Scorito-algemeen

1 2 ... 476 ... 606 607
Fiepke

Wriedt maakt z'n geld wederom waarom. Kreeg maar niet het goede gevoel bij de duurdere subtop spitsen, Kwasi heeft nu in ieder geval lekkere start.

In Spanje staat mijn top 30 notering op de tocht met 5 blessures in selectie waarvan 4 basisspelers.

Westland95

Ook erg blij met Gravenberch, doet precies wat ik van hem verwacht idd. Gewoon steady elke wedstrijd 70 punten pakken, met hopelijk nog wat goals en assists in het verschiet. Andere Ajax middenvelders waren voor mij geen optie.

Laatst gewijzigd
Peli

Weinig mis met Gravenberch inderdaad. Harkt gewoon elke pot weer de nodige punten binnen.
Je moet alleen niet gaan verwachten dat hij er 10 gaat scoren dit seizoen.
Hem aanvoerder maken is dus vooral een opvallende (vreemde) keuze van jouzelf @Valvuillerdemoz

Valvuillerdemoz

Vorig jaar werd Gravenberch basisspeler bij Ajax. Hij scoorde toen drie keer in een middenveld wat in het begin nogal instabiel was. Pas met de komst van Klassen kreeg ook Gravenbergh meer ritme en duidelijkheid. Dus ja dan kun je van een Ajax-middenvelder met een aanvallende rol in zijn tweede seizoen wel verwachten dat hij meer gaat scoren en meer assist gaat geven. Gravenbergh speelt prima, maar Scoritowise vind ik het wel tegenvallen. Hij is even mijn captain geworden omdat Klassen wegviel. Gezien het programma van Ajax iwas een Ajax-middenvelder nog steeds best een leuke keuze als captain. 9-0 winnen en dan geen doelpunten of assist is wat mij betreft behoorlijk matig. Kan ie verder prima spelen, maar daar heb je als Scorito-mamager niets aan. Tweede kans tegen Fortuna; weer 0 goals en 0 assist. Tja, denk niet dat ik hem komend weekend weer captain maak. Maar dan zul je net zien! 😁

Fiepke

Blijft bijnzonder...in Spanje maar amper punten gepakt, rond het gemiddelde, en wel 0,2% gestegen naar 99,9% en daardoor 11e in het totaal klassement.

Platje

'@Sniekey.. zo gek is dat niet, jij hebt een aantal basisspelers die al gespeeld hebben terwijl bij anderen dit waarschijnlijk minder is.. na een volledige ronde kan je pas wat zeggen

danusz1986

Timber speelt niet haha. 2 spelers van de 6 die kunnen starten. Eigenlijk belachelijk!

T1MM0S

En wat denken de scorito spelende PSV'ers ervan inmiddels? :D

danusz1986

Madueke miskoop en beter Haller kunnen hebben naast Tadic.

Ric

Madueke Hamstring blessure

Pim96

Madueke niet genoeg wedstrijdritme ;)

Platje

Gakpo en Ramalho speelden en Gotze geblesseerd, valt nog mee :) Spanje ook weer drama met 3 spelers van Sevilla, 1 blessure en 2 op de bank (die 2 die bij mij basis staan..)

Laatst gewijzigd
Peli

Heb gelukkig de juiste keuzes gemaakt qua PSV'ers in m'n team: Ramalho, Gakpo en Van Ginkel (al moet ik bij die laatste wel per wedstrijd scherp in de gaten houden of onze Duitse vriend hem op gaat stellen).
Verder lekker dat Utrecht de nul houdt (Paes en Vd Hoorn) en dat Douvikas scoorde.
Voor nu: Hup Malacia, Til en Sinisterra! :)

Fietsbel

'@danusz1986 ik denk dat Madueke nog wel zijn punten gaat halen, ofwel basis ofwel via invalpunten. Echter blijft 4,5m een flinke prijs. Heb hem zelf ook samen met Gakpo, Tadic en Sinisterra. Juist omdat ik dacht dat hij of voor flinke aanvoer van goals ging zorgen, of met invalbeurten een hoop punten zou kunnen halen, waar ik dus nog steeds mogelijkheden voor hem zie.

danusz1986

'@Fietsbel

Het nadeel is dat hij mijn 3e topper is en Akman mijn 4e en de 5e heeft geen basisplaats meer. Dus dan speel ik vaak met 2 spitsen. Zeker als zijn hamstringblessure hem een paar weken kost. En met blessures of twijfelgevallen van Timber, Klaassen, vd Venne komt de nadruk wel erg te liggen op de verdediging waar ook schorsingen 7it gaan vallen.

Hay

Heb Ramalho ook in mijn uiteindelijke selectie, maar tot dusver vind ik het nog geen goede keuze. -36 in ronde 5 en +54 in ronde 6, dus een schamele 18 punten tot nu toe.

Fietsbel

'@danusz1986 Begrijp hem. Akman heeft zich ook niet late zien de afgelopen wedstrijden, daar waar dat op papier best zou kunnen als je de tegenstanders erbij pakt.

Bij mij is Madueke nu onbedoeld 4e aanvaller geworden, helaas. Verder nog Oratmangoen, die zijn minuten wel maakt maar niet oplevert. Ook niet verwacht, dat is sprokkelwerk.

Ric

Pavlidis ook een aardige verkeerde keuze in mijn team.
Toch zonde met de keuze van Haller en tadic om daar net een mispeer bij te hebben.

Peli

Ik had je nog voor hem gewaarschuwd @Ric 😉

Wel lekker midweeks rondje dit. 1366 punten en momenteel op 99,6%.

mas22

Topcoach leuk midweeks rondje van 1335 waardoor ik nog altijd netjes op 99,9% sta.

Spanje was daarentegen een drama, met 7 geblesseerde spelers. En daarnaast nog twee spelers waaronder mijn captain die geen punten pakten omdat ze niet in de basis stonden. Hierdoor 4 nullen in de basis en 2 nullen op de bank. Toch nog wel een score van 719 wat boven het gemiddelde van 712 lag. Maar hopelijk is deze blessuregolf snel voorbij, heb dit in Topcoach nog nooit meegemaakt.

Fiepke

Ik klim bij Topcoach wekelijks omhoog; nu op 95,8%. Pavlidis...stond er bij mij lange tijd ook in, samen met nog Flemming en De Wit. Ben blij dat ik ze alle drie vooralsnog niet heb genomen. Alleen Klaassen is echt zuur op dit moment in m'n team; verder Karlsson gisteren voor het eerst pas fatsoenlijke punten gepakt. Van PSV heb ik Max (valt nog niet mee), Drommel en Gakpo.

In Spanje wel wat plekken in de ranking gedaald, maar sta nog steeds op 99,7%. Problematisch is wel het aantal blessures (4 stuks) en het gegeven dat mijn reservekeeper flink aan het blunderen is geslagen. Benzema de koning tot nog toe op eenzame hoogte.

Het rouleren speelt mij vooral in Engeland parten; regelmatig al wat nulpunters behaald in basisopstellingen. Afgelopen weekend ook flink gezakt naar 75,2%. In Duitsland op één zeer slechte ronde na redelijk goed gescoord, sta daar op 89,2% , maar wel erg afhankelijk van Haaland en de FCB-spelers voor topscores.

Peli

Let op: Pedersen (Feyenoord) heeft een kleine blessure opgelopen tegen Heerenveen. Doet dus NIET mee morgen tegen NEC.

Ab Normaal

Al iets bekend over de inzetbaarheid van Davy voor dit weekend?

Kaassoufflé

'@Ab Normaal: Denk niet dat Davy gaat spelen:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/998581/ten-hag-over-klaassen-dat-proces-gaat-nog-niet-zoals-ik-zou-willen.html

Wie gaat jullie captain worden dit weekend? Tadic tegen Groningen, Til/Sinisterra tegen NEC of iemand anders :)?

Ab Normaal

Ik had eerst Til maar die scoorde woensdag twee keer. Dat doen ze meestal niet twee ronden achter elkaar.
Twijfel dus nog.

1 2 ... 476 ... 606 607

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.