Scorito-algemeen

1 2 ... 463 ... 606 607
Fietsbel

'@danusz1986 dat heb ik dus met FAA, die nu eindelijk eens wanneer ik hem kies presteert. Brengt me daarom ook op 93% met de A-mannen en Sabalenka.

user27310

Mijn grootste twijfel zit m nog in Mazroui. Wat mij betreft de interessantste verdediger van Ajax. Maarr… Is hij zeker genoeg van speelminuten of zal Rensch zn plaats teveel gaan innemen.. iemand enig idee?
Hier gaat de nieuwe belgische spits vooralsnog mee als gokje..

Frits

'@Jiri11 Ik verwacht haast dat Mazraoui blijft staan, ook als Rensch weer volledig fit is. Beide kunnen eventueel ook op het middenveld of linksback positie uit de voeten.

Ik heb hem overigens niet meegenomen in m'n team, geef de voorkeur aan Witry, Senesi, Ramalho en Wittek. Ga alleen met Gravenberg en Tadic spelen maar kan evt. Mazraoui nog wisselen voor Witry.

EDIT: Lees op VoetbalPrimeur dat Mazraoui nu waarschijnlijk bij Raiola zit

Laatst gewijzigd
danusz1986

Klaar met al mijn scorito's.

Frankrijk: 3x PSG, 3x Nice, 3x Angers, 2x Rennes, 2x Lens, 1x Nantes, Lyon, Clermont, OM, Strasbourg.

Engeland: 3x Brentford, 2x Chelsea, 2x Liverpool, 2x Man United, 2x West Ham, 1x City, Tottenham, Everton, Leicester, Southampton, Norwich, Newcastle.

Spanje: 3x Real, 3x Osasuna, 2x Barca, 2x Sevilla, 2x Mallorca, 1x Atletico, Valencia, Levante, Cadiz, Villareal en Betis.

Duitsland: 2x Dortmund, 2x Wolfsburg, 2x Bielefeld, 2x Union Berlin, 2x Freiburg, 2x Koln, 1x Bayern, Leipzig, Hoffenheim, Stuttgart, Leverkusen en Bochum.

KKD: 2x Volendam, 2x Excelsior, 2x Oss, 2x MVV, 2x Helmond, 2x Jong Az, 1x Nac, Emmen, ADO, De Graafschap,Almere en Roda JC.

Eredivisie: 4x Ajax, 3x PSV, 3x Utrecht, 2x Feyenoord, 2x Groningen, 1x Fortuna, RKC, NEC, Go Ahead.

Astarloa

Gotze er nu toch uit gehaald, ben bang dat hij heel veel gerouleerd gaat worden en dan heb ik toch liever mensen die er vrijwel zeker altijd instaan.

mas22

'@Vis

Rensch is fit, Mazraoui krijgt echter de voorkeur.

Mazraoui schijnt idd te zijn overgestapt naar Riola, dat zal voor zijn speeltijd alleen niet uithalen.

Ric

Overigens wel zonde dat je bij topcoach niet gewoon wat wedstrijdrondes door kan klikken om te checken of je in toekomstige speelrondes goed uitkomt (balans in je team goed is).
Uiteraard kun je ook speelschema's door gaan nemen maar dat vind ik wat omslachtiger.

Frits

'@mas22 Ah zie het inderdaad, ik was in de veronderstelling dat Rensch een blessure had. Dan verwacht ik ook dat hij, in ieder geval de eerste seizoenshelft, blijft staan.

mas22

'@vis

als hij niet geblesseerd raakt natuurlijk, als er namelijk 1 speler van Ajax is die veel wedstrijden mist dan is hij het wel.

Frits

'@mas22 daar heb je een punt, echter kan elke speler uiteraard geblesseerd raken (al zijn sommige spelers daar wat gevoeliger voor). Ik ben er wel uit zonder Masraoui te gaan spelen, heb zelf vertrouwen (puur op gevoel) in Witry.

Ric

'@ vis

Ik verwacht niet dat AZ veel keer de 0 gaat houden.

Karperdrol

Iemand die Pavlidis overweegt?
Dalmau/Douvikas... blijft toch een klein gokje, zeker als vd Streek terugkomt.
Ik vind Utrecht sowieso lastig, vooral op het middenveld:
Maher, zal altijd wel spelen... maar daarnaast?
Timber? Gustafson, Overeem, Boussaid....

Platje

'@Danusz is 1 keer Bayern niet een beetje weinig..

Platje

Wie verwachten jullie op de linksback positie van Groningen?

Ric

Overweegt of gewoon meeneemt ;-)

Peli

'@Platje
Met 3 gegadigden (Kalley, Van Hintum en Meijer) is dat een redelijke gok.
Het zou verklaarbaar zijn als Buijs voor aankoop Kalley gaat. Daar is voor FC Groningen begrippen een relatief hoge transfersom voor betaald (4 ton, dacht ik). Maar kan me ook voorstellen dat deze, nog jonge gast (20) aanpassingstijd nodig heeft.
Bij Van Hintum weet je wat je een hem hebt (drive naar voren en dus goals/assists), maar is inmiddels wel 34 jaar oud en dus niet per se iemand die alle wedstrijden mee zal doen.
En dan heb je nog de uit de eigen jeugd doorgestroomde 18 jarige Bjorn Meijer. Heeft Gudmundsson in de voorbereiding het meest vervangen. En, als ik verschillende Groningen supporters mag geloven, best verdienstelijk ook. Maar toen was Kalley nog niet aangekocht.

Persoonlijk zou ik me er niet aan wagen. Er zijn goedkope opties zat te vinden voor in de verdediging.

Frits

'@Ric dan is het de afweging tussen Witry, die basis gaat spelen en meer doelpunten tegen krijgt of Mazraoui, waarin basis wat onzekerder is maar vaker de 0 houdt.

Frits

'@Karperdrol ik heb hem zeker overwogen maar ik geef de voorkeur aan Karlsson. Ben wel benieuwd wie daar de penalty's gaat nemen.

Volgens @Punct gaat Douvakis naar verwachting de voorkeur krijgen dus die staat er bij mij ook in, Gustafson er toch maar uitgehaald voor Suslov.

Laatst gewijzigd
Peli

Hoezo denken mensen toch dat Mazraoui onzeker is voor een basisplaats? Hebben jullie hem wel zien spelen? Is in de vorm van zijn leven en topfit.
Ja, hij heeft nog altijd zijn volgende zomer aflopende contract niet verlengd. Maar we weten allemaal hoe Ten Hag over dit soort situaties denkt.... die kijkt niet naar contracten en overige randzaken, die stelt altijd de in zijn ogen sterkste 11 op. Dat zal in het geval van Mazraoui niet anders zijn.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Mazraoui staat er bij mij ook gewoon in!

mas22

'@Peli

Mits fit zal Mazraoui het grootste deel gaan spelen. Wat mij betreft is het vraagteken mits fit...
Heb Nous er ook in staan. Witry staat bij mij op de verlanglijst, maar daardoor zal ik geld moeten vrijmaken. Dat is de laatste keuze die ik nog moet maken. Het zou aanpassingen geven op 3 posities.

danusz1986

'@Platje

Als ik zie bij bijvoorbeeld de middenvelders van Bayern die interessant zijn (Kimmich, Goretzka) hebben ze vorig jaar 1652 (26e) en 1476 (45e) punten gehaald. Maar daar lap je nu 5 miljoen voor. Dus ik ben voor wat goedkopere opties gegaan die het vorig jaar ook goed deden en nu ook goed zijn begonnen. Daarbij weet je niet hoeveel Bayern gaat rouleren. Kimmich 25x basis 2x ingevallen. Goretzka 18x basis 6x ingevallen. Ik heb een risicootje genomen met bijvoorbeeld Wirtz (hoop snel een basisplaats) scoort als invaller 36 min 1 goal en 2 assist. Ook 2 middenvelders die 33 potten basis hebben gespeeld en die goedkoper zijn maar niet heel veel minder punten pakken. Endo is zo'n voorbeeld. Ipv Neuer heb ik de keeper van Wolfsburg. Ipv Muller of Gnabry heb ik Kramaric.

Ric

En is Witry straks zo zeker van een plaats als rechtsback?
Heb wel een interview gezien dat hij bij zijn ouder club de pingels en vrije trappen nam. Ik heb m in mijn team gehad maar ik weet niet of ze met Sugawara gaan spelen. Wijndal speelt sowieso op links en daar speelde Witry tegen Heerenveen ivm afwezigheid Wijndal.

Peli

'@Mas22
3 posities "downgraden" om een redelijk onbekende back van een nog onzeker team te nemen.
Kan....

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Ric

Sowieso Whitry basis en Sur op de bank.

1 2 ... 463 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.