Scorito-algemeen

1 2 ... 464 ... 606 607
Frits

En dan nog maar te spreken over een middenvelder van 2,5m..
Suslov, Gustafson of Boussaid, Bero of Midtsjo

Karperdrol

die heb ik vooralsnog allemaal links gelaten... maar moet ik er 1 kiezen, dan zal het Midtsjo worden.
Suslov zou ook een redelijke keuze zijn.
Bij Utrecht weet ik niet wie er gaat spelen naast Maher en van Vitesse verwacht ik niet heeeeel veel van dit jaar.

danusz1986

'@Vis

Allemaal niet! Scoren te weinig of sommige zijn onzeker (Midtsjo) op veel wedstrijden (Gustafson en Boussaid).

Peli

Ik heb zo'n vermoeden dat er maar heel weinig mensen zijn met een middenvelder van 2.5M in hun team.
En terecht/begrijpelijk.

Laatst gewijzigd
Frits

En van de middenvelders van 3m alleen Veerman lijkt mij, in principe zijn alle middenvelders onder de 3,5m een beetje poepie

mas22

'@Peli

Nee, 1 positie downgraden (en dat is nog maar de vraag hoeveel dat scheelt) om 2 posities sowieso te versterken

Frits

Ik heb momenteel nog Suslov van het opgenoemde rijtje, zou niet weten waar ik nog minimaal een miljoen weg moet halen om deze up te graden naar een middenvelder van 3,5m..

Peli

'@Mas22

Ah, oké. Dan begreep ik je verkeerd.
Ja, dan is Witry misschien wel het overwegen waard.

Als 2.5M middenvelder is die Irandust trouwens misschien best een optie. Hoewel het natuurlijk een gok blijft, bij een speler die je nooit hebt zien spelen.
Maar pikte in Zweden toch wel z'n goaltjes en assists mee. Nam bij Häcken de vrije trappen (en ook de pingels, dacht ik).
En heeft ook al een aantal A-interlands mogen spelen voor Zweden. Lijkt me dus een aanwinst voor FCG.

Frits

'@Peli ik lees het inderdaad, heeft ook rugnummer 10 gekregen. Wellicht het overwegen waard om hem te nemen in plaats van Suslov.

Imbatido

Is het niet wat riskant om Mazraoui te nemen? Hij is eerste keuze als rechtsback, maar dat zegt vooral wat over wie er in de CL speelt toch? In de Eredivisie zouden ze toch heel goed met Rensch kunnen spelen om Mazraoui rust te geven? Rensch is inmiddels ook international, dus die zal ook veel kansen krijgen. En Mazraoui heeft toch ook wel vaak blessuretjes gehad de laatste jaren.

Ik heb Timber voorlopig, maar ik weet ook niet of dat de beste keuze is. Als 'spelen' en 'fit blijven' het enige criterium is voor een Ajax-verdediger, wie zou je dan het best nemen? Mazraoui-Rensch, Timber-Martinez-Schuurs-Blind, en voor linksback heb je Tagliafico en een aantal van die gasten. Wie gaat het vaakst minstens 45 minuten maken?

Laatst gewijzigd
Frits

'@imbatido ik denk persoonlijk dat Blind moet wijken voor Tagliafico en Mazraoui met Timber en Martinez spelen. Rensch en Blind kunnen ook op het middenveld spelen voor o.a. Gravenberg of Alvarez.

Laatst gewijzigd
Fietsbel

En calculeer ook direct die 5-6 dwaze acties in van Tagliafico.

Platje

Tot nu toe neem ik het gokje met de nieuwe nr 10 van Groningen.. ik vind Blind tot nu toe een erg slecht seizoen hebben, zowel bij Ajax als tegen Noorwegen. Echt heel veel balverlies. Toch denk ik dat hij, als hij fit blijft, bijna altijd een plekje bij de eerste 11 heeft. Middenveld zal hij ook niet veranderen, alleen wellicht een keer thuis tegen een mindere tegenstander of in de rust

DeNescafe

'@Danusz, Witry "sowieso" basis ipv Sugawara, nogal een statement. Hoe kom je erbij?

RvhC74

Vraagstukken voor mij:

Halilovic of Timber (Utrecht).

Wel of niet Gotze??

Wie durft Zahavi aan, vind m zelf beetje overschat, ook qua prijs.

Wittek of toch Malacia of Ter Avest. Krijg dan twee verdedigers van Utrecht en/of Feyenoord.

Durft iemand keeper FC aan, geen garantie, wat kun je van FC Groningen nog verwachten dit seizoen

Peli

Ik heb de keeper van FC Groningen (Leeuwenburgh), als m'n 2e doelman. En ook nog eentje van Groningen als m'n 5e verdediger.
Is dat zo gewaagd dan? @Reneetje

Laatst gewijzigd
Pim96

[Quote] Wie durft Zahavi aan, vind m zelf beetje overschat, ook qua prijs. [/quote]

Hoezo overschat? Wat is je inschatting dan? Deze man heeft toch meer dan bewezen zijn doelpunten te maken? Zowel in Champions League, Eredivisie en Nationale ploeg. Vorig seizoen bijna 1 op 2 en dit seizoen ook al weer op 2 goals. Enige vraag is of hij geregeld blijft staan of eruit wordt gehaald.

RvhC74

'@Peli
Ik vind nogal een risico keeper van FC Groningen. Padt was zekerheid. Vraag het me nu af. Moet je wel zeer betrouwbare eerste keeper hebben lijkt mij.

@Pim96
Vindt dat Zahavi veel te duur geprijsd is,. Zo'n geweldige spits is het ook niet. Leuk voor 10/15 goals max denk ik

Meningen verschillen

dewim

Ik zit hier nog te twijfelen over de spits van utrecht. Voor dat geld kun je ook Bruma van PSV erin klikken, die toch ook regelmatig zijn wedstrijden zal meespelen of eventueel pinchhitter ptn zal verzamelen. Ik ben er nog niet van overtuigd dat Douvikas ook alle wedstrijden gaat spelen namelijk. Twijfel, twijfel, …..

dewim

Ik heb in plaats van Zahavi Gakpo. Verschil van anderhalf miljoen kon ik ergens beter gebruiken. Maar begrijp wel dat je de man van Israel kiest.

Peli

Sinds wanneer is de keeper van FC Groningen een risico?
Ik vind die van Sparta, Vitesse, Twente, PEC, RKC, Cambuur, Go Ahead, NEC, Heerenveen, Willem II en Fortuna riskanter, eerlijk gezegd. Sommigen van hen nog duurder dan Leeuwenburgh ook.
Groningen is al jaren een ploeg waarvan de keeper en verdedigers toch wel aardig wat punten binnenharken in Scorito. Uiteraard is Leeuwenburgh geen Padt, maar hij maakt in de voorbereiding en eerste 3 speelronden ED toch een vrij stabiele indruk op mij. Oké, 5 tegengoals tegen PSV. Waarvan de keeper overigens bij geen 1 van die goals directe schuld had.

Imbatido

Groningen is wel veel belangrijke spelers verloren met Padt, Itakura, Gudmundsson, Matusiwa, El Messaoudi, dus of ze nog steeds goed kunnen verdedigen moet je nog maar afwachten.

Peli

Heb daar al wel een aardig beeld van, na een wedstrijd of 7 à 8.
Vandaar mijn keuze voor Leeuwenburgh ;-)
En nogmaals, het is m'n 2e doelman maar hè.

RvhC74

Inmiddels sta ik op 3x Ajax, PSV, Feyenoord, Utrecht, FC Groningen (geen keeper, wel je gokje) @Peli
Verder 1x Fortuna en 2x Eagles

Peli

Ik heb m'n team ook af.
Nu de kunst er nog een uur of 45 niet meer aan te gaan sleutelen 🤪

4x Ajax, 3x PSV, 3x Feyenoord, 3x Utrecht, 2x Groningen, 1x Fortuna, 1x Cambuur,
1x Eagles

Laatst gewijzigd
1 2 ... 464 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.