af op 4 november, daarvoor speelt Ajax nog 8 competitiewedstrijden.
En ik ga er niet vanuit dat Onana dan gelijk zijn plek terug krijt.

Fietsbel

Weet iemand hoe het staat met de blessure van Geertruida? Anders lijkt Pedersen een koopje voor 2 miljoen. Mocht Geertruida terugkomen verwacht ik hem niet op de plek van Trauner en Senesi, enkel rechtsback lijkt een optie.

Laatst gewijzigd
Karperdrol

Geertruida gaat vd week minuten maken bij onder 21.

Laatst gewijzigd
Platje

Geertruida speelt waarschijnlijk dit weekend een wedstrijd met Jong Feyenoord.. wil graag Pedersen in m'n team maar door de onzekerheid voor zijn basisplek doe ik het toch maar niet denk ik

Fietsbel

Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat Pedersen zomaar naar de bank wordt gewezen. Pedersen is wel een type back, die Slot bij AZ ook had.

Laatst gewijzigd
Peli

'@Fietsbel
Waarom stel je de vraag dan? πŸ€”πŸ˜…

Punchbox

'@ Karper, thanks voor je antwoord. Die verdediger gaat het wel worden dan. De middenvelder wordt nog even twijfelen maar neig toch meer naar Suslov omdat die de eerste wedstrijden ook gewoon in de basis stond, bij een nieuwe aankoop is dat altijd nog maar afwachten. Er zijn ook niet echt goede alternatieven in die prijsklasse te vinden..

Fietsbel

'@Peli Andere inzichten verkrijgen?

Ric

Suslov - Irandust - Ngonge achter De Leeuw.
Ik denk dat dat het gaat worden. BEn geen FC supporter overigens.

Ric

Vermoedelijke opstelling op basis van training gevonden":

Leeuwenburgh - hankouri - te wierik - kasanwirjo - Meijer (debuut) - Duarte -Dammers - Suslov - Ngonge - Joosten - Strand Larsen.

Die Meijer is 750.000 zou dat de linksback worden???

1 2 ... 465 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.