'@Jiri11 Ik verwacht haast dat Mazraoui blijft staan, ook als Rensch weer volledig fit is. Beide kunnen eventueel ook op het middenveld of linksback positie uit de voeten.
Ik heb hem overigens niet meegenomen in m'n team, geef de voorkeur aan Witry, Senesi, Ramalho en Wittek. Ga alleen met Gravenberg en Tadic spelen maar kan evt. Mazraoui nog wisselen voor Witry.
EDIT: Lees op VoetbalPrimeur dat Mazraoui nu waarschijnlijk bij Raiola zit
Klaar met al mijn scorito's.
Frankrijk: 3x PSG, 3x Nice, 3x Angers, 2x Rennes, 2x Lens, 1x Nantes, Lyon, Clermont, OM, Strasbourg.
Engeland: 3x Brentford, 2x Chelsea, 2x Liverpool, 2x Man United, 2x West Ham, 1x City, Tottenham, Everton, Leicester, Southampton, Norwich, Newcastle.
Spanje: 3x Real, 3x Osasuna, 2x Barca, 2x Sevilla, 2x Mallorca, 1x Atletico, Valencia, Levante, Cadiz, Villareal en Betis.
Duitsland: 2x Dortmund, 2x Wolfsburg, 2x Bielefeld, 2x Union Berlin, 2x Freiburg, 2x Koln, 1x Bayern, Leipzig, Hoffenheim, Stuttgart, Leverkusen en Bochum.
KKD: 2x Volendam, 2x Excelsior, 2x Oss, 2x MVV, 2x Helmond, 2x Jong Az, 1x Nac, Emmen, ADO, De Graafschap,Almere en Roda JC.
Eredivisie: 4x Ajax, 3x PSV, 3x Utrecht, 2x Feyenoord, 2x Groningen, 1x Fortuna, RKC, NEC, Go Ahead.
'@Platje
Met 3 gegadigden (Kalley, Van Hintum en Meijer) is dat een redelijke gok.
Het zou verklaarbaar zijn als Buijs voor aankoop Kalley gaat. Daar is voor FC Groningen begrippen een relatief hoge transfersom voor betaald (4 ton, dacht ik). Maar kan me ook voorstellen dat deze, nog jonge gast (20) aanpassingstijd nodig heeft.
Bij Van Hintum weet je wat je een hem hebt (drive naar voren en dus goals/assists), maar is inmiddels wel 34 jaar oud en dus niet per se iemand die alle wedstrijden mee zal doen.
En dan heb je nog de uit de eigen jeugd doorgestroomde 18 jarige Bjorn Meijer. Heeft Gudmundsson in de voorbereiding het meest vervangen. En, als ik verschillende Groningen supporters mag geloven, best verdienstelijk ook. Maar toen was Kalley nog niet aangekocht.
Persoonlijk zou ik me er niet aan wagen. Er zijn goedkope opties zat te vinden voor in de verdediging.
Hoezo denken mensen toch dat Mazraoui onzeker is voor een basisplaats? Hebben jullie hem wel zien spelen? Is in de vorm van zijn leven en topfit.
Ja, hij heeft nog altijd zijn volgende zomer aflopende contract niet verlengd. Maar we weten allemaal hoe Ten Hag over dit soort situaties denkt.... die kijkt niet naar contracten en overige randzaken, die stelt altijd de in zijn ogen sterkste 11 op. Dat zal in het geval van Mazraoui niet anders zijn.
'@Peli
Mits fit zal Mazraoui het grootste deel gaan spelen. Wat mij betreft is het vraagteken mits fit...
Heb Nous er ook in staan. Witry staat bij mij op de verlanglijst, maar daardoor zal ik geld moeten vrijmaken. Dat is de laatste keuze die ik nog moet maken. Het zou aanpassingen geven op 3 posities.
'@Platje
Als ik zie bij bijvoorbeeld de middenvelders van Bayern die interessant zijn (Kimmich, Goretzka) hebben ze vorig jaar 1652 (26e) en 1476 (45e) punten gehaald. Maar daar lap je nu 5 miljoen voor. Dus ik ben voor wat goedkopere opties gegaan die het vorig jaar ook goed deden en nu ook goed zijn begonnen. Daarbij weet je niet hoeveel Bayern gaat rouleren. Kimmich 25x basis 2x ingevallen. Goretzka 18x basis 6x ingevallen. Ik heb een risicootje genomen met bijvoorbeeld Wirtz (hoop snel een basisplaats) scoort als invaller 36 min 1 goal en 2 assist. Ook 2 middenvelders die 33 potten basis hebben gespeeld en die goedkoper zijn maar niet heel veel minder punten pakken. Endo is zo'n voorbeeld. Ipv Neuer heb ik de keeper van Wolfsburg. Ipv Muller of Gnabry heb ik Kramaric.
En is Witry straks zo zeker van een plaats als rechtsback?
Heb wel een interview gezien dat hij bij zijn ouder club de pingels en vrije trappen nam. Ik heb m in mijn team gehad maar ik weet niet of ze met Sugawara gaan spelen. Wijndal speelt sowieso op links en daar speelde Witry tegen Heerenveen ivm afwezigheid Wijndal.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.